וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מלון חושפים: לא מחליפים סדינים, רק מנקים שערות

חדרניות, פקידי קבלה, בל-בויז ושאר עובדי מלון מגלים מה באמת קורה לסדינים במיטה בחדר, לאוכל שלכם, איך מכבסים את השמיכות רק פעם בשנה ומה יקרה אם לא תהיו נחמדים לעובדים, והכל באפליקציה שחושפת הכל ומשאירה אותך אנונימי

חדרנית חדר מלון. ShutterStock
"חוסך חצי מהזמן". חדרניות לא תמיד מחליפות את הסדינים/ShutterStock

עובדי מלון, ביניהם חדרנים וחדרניות, חושפים כמה מהסודות המלוכלכים ביותר של העבודה שלהם במלונות בחו"ל באמצעות אפליקציית "וויספר" (Whisper - ללחוש בעברית), שכדאי שתיקחו בחשבון בפעם הבאה שאתם לנים במלון.


עוד כתבות בנושא:
הכירו את מלון הלואוקוסט הראשון בישראל
מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל
מה באמת יותר משתלם: דירה ב-Airbnb או חדר במלון?


ב"וויספר" יכולים אנשים לחשוף סודות מחייהם מבלי שייאלצו להזדהות בשמם האמיתי, ובעצם לספר את כל העולה על רוחם. כך, למשל, כותבת מישהי אנונימית "אני עובדת במלון ואת השמיכות מכבסים רק פעם בשנה". אחרת כתבה: "אני עובדת בבית מלון ולפעמים אני לא מחליפה מצעים, אני רק מסדרת את המיטה מחדש ואוספת את השערות עם גלגלת שיער. זה חוסך לי חצי מזמן סידור החדרים". אחרת חיזקה את דבריה: "אני חדרנית במלון, ולפעמים כשאני עצלנית, אני לא מחליפה סדינים ופשוט מסדרת אותם יפה. אני תמיד מרגישה נורא עבור האורחים הבאים".

אז אמנם אין אמיתות לפוסטים שמעלים אנשים לאפליקציה, אבל בהחלט היא מעלה שאלות בנוגע לחשדות שתמיד צצים במוחם של אנשים. למשל, אחד הגילויים באפליקציה חושף שהטמפרטורה בלובי המלון מכוונת כך שתמיד היא תהיה נמוכה כדי שיהיה קר, והאורחים יימנעו מלהסתובב שם. עובד אחר מספר, שעד שהצ'יפס שהזמנת בשירות החדרים יגיע לחדר שלך, יהיו חסרים במנה כמה צ'יפסים שאותם אכל השליח.

פוסטים אחרים חושפים, שאם פקיד הקבלה אומר לך שהמלון מלא באורחים ואין חדרים פנויים, הוא בעצם עצלן מדי כדי לבדוק אם נשאר חדר פנוי. פוסט אחר חושף שאם מפתח החדר שלכם מספיק לעבוד כמה וכמה פעמים - ייתכן ואתם הסיבה לכך, אז כדי שתעצבנו פחות את העובדים.

חדרנית חופשת סודות באפליקציית וויספר. Whisper, צילום מסך
"לפעמים אני לא מחליפה מצעים, רק מסדרת את המיטה מחדש". מתוך "וויספר"/צילום מסך, Whisper

"כשהאורחים גסים, אני נותן להם את החדר הכי גרוע"

אבל יש גם דברים יפים שקורים בקרב עובדי המלון. "אני עובד במלון, ובכל פעם שמישהו נכנס לקבלה ולא יכול להרשות לעצמו לשלם על חדר, אני נותן לו אותו בחינם", כתב אחד.

עם זאת, רוב הפוסטים בוויספר נועדו ליידע את האורחים, שגם עובדי מלון הם אנשים ויש להתייחס אליהם בכבוד. "אנא אל תצעק עלי, גם אני בן-אדם", נכתב בפוסט אחד. פקיד קבלה אחר הוסיף: "כשהאורחים גסים אלי, אני נותן להם את החדר הכי גרוע במלון".

אז שווה להתייחס בנימוס לעובדי המלון שאתם פוגשים, זה אפילו יכול לגרום לשדרוג החדר שלכם. "אם אתם נחמדים, ייתכן ואשדרג לכם את החדר, או אעשה מעבר לחובותיי כדי להנעים את שהותכם. אם תהיו גסים תקבלו רק מה ששילמתם עליו וזה יעלה לכם הרבה", כתב פקיד קבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully