וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיור התמלא בדם: נוסע ניסה להתאבד בשירותי המטוס

דפיקות ששמעו הדיילים בטיסה של חברת שיאמן איירליינס הסינית, חשפו ניסיון התאבדות של נוסע בן 20, שכנראה סבל מדיכאון ודפק את ראשו בכיור שבתא השירותים. הוא פונה לאשפוז והמשך טיפול

נוסע ניסה להתאבד בשירותים בזמן טיסה. China Aviation Daily, צילום מסך
כתמים של דם בכיור ומסביבו. תא השירותים כפי שצולם בטיסת שיאמן איירליינס/צילום מסך, China Aviation Daily

הדיילים בטיסת MF8362 בחברת שיאמן איירליינס (Xiamen Airlines), מהעיר הייקו לעיר שיאמן שבסין, נדהמו לשמוע רשע של דפיקות חזקות שיוצא מתא השירותים במטוס. כשנכנסו לראות מה פשר הרעש, גילו נוסע שמדמם בצורה קשה, לאחר שכנראה ניסה להתאבד.

המקרה המחריד התרחש השבוע ביום ראשון בטיסת לילה של חברת התעופה הסינית, כפי שפורסם באתר China Aviation Daily, בו נוסע בן 20 ניסה לשים קץ לחייו על-ידי דפיקת ראשו בכיור המתכת שבשירותי המטוס. ניסיון ההתאבדות אירע כ-45 דקות לאחר ההמראה בשעה 21:18.

צוות הדיילים הגיש לנוסע את הטיפול הראשוני הנחוץ במטוס, ולאחר מכן הוא נמסר להמשך טיפול כשהמטוס נחת. צילום של שירותי המטוס לאחר המעשה חושף מראה נורא, שבו הכיור בתא מלא בדם, כמו גם סביבתו.

לדברי חברת התעופה, המטוס נחת בשלום בשדה התעופה של שיאמן ב-22:38 והנוסע, שכנראה סבל מדיכאון, נלקח לאשפוז בלוויית בני משפחתו שהיו איתו על הטיסה.

שיאמן איירליינס דוחה את הדיווחים, לפיהם ניסה הבחור הצעיר להתאבד באמצעות סכין ומזלג מפלסטיק. "לא היה סכו"ם פלסטיק על טיסה MF8362", נאמר בהודעת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully