וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בבלונד: היפהפייה שעזבה הכל ויצאה לטייל בעולם

5.11.2015 / 17:00

קירסטן ריץ', בת 25, היא יפהפייה אמריקאית שמאסה בחיים הנוחים. היא ראתה מודעה על קורס ספרדית בספרד והחליטה ללכת על זה. מאז היא עזבה את הקולג', הדירה ואת העבודה הנוחה והפכה לבלוגרית טיולים מצליחה שביקרה כבר ב-40 מדינות. בלונדיניות נהנות יותר

The Blonde Abroad

אח, החיים יכולים להיות באמת טובים ומהנים כשאת בלונדינית יפהפייה וכל מה שאת עושה זה לטייל בעולם. וזה בדיוק מה שהחליטה קירסטן ריץ' (Kiersten Rich), בת 25, שבניגוד לשם משפחתה דווקא לא עשירה מאוד, אבל בהחלט בחורה עם יוזמה ומטרה בחיים - לטייל בכמה שיותר מקומות בעולם.


עוד מטיילים שכולנו יכולים לקנא בהם:
לקנא בהם: הזוג היפה שעזב את העבודה כדי לטייל בעולם
על גב העולם: הזוג המדהים ששבר את האינסטגרם
גם אנחנו רוצים: הזוג שמצטלם במקומות היפים בעולם
האם זהו המטייל הסקסי ביותר בעולם?


ריץ' היא בחורה קליפורנית מארה"ב, שסיימה את לימודיה בתיכון ובמקום להתחיל את המסלול הרגיל ולהגשים את החלום האמריקאי של לימודים בקולג', להתחתן, להקים משפחה ולמצוא עבודה טובה - החליטה להגשים חלום אחר.
הכל התחיל כשראתה בקולג' מודעה על לימודי ספרדית בספרד. ריץ', שמעולם לא היתה מחוץ לארה"ב, שברה את החוזה בדירה ששכרה, לקחה את כל הכסף המעט שהיה לה ועזבה את העבודה שלה בחברה כלכלית מצליחה, וטסה לספרד.

אחרי חודש שבו למדה ספרדית בספרד, המשיכה לטייל עוד חודש באירלנד, גרמניה, איטליה ואנגליה. במסע הזה היא גילתה מזה להיות עצמאי וכמה כיף זה לחוות תרבויות חדשות והתמכרה לנסיעות. כל זה היה ב-2008 בזמן שהיא היתה בת 18. היא חזרה לעבודה, שאותה שנאה ועבדה בה שעות על-גבי שעות וגם לוס אנג'לס, שבה גרה, היתה קרירה ולא ידידותית. היא החליטה לעזוב את העבודה ועם כסף שחסכה טסה לארבעה חודשים לאוסטרליה, ניו זילנד ודרום-מזרח אסיה. לאחר מכן גייסה 5,500 דולרים לארגון צדקה בשם "לבבות פרואניים" בפרו, שמעצים תלמידות מקומיות וטיילה במדינה, כמו גם בקוסטה ריקה ובוליביה.

ולשאלת השאלות: מאיפה יש לה כסף לכל הטיולים האלה? אז ריץ' כותבת על כך באתר שלה ומסבירה, שקודם כל היא עזבה את חיי הנוחות והיוקרה לטובת חיים צנועים מאוד ואפילו חזרה לגור בבית הוריה. בכל טיול שהיא יוצאת, היא מנסה לחסוך ומקציבה 50 דולרים ליום מקסימום. בנוסף, היא מוזמנת לסיורי עיתונאים ובלוגרים, כך שעליהם היא לא מוציאה דולר אחד. בנוסף, היא מציעה שירותי ייעוץ לחברות בכל הנוגע למדיה החברתית. ואם זה לא מספיק, היא מקיימת סדנאות לבלוגרים: איך להתחיל, איך להקים אתר, על מה לכתוב וכדומה.

מאז שהחלה לטייל היא כבר ביקרה ב-40 מדינות והקימה את האתר The Blonde Abroad ("הבלונדה בחו"ל" בתרגום חופשי), שבו היא כותבת כבלוגרית על חוויותיה. בחשבון האינסטגרם שלה יש כבר 84 אלף עוקבים, שנהנים לראות את צילומיה היפים ממסעותיה בעולם. גם למזרח התיכון הגיעה ריץ', אבל טרם ביקרה בארץ הקודש. מי יודע, אולי זו תהיה התחנה הבאה שלה. עד שזה יקרה, הנה כמה מאין-ספור החוויות שריץ' העלתה לאינסטגרם שלה, שמוכיחות: החיים יכולים להיות בלונדיניים, אם רק תעזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully