וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר של חמשוש: 10 אירועי חינם לסופ"ש, לא תבואו?

5.11.2015 / 7:26

סופ"ש גדוש אטרקציות לפנינו, אז אספנו עבורכם לא פחות מעשרה אירועים ללא תשלום - מטיולים מודרכים, דרך תערוכות ועד הרצאות מצוינות - אתם רק צריכים לבחור וליהנות. קבלו ח"ח+ח"ח

נמל יפו. חיים יפים ברבלט,
כאן יתקיים מיזם אמנות בינלאומי. נמל יפו/חיים יפים ברבלט

1. אינדי סיטי, ירושלים

כבר אמרנו לא אחת לאחרונה שירושלים, למרות אירועי הטרור, הלחצים והמתחים, לא נחה לרגע ומשתדלת להמשיך את שגרת החיים. עובדה, אירועי התרבות בעיר הם רבים ומגוונים ובכל שבוע הם מכריזים על פסטיבל והפנינג חדש. על הפרק התרבותי פסטיבל "אינדי סיטי LIVE" שיפתח היום (חמישי) ובמסגרתו יתקיימו הופעות ומסיבות בשילוב מתחמי אוכל, יריד מוזיקה, Street Art - אמנות ואופנה של מעצבים צעירים, ודוכני יד שנייה. בפסטיבל, שנערך בחסות רשות הצעירים בעיר, יתארחו יוצרים חדשים לצד ותיקים ומוכרים, שגם צילמו קליפים אמנותיים של ONE SHOT שיוקרנו על הקירות והבניינים בסביבה.

על הבמות ובברים יופיעו שבק ס, ריף כהן, הדס קליימן ואביב בכר, המסך הלבן, ZOHARA ,RED AXES MALOX, האחיות ג'משיד, הילה רוח, אלון עדר והלהקה, קין והבל, Lucille crew, Isaiah, Bucarest, Tatran ועוד

מתי: חמישי, 5 בנובמבר, מ- 19:40 -23:00
איפה: ברחובות הלני המלכה, הורקנוס והחבצלת
לפרטים: young-city.co.il

2. רגע אחד, תל אביב

אמנים הפועלים באופן עצמאי, בהם שחקנים, זמרים, נגנים, כותבים וסטנדאפיסטים, משתפים פעולה ומעלים סדרת מופעים על במות לא שגרתיות. אחת מהבמות היא בניין עיריית תל אביב שבין לשכות נבחריה, במשרדי מנהלי אגפים, בחדרי העבודה, באולמות הישיבות, במסדרונות, בלובי, במרתפים ובגגות, יתקיים האירוע "רגע אחד" שיהפוך את העירייה למעבדה תרבותית. בתוכנית: "רגע...סטנדאפ" - על החיים בעיר והחיים בכלל עם ירון פריד, חגית גינזבורג, שיר ראובן ועמית הרשקוביץ; " Muzik - אימפרוביזציה מוזיקלית של DJאורבן סקצ'רס; רונה קינן במופע "הקול שקורא לי"; "יס מאם" - מסע נוסטלגי עם להיטי שנות ה-50 וה-60; "מצב המלבן" - תערוכת צילומים של הצלם דן חיימוביץ, אופרה עם קריצה ועוד.

מתי: חמישי, 5 בנובמבר, מ- 19:30
איפה: בבניין העירייה, במרכז ענב ובג?ב??ירו?ל

3. Danalogue, יפו

Danalogue הוא מיזם אמנות בינלאומי העוסק בדיאלוג רב תרבותי. המיזם, שנערך לזכרה של דנה מאור - אמנית שעסקה גם בחיבורים אמנותיים ונהרג במהלך טיול בסין, הוא חממה ליזמים ואמנים צעירים שיוצרים חיבורים בין תחומי מדיה, אמנות ועבודה עם קהילה שמאפשר להם ליצור בסביבות מגוונות ומוגנות, ללא עלויות של אוצרות. פועל יוצא הם שיתופי פעולה מעניינים בין קהילות אמנים בארץ ובעולם, חיבור אמנים לארגונים חברתיים והתגבשות קהילת danalogue.

באירוע ישתתפו 20 יוצרים חדשים, בוגרי אקדמיות לאמנות, שיתמקדו בשפה כמערכת של סימנים מוסכמים, ככלי ביטוי לתיאור מציאות, העברת מסרים, תקשורת והשפעתה על הסביבה. בנוסף יתקיימו הופעות של הרכבי מחול, שירה ומוזיקה.

מתי: חמישי, 5.11, 17:00-23:00, שישי, 6.11, 11:00-17:00 ושבת, 7.11, 11:00-23:00
איפה: מחסן 2, נמל יפו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיזם אמנות בינלאומי Danalogue  של טל גנור. מיצג 1, מערכת וואלה! NEWS
מתוך מיזם האמנות הבינלאומי Danalogue. יצירה של טל גנור/מערכת וואלה! NEWS, מיצג 1

4. מעיינות, חצבים ותצפיות, כנרת

אם תמהרו להצפין לכנרת עוד תספיקו לתפוס את שולי פריחת החצבים על מורדות תל רקת שפורחים על רקע האגם הלאומי. ואם כבר הגעתם עד הלום, קבלו המלצה מניסים אסבן, מרשות ניקוז ונחלים כינרת, לטיול אל עינות רקת שעובר באחת מהפינות הקסומות של האגם. תחילת המסלול בסמוך לחוף גרין ביץ' והמשכו בטיפוס בשביל העולה לתל, שבראשו עץ חרוב בודד. מראש התל תצפית נוף מרשימה כשכל הכינרת פרושה למרגלותיו ועל המדרון שטיח חצבים ושרידים עתיקים שמבצבצים מהקרקע. המשך המסלול בירידה מהתל, חציית כביש 90, כניסה דרך שער הברזל (החום) והליכה צפונה על גדת נחל רקת. השביל עובר בתוך פרדס, בין בריכות עינות רקת - מי מעיינות חמימים ששומרים על טמפרטורה של 23 מעלות כל השנה, ונביעות קטנות בצמוד לגדרות המנזר הרוסי ואכסניית ימק"א. ממשיכים דרך חוף Bora Bora וחוזרים לנקודת ההתחלה. אורך המסלול כשני ק"מ ואפשר להמשיך צפונה בשביל סובב כינרת לאורך המוביל המלוח ואתר ספיר.

מתי: כל יום, כל השנה
איפה: יציאה מהחניה הסמוכה לחוף גרין ביץ'
לפרטים: kineret.org.il, *55477

5. צהוב עולה, יער להבים

חגיגת חלמוניות, טיולים והפעלות לכל המשפחה באתר הפריחה הממוקם בשולי יער להבים באזור הנגב הצפוני. במהלך הטיול הפורח תוכלו לשמוע על מעגל החיים של החלמונית, לגלות מי מבעלי החיים בסביבה מסייע להן וכיצד, איך קורה שהן מופיעות רק בסתיו ולמה הן לא מוצאות עלים ירוקים.

מתי: שישי, 6 בנובמבר, 10:00 - 13:00, ושבת, 7 בנובמבר, 10:00 - 14:00, בהרשמה מראש
לפרטים: קו ליער - 1-800-350-550

6. בשביל אוהד, נופית

"שביל אוהד" הוא שביל נוף סובב נופית שהוקם לזכרו של אוהד זך, בן היישוב הקהילתי, שנפל ב- 1998 בעת פעילות מבצעית בלבנון. בשבת יתקיים הטיול השנתי לזכרו כשלאורך השביל ובמרכז הישוב יתקיימו מגוון הפעלות והדרכות בהן הפנינג המציין את הולדת הישוב, פינות מוזיקה, ספורט אתגרי ועוד.

מתי: שבת, 7 בנובמבר, 10:00 – 14:00
לפרטים: 04-8478161

פרח חלמונית. דורון ניסים, רשות הטבע והגנים
בעקבות הפרח הצהוב. חלמוניות/רשות הטבע והגנים, דורון ניסים

7. דרך הכורכר, תל אביב

רכסי הכורכר הם תופעת טבע ייחודית לאורך חופי הארץ המהווים בית גידול למגוון עופות ים, יונקים וזוחלים וכן לשושנות ים, סרטנים, דגיגים ומיני ספוגים במורד הרכס.
גם לתל אביב רכס שכזה ולאחרונה מרחפת מעליו סכנת הכחדה במסגרת תוכנית לבניית מלון בראשו. מימוש התוכנית, אשר תפגע קשות במגוון החי והצומח במקום, הובילה את החברה להגנת הטבע, בשיתוף פעילי רכסי הכורכר, לקריאה להצלת אחד מהרכסים האחרונים שנותרו באזור המרכז, והם מזמינים אותנו להצטרף אליהם.

מתי: שבת, 7 בנובמבר, 09:00
איפה: בחוף הצוק. המפגש במעלה כביש 2040 המוביל מתחנת הדלק אל הבסיס הצבאי
לפרטים: 03-5660960

8. חו"ל מקומי, נצרת

נצרת היא תמיד בשבילנו סוג של חו"ל בשל האתרים ההיסטוריים והדתיים, האווירה, האוכל ובליל השפות שנשמע בה. עכשיו חברו סוחרי השוק, בעלי המסעדות, בתי הארחה ומורי הדרך המקומיים, בשיתוף פורום נצרת לתיירות ועמותת נצרת לתיירות ותרבות, והם מזמינים אותנו להכיר את העיר טוב יותר במסגרת סיורים פתוחים. בכל שבת יתקיים סיור מודרך של 3 שעות, שיתחיל בכנסיית הבשורה ויעבור גם בשוק העתיק, במסגד הלבן, במעיין ובעוד אתרים ברחבי העיק העתיקה

מתי: בשבתות נובמבר, 10:00
איפה: מפגש מול שער הכניסה לכנסיית הבשורה

נצרת. ג'אמל כיואן,
תמיד מיוחד לטייל בה, ועכשיו יותר מכל. נצרת/ג'אמל כיואן

9. מרצה וקפה, תל אביב

אנשי תקשורת ותרבות, יתארחו בסדרת הרצאות אינטימיות, מרתקות, וידברו על נושאים אקטואליים שעל סדר היום, ובכלל. בין המרצים: הכלכלן שלמה מעוז שידבר על כלכלה ישראלית וכלכלה עולמית בצל המשבר (11.11 בקפה גרג); השחקן והתסריטאי ליאור רז שיספר על סדרת הטלוויזיה "פאודה (18.11 בדרבי-בר); השחקן ו'המחובר' רן שריג יספר את הסיפור האמיתי שמאחורי הסדרות "רמזור" ו"מחוברים" (25.11, בקפה לנדוור,); העיתונאי אודי סגל ירצה על קיצור תולדות הספין (2.12 בקפה גרג); העיתונאי אור הלר ידבר על ישראל, סקירה אסטרטגית (9.12, קפה גרג); העיתונאית והסופרת ענת לב אדלרתספר על משבר אישי והזוגי שחוותה ובעקבותיו כתבה את ספרה " כותבת ומוחקת אהבה" (16.12 בקפה לנדוור) ועוד.

מתי: בכל רביעי, בנובמבר ודצמבר, ב-20:00
איפה: ביריד המזרח ובנמל תל אביב
לפרטים: yarid-hamizrach.co.il

10. גרמנים וישראלים, תל אביב, באר שבע, חיפה

"גרמנים וישראלים - התערוכה" היא תערוכה בינ"ל שבוחנת את התפתחות היחסים בין ישראל לגרמניה באמצעות מיצגים היסטוריים ואישיים. התערוכה מתקיימת במסגרת יובל השנים לכינון היחסים הדיפלומטים בין המדינות והיא כוללת תרשימים, סרטונים, קטעי יומנים ותמונות שטרם נחשפו. התערוכה הושקה השבוע במקביל בתל אביב ובברלין ובמהלך השנה תוצג ב- 20 ערים נוספות בארץ בגרמניה.

נושא העל של התערוכה הוא "רגש" והנרטיב הוא הגיוון ביחסי המדינות לאורך השנים. התערוכה מחלוקת לחמישה אזורים, שמייצגים עשור שונה, והיא כולל ויז'ואל וקול של אירועים היסטוריים משנת 1949 ועד היום, תוך התמקדות בפרולוג, תהום, התקרבות, חלוצים, קשרים והטיה המתארים מגוון סיפורים אישיים של 160 פוליטיקאים, אנשי תרבות ותקשורת, ספורטאים, מדענים ויזמים מגרמניה וישראל.

מתי ואיפה: בהאנגר 4 במתחם התחנה בתל אביב (עד 7.11), בבאר שבע (10.11 – 19), באודיטוריום חיפה (30-21.11) ובמתחם התחנה בירושלים (30-2.12)
לפרטים: israelis-und-deutsche.de/en

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully