וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי המכוער בתאילנד: עשו גרפיטי בתוך הבריכה במלון

18.1.2016 / 13:05

בתוך הבריכה של מלון בקו-פיפי, הנציח זוג ישראלים את החופשה שלו: "ירח הדבש של אור ולי-אור", והראה שוב את פרצופו המכוער של התייר הישראלי. התמונה שותפה בפייסבוק וכבר זכתה למאות לייקים. ככה אנחנו נראים, גם בגן העדן של הישראלים

הישראלי המכוער גרפיטי בבריכת מלון בתאילנד. פייסבוק, צילום מסך
הישראלים חגגו את נישואיהם בוונדליזם. הגרפיטי בבריכת המלון בתאילנד/צילום מסך, פייסבוק

כמה שאנו מנסים להילחם בו, הישראלי המכוער שב ומרים פניו: הפעם זוג ישראלים שתיעד את ירח הדבש שלו בבריכה בתאילנד ו"השאיר מזכרת" מכוערת לחופשה שלו ובעיקר לפרצוף של הישראלים בעולם.

זוג הישראלים, אור ולי-אור, הנציחו את שמם ואת סיבת חופשתם (ירח הדבש) בתוך הבריכה של מלון פיפי איילנד קבנה הוטל (Phi Phi Island Cabana Hotel), שבו שהו באי קו-פיפי בתאילנד. גל גולדמן, שנכח בתאילנד בחופשה משלו במלון, העלה את התמונה המכוערת לדף הפייסבוק "נלחמים בישראלי המכוער", וכך כתב: "לטוס שעות כדי לראות גרפיטי של "ירח הדבש של אור ולי-אור", בבריכה במלון באי קופיפי בתאילנד... ביזיון."

התמונה שצילם גררה מיד תגובות נזעמות מצד הגולשים. "אור וליאור אל תתרבו. אתם האשפה האנושית אתם הסרטן בחברה הישראלית מגעיל ברמות הקשות ביותר", כתב גולש אחד. ואילו אחר הוסיף: "עכשיו ברור למה יש מלונות בתאילנד שלא מאפשרים כניסה של ישראלים". גולש אחר הציע דווקא הצעה יישומית לתיקון העוול: "מה דעתכם ללכת לקבלה של המלון ולבקש לתקן את זה כישראלים לא מכוערים?"

"נפשתי במסגרת משפחתית שישה שבועות בתאילנד והיינו במקומות מבודדים", סיפר גל לוואלה!, "אבל במלון הזה פגשנו הרבה ישראלים. זה מלון שהרבה ישראלים הולכים אליו", מוסיף גל, "כי יש לו חוף גן עדן, בריכה מדהימה ונוף מדהים. המעשה צורם מאוד".

התמונה שפורסמה בפייסבוק כבר זכתה למאות לייקים וכמה עשרות שיתופים, ומציגה שוב את הצד המכוער של התייר הישראלי. יש רק לקוות שכולנו נוכל ללמוד מזה.

הישראלי המכוער גרפיטי בבריכת מלון בתאילנד. גל גולדמן, מערכת וואלה! NEWS
הבריכה המדהימה של המלון בקו-פיפי, שעברה ונדליזם ישראלי/מערכת וואלה! NEWS, גל גולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully