וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגעי האימה: פילה עצבנית מסתערת על רכב של צוות צילום

8.11.2015 / 10:12

צוות צילום שתיעד פילים בדרום אפריקה הצליח להרגיז את אחת הפילות שהסתערה עליהם לעיניי המצלמה. צפו ברגעי הבריחה המלחיצים

barcoft tv

צוות הצילום "Black Bean Productions" יצא לתעד חיות בר ביערות אפריקה ונתקל בעדר פילים עצבני במיוחד. כשהצוות הבחין במצוקתם של הפילים - שכנראה נבהלו כשלא הבחינו בנתיב בריחה אפשרי מהצלמים - זה כבר היה מאוחר מדי. כל אמצעי הזהירות שנקט הצוות לא מנעו מאחת הפילות להסתער על הרכב שלהם ולנסות להפוך אותו בעזרת החטים שלה.

רגעי הבריחה המלחיצים תועדו בווידאו ע"י צוות הצילום ששהה ברכב במהלך התקיפה. בקטע ניתן לראות את הפילה רצה במהירות אחר הרכב כשהנהג נוסע את כל הדרך אחורה ברוורס ומנסה לחמוק ממנה. התקרית המבעיתה התרחשה ב-27 באוקטובר באזור תיירותי פופולארי שבמחוז לימפופו ההררי שבדרום אפריקה.

פילה מסתערת על צוות צילום בדרום אפריקה. Black Bean Prod, צילום מסך
הפילה במרדף אחר רכב צוות הצילום/צילום מסך, Black Bean Prod

התקיפה הסתיימה בנס ללא נפגעים, כשצוות הצילום בר התושיה עצר את הרכב ונעמד בניסיון להפחיד את הפילה. "פגשנו ככל הנראה בעדר פילים שהיה במצוקה עוד לפני שהגענו אליו", סיפר ראש צוות הצילום, ג'יימס סוטר, בן ה-29, לחדשות DailyMail, "כשהבחנו במצוקתם, החלטנו לנסות לשמור על מרחק של כ-20 עד 30 מטרים מהם. לרוע המזל, לא היינו רחוקים מספיק, וזה ככל הנראה הלחיץ את הפילה שהחלה להתסער לכיוון הרכב במהירות. המדריך שלנו עשה רוורס וניסה לחמוק ממנה".

עוד באותו נושא

בפעם השנייה תוך שבוע: ציידים הרעילו עשרות פילים בזימבבואה

לכתבה המלאה
צוות הצילום שנמלט מפילה עצבנית. Black Bean Prod, צילום מסך
צוות הצילום שנמלט מהפילה העצבנית/צילום מסך, Black Bean Prod

"ברגע שהיא הסתערה עלינו ידענו שהיא לא תעצור עד שהיא תפגע בנו", הוא מוסיף, "לבסוף נעצרנו ונעמדנו כדי לנסות להפחיד את הפילה ולמרבה המזל הצלחנו בזה והיא נסוגה לאחור. כשעובדים ביערות אפריקה, אתה אף פעם לא יכול לחזות התנהגויות של בעלי חיים". אנשי הצוות יצאו מהתקרית ללא פגע, אולם רוב ציוד המצלמה נהרס ואיתו גם חלק מהחומרים המצולמים.

עדר פילים. Black Bean Prod, צילום מסך
כנראה נבהלו מהיעדר נתיב בריחה/צילום מסך, Black Bean Prod

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully