וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך בונים את "מטוס החלומות" ב-4 דקות

הדגם החדש של הדרימליינר, הידוע גם כבואינג 787-9, עשה את דרכו לראשונה אל חברת בריטיש איירוויס, ועל הדרך קיבלנו סרטון מרהיב של בניית המטוס במפעל של בואינג, מהשלב הראשון ועד לצביעתו הסופית. כך בונים את "הצעקה האחרונה" של עולם התעופה

צלמים זמניים מורשים

מטוס הבואינג 787-9 נחשב למטוס החדיש ביותר שטס כיום, והוא "אח" של הדרימליינר הישן יותר (787-8), המכונה גם "מטוס החלומות". לאחרונה הגיע הדגם החדיש לחברת בריטיש איירוויס, ובבואינג החליטו להפיק סרטון יפהפה וקצר, המסכם את תהליך בניית המטוס מהרכבתו ועד צביעתו הסופית, לפני שהוא יוצא לאוויר העולם.


עוד על "מטוס החלומות" בוואלה! תיירות:
בלתי נתפס: צפו במטוס החלומות ממריא בצורה אנכית
"מטוס החלומות" מגיע לאל על: תשקיע 800 מיליון דולר
החלום הופך למציאות: איך זה לטוס ב"מטוס החלומות"?


הסרטון שהופק במפעל הדגל של יצרנית המטוסים האמריקנית, שנמצא במדינת וושינגטון שבצפון-מערב ארה"ב, נותן הצצה אל מאחורי הקלעים של המטוס שמכיל 290 נוסעים ויכול לטוס לטווח של 15 אלף קילומטרים. הדרימליינר החדש גם חסכוני יותר בדלק בשיעור של 20 אחוזים מקודמו, וזאת עקב תרכובות האלומיניום שממנו הוא עשוי.

איך בונים מטוס? ביקור במפעל הגדול בעולם

המטוס הראשון בסדרה זו יצא לשוק ב-2013, כשניו זילנד איירליינס היתה זו שזכתה להשתמש בו לפני כולם. הדגם החדש של מטוס החלומות, ה-787-10, צפוי להתחיל את טיסותיו המסחריות ב-2018. אין סוף לחדשנות.

מטוס דרימליינר 787-9 בריטיש איירוויס. British Airways, מערכת וואלה! NEWS
וכך הוא נראה מבחוץ. ה-787-9 של בריטיש/מערכת וואלה! NEWS, British Airways

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully