וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד של העולם: בן 4 טייל ב-41 מדינות באופנוע עם סירה

הוא רק בן 4 אבל הספיק כבר לבקר ב-41 מדינות בעולם. ולדימיר ברבו מרומניה יצא עם אביו ואמו למסע באופנוע עם סירה בקיץ האחרון, שבמהלכו הם עברו כ-27 אלף ק"מ, ישנו באוהל וזכו לחוויה משפחתית שמעטים זוכים לה בימי חייהם. צפו

מערכת וואלה!

לא כל ילד או ילדה זוכים לראות את העולם כשהם ממש, אבל ממש צעירים, אבל נראה של שולדימיר ברבו (Vladimir Barbu) מרומניה יכול להתפאר בכך שהוא ראה יותר מדינות בחייו מאשר רוב האנשים בעולם.


עוד טיולים מיוחדים בעולם:
גם אנחנו רוצים: הזוג שמצטלם במקומות היפים בעולם
על גב העולם: הזוג המדהים ששבר את האינסטגרם
האשה שמטיילת בעולם בחינם והדייטים שלה משלמים על הכל


הילד הקטן בן הארבע בסך הכל כבר הספיק לטייל ב-41 מדינות באירופה, הודות להוריו כמובן, שלקחו אותו לטיול בן ארבעה חודשים בקיץ שעבר ברחבי אירופה וצפון אפריקה. בחופשה המתמשכת שלהם, גמאו שני ההורים והילד יותר מ-27 אלף ק"מ וכל זאת באופנוע עם סירה מסוג Ural Ranger, שקיבל את הכינוי "זאיר".

המשפחה הרומנית, מיחאי ברבו בן 36, חברתו אוהנה וולדימיר הקטן, לא תיכננו שהטיול שלהם ייראה ככה, אלא זו היתה אמורה להיות "חופשת חימום" לטיול ארוך יותר שהם תיכננו. מיחאי, צלם במקצועו, תיעד את המסע היפהפה והמיוחד של השלישייה, שבו נסעו בין נופים מושלגים בשווייץ ועד המדבריות הצהובים של מרוקו, כש"זאיר" שותף ללא מעט מהתמונות.

את חלק מהלילות העבירו המטיילים הנועזים באוהל כחלק מחוויית הקמפינג שלהם, אבל גם ישנו במלונות מוזלים מעת לעת. בצילומים עצמם נראה ולדימיר הקטן נהנה מחוויותיו, משחק עם קופים, מגלה מסגד מעניין, צופה בשקיעות מרהיבות ונחשף לנופים שראה לראשונה בחייו.

בין המדינות שבהם ביקרו בארבעת חודשי הטיול: רומניה, סקוטלנד, אירלנד, ספרד, פורטוגל, מרוקו, אנדורה, מונאקו, איטליה, סן מארינו, שווייץ, ליכטנשטיין, סלובניה, צרפת, הונגריה, סלובקיה, אוסטריה, צ'כיה, גרמניה, פולין, ליטא, אסטוניה, לטביה, פינלנד, נורבגיה, שבדיה, דנמרק, לוכסמבורג, קרואטיה, בוסניה והרציגובינה, מונטנגרו, קוסובו, סרביה, אלבניה, מקדוניה, יוון, טורקיה, בולגריה, הולנד, בלגיה ואנגליה.

את שאר התמונות מהמסע שלהם תוכלו לראות בחשבון האינסטגרם של מיחאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully