וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דיילות יילדו נוסעת במהלך טיסה לארה"ב

נוסעת שנתקפה צירים בטיסה מבאלי ללוס אנג'לס, 8 שבועות לפני תאריך הלידה המיועד, ילדה את התינוקת שלה בעזרת רופא שהיה על המטוס וצוות הדיילות לקול מחיאות הכפיים של הנוסעים. "חוויה של פעם בחיים", אמרה הנוסעת שתיעדה הכל במצלמה שלה. צפו באירוע המרגש

דיילות מיילדות נוסעת בטיסה/The Kitchen Doc, youtube

אירוע די נדיר קרה ביום חמישי האחרון בטיסה לארה"ב, כשהמטוס נחת עם נוסעת נוספת שלא היתה בין רשימת הנוסעים. המקרה המיוחד אירע בטיסה של צ'יינה איירליינס מבאלי, אינדונזיה, ללוס אנג'לס, כשהמטוס אולץ לנחות נחיתת חירום, לאחר שלנוסעת הריונית מטייוואן ירדו המים לאחר שש שעות טיסה מתוך 19 המתוכננות.

הנוסעת דיווחה על צירים בטיסה, כשמונה שבועות לפני תאריך הלידה המיועד. רופא שהיה במקרה על הטיסה, יילד עם צוות המטוס את התינוקת, לאחר שאלו בדקו בכריזה אם יש צוות רפואי על המטוס. לאחר שנמצא הרופא, ביקש הטייס רשות לנחות בשדה התעופה הבינלאומי טד סטיבנס אנקורג' (Ted Stevens Anchorage) שבאלסקה, וזאת כדי להבטיח את בריאותה של היולדת והתינוקת שלה.

עם זאת, 30 דקות לפני הנחיתה, ילדה הנוסעת את התינוקת בעזרת צוות הדיילות, שענדו כיסויי פנים כמו בחדר ניתוח והוציאו את התינוקת בריאה ושלמה לקול מחיאות הכפיים של הנוסעים הנרגשים. מיד נשלפו מצלמות שתיעדו את המאורע המשמח.

דיילות יילדו נוסעת בטיסת צ'יינה איירליינס. The Kitchen Doc, youtube, אתר רשמי
"יש פה אולי רופא?" צוות הדיילות שעזר ליילד את התינוקת/אתר רשמי, The Kitchen Doc, youtube
דיילות יילדו נוסעת בטיסת צ'יינה איירליינס. The Kitchen Doc, youtube, אתר רשמי
הדיילות עטפו את האם והתינוקת בשמיכות/אתר רשמי, The Kitchen Doc, youtube

איזו אזרחות תקבל התינוקת?

אחת הנוסעות תיעדה את האירוע בוידאו, ובו הדיילות עוטפות בשמיכה את התינוקת, מנגבות אותה ועוטפות את אמה. "זה אירוע של פעם בחיים", נשמעת הנוסעת אומרת בווידאו.

עם הנחיתה באלסקה, נלקחה הנוסעת היולדת, שטסה בגפה, לבית החולים באלסקה ולפי הדיווחים שתיהן מרגישות טוב. המטוס תודלק והמשיך ליעד הטיסה המקורי שלו, לוס אנג'לס, ונחת בו כשלוש שעות מאוחר יותר.

עתה נשאלת השאלה מה תהיה האזרחות של התינוקת הקטנה? ובכן, לפי ה-China Post, רשות התעופה האזרחית אישרה שאזרחות התינוקת תיקבע על-ידי תעודת הלידה שייספק בית החולים באלסקה, היות והיא נולדה בשטח אמריקני, אולם בתוך מטוס של הרפובליקה הסינית.

דיילות יילדו נוסעת בטיסת צ'יינה איירליינס. The Kitchen Doc, youtube, אתר רשמי
הנוסעים הריעו לקול בכייה הראשון של התינוקת/אתר רשמי, The Kitchen Doc, youtube
  • עוד באותו נושא:
  • טיסה
  • לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully