וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרק מסוכן: גשר תלוי ועליו מטיילים קרס בניו זילנד. צפו

11.10.2015 / 0:08

חייהם של ארבעה מטיילים צרפתים ניצלו, לאחר שחצו גשר תלוי בצפון ניו זילנד וכבלי הפלדה שתמכו בו השתחררו. הם נפלו אל נהר מגובה 8.5 מטרים, כשאחד מהם תיעד את רגע הקריסה במצלמה שהיתה מחוברת לראשו. מפחיד

צילום מסך

ארבעה מטיילים צרפתים שיצאו לטרק בפארק הלאומי טה אורוורה (Te Urewera) שבצפון ניו זילנד, מצאו את עצמם נופלים מגשר תלוי שחצו, לאחר שהתמוטט בפתאומיות.


עוד על גשרים תלויים בוואלה! תיירות:
אמאל'ה: האם זהו הגשר המפחיד בעולם?
זה תלוי בכם: הגשרים התלויים היפים בעולם
תחזיקו חזק: 10 הגשרים הכי מיוחדים בעולם


הגשר שגובהו 8.5 מטרים, נמתח מעל חלק נהר באזור אגם וויקארמואנה (Lake Waikaremoana) שבפארק הלאומי, ובסרטון שצילם אחד המטיילים במצלמה שהיתה צמודה לראשו, נראים המטיילים נופלים למים שניות לאחר שהחלו לצעוד על הגשר, שידוע גם בשם הופורוהיין (Hopuruahine).

הגשר אמור להכיל עד 10 מטיילים בו זמנית והוא נמתח לאורך 65 מטרים מעל הנהר. לעת עתה לא ברור בדיוק מה גרם לגשר התלוי, שכבלים מפלדה אוחזים בו ליפול, אולם מבדיקות מעבדה עולה כי אלו כשלים בייצור חלקים בכבלי המתכת שבו.

האירוע שהתרחש בתחילת החודש שעבר הותיר את המטיילים ללא פגיעה רצינית, אולם המוניטין של ניו זילנד נפגעו וכעת חוששים במדינה שהדבר ישיפיע על אלפי המטיילים שפוקדים אותה. עם זאת, מבטיחים לתקן את הגשר בשבועות הקרובים ולהתיר כניסת מטיילים אליו רק לאחר שייבדק ויאושר.

גשר תלוי עם תיירים מתמוטט בניו זילנד. צילום מסך
שניות לפני הקריסה. אחד המטיילים על הגשר התלוי בניו זילנד/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully