וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלמת הכנסה: דיילת הרוויחה מיליון דולר מסקס במטוס

7.10.2015 / 13:23

דיילת באחת מחברות התעופה במזרח התיכון החליטה לעשות כסף מהצד בטיסה, והציעה שירותי מין לנוסעים תמורת כ-2,000 דולרים למפגש. היא כבר צברה מיליון דולר, עד שנתפסה בשירותי המטוס, ופוטרה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

לא רק בשחקים: צפו באפליקציית ההיכרויות לדיילים וטייסים

דיילת שעבדה בחברת תעופה במזרח התיכון הרוויחה בשנה אחרונה כמיליון דולרים על ידי קיום יחסי מין עם נוסעים במהלך טיסות. היקף ה"עסקים" של הדיילת נחשף רק לא מכבר לאחר שהיא נתפסה על חם עם נוסע בחדר השירותים של המטוס, ופוטרה מעבודתה בחברה באופן מיידי.


עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
דיילת פוטרה עקב צילומים נועזים שלה במגזין
צילומים נועזים של דיילות בביקיני דלפו לרשת


מקור ששוחח עם עיתון בערב הסעודית אמר, כי הדיילת "הודתה שקיימה יחסי מין עם הרבה נוסעים אחרים בטיסות, ושהיא העדיפה לעשות זאת בטיסות למרחקים ארוכים בין המפרץ הפרסי וארצות הברית". בחברת התעופה, אשר שמה לא פורסם, אמרו כי הם מעריכים שהדיילת גבתה מהנוסעים כ-2,000 דולרים למפגש, והרוויחה סכום כזה בכל טיסה שבה הוצבה כדיילת.

"לדיילים ודיילות תמיד יש קסם מיוחד בעיני נוסעים", אומר אנטואן מישלט, אחד ממייסדי אתר השוואת הטיסות הבריטי Jetcost. "בעוד שרוב עובדי חברות התעופה בוחרים שלא לחצות את הקוים ולנצל את זה, תמיד יהיו את אלה שכן יעשו את זה. הסכום של מיליון דולרים שפורסם נראה כמספר גבוה במיוחד ואנחנו לא בטוחים עד כמה מדובר בדיווח אמין, למרות שאני חושב שזה תלוי בעד כמה אמידים היו הנוסעים אשר עמם קיימה הדיילת את אותם יחסי מין אסורים".

מוקדם יותר השנה דווח בתקשורת ביפן, כי כמה דיילות אוויר במדינה נאלצו לפנות לזנות לטובת השלמת הכנסה, זאת לאחר שחברות התעופה במדינה צמצמו את שכר העובדים. כמה דיילות שצוטטו בתקשורת סיפרו כיצד נשות צוות המטוס קיבלו תשלום קבוע על מנת לקיים יחסי מין עם טייסים. לדברי הנשים, חברות צוות האוויר גבו בין 450 ל-700 דולרים למפגש של שעה וחצי.

דיילות פולניות מתפשטות בטיסה. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יש כנראה משהו סקסי באוויר. דיילות פולניות בטיסה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully