וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בדוק: כמה זמן לפני כדאי להזמין טיסה כדי שתהיה זולה?

מחקר שנערך בנובמבר האחרון על ידי האתר "Momondo", מצא כי הכי זול לטוס אם מזמינים כרטיס 53 ימים לפני הטיסה. עוד נמצא, כי ימי שלישי הם הפחות יקרים לטיסה, כמו גם טיסות שממריאות בין שש בערב לחצות. הנה טיפים שיחסכו לכם לא מעט כסף

אתר רשמי

בווידאו: אתר קיאק מציע לכם לטוס חלל. כמה תשלמו על זה?

החלטתם להזמין כרטיס טיסה ואתם רוצים את המחיר הנמוך ביותר, אבל מתלבטים אם להזמין אותו זמן רב מראש או ברגע האחרון? כמה מאתרי השוואת מחירי הטיסות המובילים הגיעו למסקנות מעניינות באשר לתזמון הטוב ביותר להזמין כרטיס טיסה, שיאפשר לקבל את התעריפים הזולים ביותר מחברות התעופה. לאחר ניתוח נתוני ארכיון של תעריפים בחיפושי טיסה מצאו החברות כמה עצות ספציפיות כדאיות במיוחד.


עוד על הטיסה שלכם בוואלה! תיירות:
טיסה קלה: 9 דברים שאסור לכם ללבוש לטיסה
מדריך לישראלים: כך תתגברו על התור הארוך בנתב"ג ובדיוטי פרי
איך להשתדרג למחלקה ראשונה: 15 טיפים


מחקר שנערך בנובמבר האחרון על ידי האתר "Momondo", מצא כי תקופה של 53 ימים לפני הטיסה היא נקודת הזמן הממוצעת שבה התעריפים היו הזולים ביותר. עוד עלה מהמחקר, כי ימי שלישי הם בדרך כלל הימים הפחות יקרים לטוס, וכי התעריפים נמוכים יותר לטיסות הממריאות בין 18:00 בערב לחצות.

באתר "Skyscanner" אומרים כי הזמנה של שבעה שבועות מראש היא הטובה ביותר, למשל, לביצוע עסקה של רכישת כרטיס למלאגה או טנריף, בעוד הזמנה של 18 שבועות מראש תבטיח את התעריפים הזולים ביותר לבנגקוק וניו יורק. באתר "Kayak" מספקים עצות אפילו יותר ספציפיות, ומחברים את היעד עם העונה בשנה. כך, למשל, טיסות לברצלונה מייעצים באתר להזמין בעונת האביב ארבעה חודשים מראש, בעונת הקיץ שמונה חודשים מראש, בסתיו 11 חודשים מראש וחודשיים קדימה אם מדובר בעונת החורף.

באתר אפילו מציינים את ימות השבוע שבהם מומלץ לנסוע ואפילו את השעות שבהן כדאי לבצע את ההזמנה, כדי לקבל את התעריפים הזולים ביותר. עבור ברצלונה באביב, למשל, מומלץ לצאת בשבתות ובלחזור בימי שישי. מבחינת שעות, בעונת האביב השעה הטובה ביותר להזמין כרטיס היא 1:00 בבוקר, ובסתיו השעה הטובה ביותר היא 21:00 בערב.

הזמנת טיסה. ShutterStock
הזמנה של שבעה שבועות מראש היא הטובה ביותר כדי לטוס בזול/ShutterStock

מתכננים טיסה ארוכה? כדאי להתייעץ עם סוכן

במדור התיירות של האתר "דיילי מייל", הזהירו שכיוון שהמידע מבוסס על נתוני עבר, אין ערובה לכך שהוא יהיה נכון בעתיד, וכדוגמה הביאו את אירועי טורניר הכדורגל "יורו 2016" ואת האולימפיאדה שעשויים להשפיע על דפוסי נסיעות והזמנות בשנה הקרובה. "ומי יודע אם יהיו ירידות חדות במחירי טיסות בשל צניחת מחירי נפט?", הוסיפו באתר, יחד עם עצות משלהם.

"עבור נסיעות בזמנים פופולריים, כמו חופשות בית ספר בחגים, הזמינו קדימה ככל האפשר - תעריפי עונות השיא מוזלים רק לעתים נדירות", אומרים באתר. "חברות התעופה מספקות הנחות באופן לא סדיר, כך שמומלץ להירשם לה?תראות הדואר האלקטרוני שלהן כאשר הן מציעות עסקאות משתלמות".

עוד הוסיפו באתר, כי כל אתרי השוואת מחירי טיסות מספקים אפשרות של הצגת תרשים חודשי שמצביע על הימים הזולים ביותר לטוס, וכי ההתרשימים של "Skyscanner" הם הברורים ביותר. "כאשר משווים תעריפים, אל תשכחו את התשלום הנוסף על משלוח מזוודה בבטן המטוס, על תשלום בכרטיס אשראי וכדומה". עבור טיסות ארוכות, ממליצים באתר ליצור קשר עם סוכן נסיעות שיכול ככל הנראה להציע עסקה משתלמת.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully