וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקי בצרפת? הכירו את כפר הנופש ארק 1950

15.11.2015 / 7:05

לז ארק נחשב לאחד ממרחבי הסקי הקסומים בעולם עם 425 ק"מ של מסלולים מחוברים ואירוח ברמת 5 כוכבים. הוא אמנם נפתח במאה ה-21 אבל מרגיש כמו ציור מהמאה ה-16

כפר הנופש ארק. סקי דיל, מערכת וואלה! NEWS
יש חיים אחרי ואל טורנס. כפר הנופש לז ארק/מערכת וואלה! NEWS, סקי דיל

הטמפרטורות יורדות, שעות האור מתקצרות והצבע הלבן מתחיל להשתלט על הפסגות באירופה. כל הסימנים מעידים על כך שהגיע הזמן למצוא את חופשת החורף המושלמת ולחרוש את אתרי הסקי המובילים באירופה במטרה למצוא את פנינת השלג של עונת 2016.

למרות הפופולריות של אתרי הסקי הגדולים באוסטריה ובאיטליה, אישגל וסלה רונדה, כדאי וצריך סוף סוף להודות שיש חיים (ושלג) אחרי ואל טורנס. או כמו שאמר ד"ר סוס - "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים". הכירו את כפר הנופש לז ארק 1950.

Paradiski - גן עדן לגולשי סקי וסנובורד

אל תטעו, לא מדובר במרחב גלישה אנונימי. לז ארק (Les Arcs), יחד עם La Plagne ו-Peisey-Vallandry, מהווה חלק מה-Paradiski, אחד ממרחבי הגלישה הגדולים, האיכותיים והמוכרים בעולם. מדובר ב-425 ק"מ של מסלולים מחוברים משופעים בשלג, הודות לשני קרחונים ו-755 תותחי שלג. נופי המון בלאן, אוף-פיסטים בשפע ולמעלה מ-140 מעליות סקי, יגרמו לכם להאמין שאכן מדובר בגן עדן לגולשים.

כפר הנופש ארק. סקי דיל, מערכת וואלה! NEWS
כמו אגדת דיסני שהתעוררה לחיים. לילה בלז ארק/מערכת וואלה! NEWS, סקי דיל

אירוח ברמת 5 כוכבים

לז ארק 1950 הוא כפר נופש ציורי שנפתח בשנת 2003 ומאפשר גישה למסלולי הסקי (סקי אין, סקי אאוט). הכניסה אליו במכוניות אסורה כך שנשמרת בו אווירה פסטורלית יוצאת דופן, טבולה בהרבה שלג ואורות מנצנצים, כאילו היה מדובר באגדת דיסני שהתעוררה לחיים. כפר הנופש מנוהל על ידי Pierre & Vacances Premium, החברה שהתפרסמה בזכות מלונות ודירות פרימיום שהקימה באתרי נופש ייחודים ברחבי אירופה. גם בארק 1950 היא לא התפשרה על אף פרט וכל הדירות שומרות על סטנדרטים גבוהים. אורחי הדירות נהנים מבריכה ושירותי ספא.

תכירו את השכנה - לז ארק 2000. עד השעה 23:00 יעמוד לרשותכם רכבל חינמי המקשר בין לז ארק 1950 ללז ארק 2000. מומלץ לפחות פעם אחת לסיים את יום הגלישה באחד מהברים והאפרה-סקי בארק 2000. ההמלצה שלנו: להתחיל את הערב בפאב - Whistler's Dream ומשם להמשיך ל- El Latino Loco - המקום הכי נחשב ב-2000 Arc, וזה שנוהרים אליו כשכל המקומות האחרים נסגרים.

כפר הנופש ארק. סקי דיל, מערכת וואלה! NEWS
הספא בכפר הנופש. מנוחה לשרירים אחרי הסקי/מערכת וואלה! NEWS, סקי דיל

לגלוש עם סוס

לא רק סקי. בלז ארק 1950 תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות, מסעדות מעולות וברים מקומיים. אנחנו ניסינו ואהבנו את הבר-מסעדה Chalet Luigi. כדאי להגיע לכאן על בטן ריקה וליהנות מארוחה לצד בירה, כשברקע יש הופעה חיה ובשעות המאוחרות יותר גם די.ג'יי שמעביר את הסועדים ישר אל הרחבה. חובבי האקסטרים יכולים לנסות Speed Flying עם מגלשיים ומצנח במהירות שיא או סיור מזחלות במסלול שאורכו 3 ק"מ. לקינוח תוכלו לצאת ל-Ski Joering - שם תיקשרו לסוס בעודכם מחוברים למגלשיים. רגע אחרי הוא ישעט קדימה לאורך 20 ק"מ.

Fun Fun Fun - מייל8 הוא funpark ענק שנפתח בחורף האחרון בלז ארק. באמצעות הגונדולה החדשה (Villards) ניתן להגיע אליו בפחות משלוש דקות ממרכז Arc 1800. תגלו בו קונספט חדש של פעילויות מבוססות שלג המתאימות לגולשים בכל רמה, לילדים ולמשפחות. יש אזור מותאם למתחילים ומתחם לילדים הכולל מזחלות, איגלו ואפילו סנופארק לתינוקות. יש אזור לפריסטייל הכולל מקפצות המעוצבות מהשלג והן משתנות מעת לעת. בקיצור, מדובר במגרש משחקים יוצא דופן לחובבי שלג.

כמה זה עולה לנו?

מי שיזדרז להזמין את החופשה שלו לפני שתיפתח עונת הסקי, יוכל ליהנות עדיין ממחירי הרשמה מוקדמת. המחיר שמוצע כרגע לחבילת סקי ללז ארק 1950 הוא כ-1450 אירו לשבעה לילות בדירת פרימיום.

החבילה כוללת טיסה ישירה לגרנובל ביום שישי, מיסים, העברות, 7 לילות על בסיס ארבעה גולשים בדירה, ארוחות בוקר וערב, 6 ימי סקי-פס. אפשרות אחרת היא ללון בארק 2000 במחיר זול יותר, ולהשתמש ברכבל החינמי הזריז כדי להגיע לכפר הייחודי של 1950.

לפרטים על הזמנת חופשת סקי לפני כולם

וואלה! NEWS בשיתוף Skibid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully