וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם דלתא איירליינס תציע חיבור לאינטרנט בטיסה לארה"ב

3.2.2016 / 15:15

חברת דלתא איירליינס האמריקנית החלה להציע חיבור אינטרנטי בטיסותיה בקו ניו יורק-תל אביב. מהירות גלישה מדויקת עדיין אין כמו גם שיחות קוליות, אבל כניסה לפייסבוק ולוואטסאפ - בלי בעיה. עלות השירות: 16 דולר לכל משך הטיסה

מטוס בואינג 474 ג'מבו דלתא איירליינס. ShutterStock
עלות החיבור בטיסות בקו ניו יורק-תל אביב תסתכם ב-16 דולר לנוסע/ShutterStock

מעתה נוכל להעלות תמונות סלפי לפייסבוק מהמושב גם במטוסי חברת דלתא איירליינס: חברת התעופה האמריקנית החלה להציע לנוסעיה גלישה באינטרנט אלחוטי במהלך הטיסה היומית שהיא מפעילה בין ניו יורק לתל אביב.

דלתא החלה להתקין חיבור אינטרנטי בצי טיסות הפנים בארה"ב כבר ב-2008, אבל רק בשלב מאוחר יותר ציידה את מטוסיה רחבי-הגוף בהתקן לווייני שמאפשר לנוסעים לגלוש באינטרנט גם מעל האוקיינוס האטלנטי.

לפי שעה, מדובר בפס רחב המאפשר גלישה בלבד ללא אפשרות ביצוע שיחות קוליות - נושא שטרם קיבל את אישור מנהל התעופה האמריקני (FAA) מפאת חשש לפגיעה בבטיחות הטיסה והפרעה לנוסעים. סקרים שנערכו בשנתיים האחרונות מצאו, שאפשרות הגלישה האינטרנטית בטיסה היא נחוצה ומבוקשת, אבל שיחות קוליות מבוססות אינטרנט נחשבו דווקא למטרד.

לפי בדיקה באתר דלתא איירליינס עלות החיבור בטיסות בקו ניו יורק-תל אביב תסתכם ב-16 דולרים לנוסע. בחברת התעופה לא ציינו מהי מהירות הגלישה המדויקת ומסרו כי מדובר בגלישה "במהירות גבוהה".

דלתא מצטרפת למתחרתה האמריקנית יונייטד איירליינס, שהחלה לפני שנה להציע שירות גלישה אינטרנטי במטוסי ה-777 שטסים בקו לתל אביב.

המתחרה השלישית, אל על, לא מציעה עדיין חיבור לאינטרנט אלא רק שירות סטרימינג בטיסה, המאפשר לנוסעים לצפות בסרטים ובאפשרויות טלוויזיה ישירות למכשירים הניידים.

"אנו מציעים כבר שירות Wi-Fi בכל טיסות הפנים שלנו ואנו נרגשים להרחיב את השירות ללקוחות בטיסותינו הטרנס-אטלנטיות, אל ישראל וממנה ולהעניק להם את האפשרות לעבוד, לשמור על קשר או לגלוש ברחבי הרשת במהלך טיסתם," אמר נט פייפר, סגן נשיא בכיר בדלתא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

לדבריו, יותר מ-93% מצי המטוסים הבינלאומי שלנו מציע גישה לאינטרנט וכרגע הוא פעיל ב-83 טיסות יומיות מ-27 ערים באירופה והערים האפריקניות אקרה, גאנה, לאגוס ודקר.

מיותר לציין שתעשיית התעופה כולה נערכת להציע לנוסעים גלישה במהלך הטיסות בשנים הקרובות. חברות התעופה הגדולות כמו לופטהנזה ואייר פראנס כבר מציעות את השירות בטיסות ליעדים ארוכי-טווח וגם אל על הבטיחה כי תשיק שירות דומה בשנה הבאה בטיסותיה לאירופה.

דלתא איירליינס, שמהקיץ הקרוב תגדיל את טיסותיה השבועיות לישראל מ-7 ל-11, היא כאמור החברה האמריקנית השניה שמאפשרת גלישה באינטרנט בטיסות טרנסאטלנטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully