וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לכולנו: חברת הלואו-קוסט ג'רמן ווינגס סוגרת את הקו לברלין

29.11.2015 / 13:18

פרסום ראשון: שש שנים לאחר שנחתה כאן לראשונה, תפסיק חברת הלואו-קוסט הגרמנית מבית לופטהנזה, ג'רמן ווינגס, את טיסותיה לברלין בסוף חודש מרץ 2016. ההערכות הן שהחברה נכנעה לתחרות הקשה בקו שנחשב לאחד התחרותיים בישראל

מטוס של חברת "ג'רמנווינגס". AP
תיאלצו לחפש טיסה עם חברה אחרת לברלין. ג'רמן ווינגס/AP

פרסום ראשון: חברת הלואו-קוסט הגרמנית, ג'רמן וונגס, תפסיק את טיסותיה בקו ברלין-תל אביב בסוף חודש מרץ 2016, שש שנים לאחר שנחתה לראשונה בישראל.

ג'רמן וונגס, שנמצאת בבעלות קבוצת לופטהנזה, התחילה את פעילותה בישראל עם טיסות שבועיות לערים הגרמניות קלן ודיסלדורף ובהמשך החליפה את לופטהנזה בקו לברלין. בקיץ האחרון ויתרה על הקו לקלן ונותרה רק עם הטיסות לברלין, כאמור, עד להחלטתה לסגור סופית את פעילותה בארץ עם תחילת האביב הבא.

החברה הגרמנית טרם פירסמה הודעה רשמית בנושא, אך ההערכות בענף התעופה כי היא נכנעה לתחרות הקשה בקו שנחשב לאחד התחרותיים ביותר בישראל. ג'רמן וונגס הפעילה רק שתי טיסות שבועיות בעוד מתחרותיה איזיג'ט, UP של אל על ואייר ברלין מפעילות יחד 22 טיסות שבועיות.

ג'רמן ווינגס משמשת כזרוע הלואו-קוסט של קבוצת לופטהנזה ומפעילה קווי תעופה קצרי-טווח מנמל התעופה טגל הברלינאי. ואולם, האסון הקטלני במסגרתו ריסק טייס החברה במכוון את אחד מטיסותיה בצרפת בתחילת השנה, הוביל את לופטהנזה לשקול לוותר על המותג ולהחליפו מחשש לקריסה באמון הנוסעים.

לפי שעה טרם נודע מי מחברות התעופה הגרמניות תחליף את ג'רמן ווינגס בקו לברלין החל מאפריל 2016,אבל ההערכות הן כי איזיג'ט תבקש להגדיל את מספר טיסותיה מ-4 ל-6 בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully