וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי-ג'ט תפסיק את טיסותיה מרומא לנתב"ג

26.10.2015 / 12:51

התחרות מול חברות הלואו-קוסט האירופיות הכריעה את איזי-ג'ט, שתסגור את בסיסה בנמל התעופה פיומינצ'ינו. בעקבות זאת, הקו שנפתח לפני יותר משנתיים ייסגר. במהלך השנה האחרונה ביטלה החברה הבריטית את תוכניותיה לפתוח קו טיסות בין המבורג לתל אביב

איזי-ג'ט. ShutterStock
איזי-ג'ט. אולי ונציה במקום רומא?/ShutterStock

חברת הלואו-קוסט איזי-ג'ט תבטל מחודש פברואר 2016 את טיסותיה בקו רומא-תל אביב בשל סגירת הבסיס שלה בנמל התעופה פיומנצ'ינו. מדובר בהפסקה גורפת של כלל הטיסות מנמל התעופה הרומאי לכלל יעדי איזי-ג'ט, ביניהם כאמור, גם לנתב"ג שפעל 2-3 פעמים בשבוע.

ההחלטה לסגור את הבסיס ברומא התקבלה על רקע החרפת התחרות מול חברות הלואו-קוסט האירופיות והעלאת אגרות התפעול של פיומנצ'ינו, נמל התעופה העמוס באיטליה. איזי-ג'ט כבר מפעילה טיסות מנמלי התעופה של מילאנו ונאפולי ובשנה הבאה תפתח בסיס נוסף גם בונציה.

קו התעופה רומא-תל אביב נפתח בספטמבר 2013 והיווה עוגן חשוב בפעילות החברה בישראל. לאחר פתיחתו, צנחו מחירי הטיסות של חברות התעופה הסדירות אל על ואליטליה ותנועת טיסות השכר שפעלה עד אז כמעט ופסקה.

איזי-ג'ט מפעילה טיסות מ-10 יעדים באירופה לישראל ובשבוע האחרון פתחה את הקו לאמסטרדם, זאת לאחר שבחודשים האחרונים ביטלה קו נוסף בין המבורג לתל אביב מטעמי חוסר כדאיות כלכלית.

חברות התעופה אל על, ישראייר ואליטליה ימשיכו כרגיל את פעולתן בקו רומא-תל אביב, שנחשב לאחד מעשרת הקווים העמוסים בנתב"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully