וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם כל ישראלית: פסטיבל המוזיקה באילת שפונה לכווולם

18.9.2015 / 11:23

קחו את אילת בתקופת ראש השנה וסוכות, צרפו אליה את אברהם טל ומוש בן ארי וקיבלתם אירוע ישראלי שפונה למכנה המשותף הרחב ביותר. למרות שצוחקים על העיר הדרומית שהיא תקועה בעבר, לפעמים יש לזה גם יתרונות

אברהם טל- ישראלי בישרוטל. צילום: חיים דויד ויניב כהן,
הזמן עושה את שלו/צילום: חיים דויד ויניב כהן

מה זה בעצם אומר להיות ישראלי? חוץ מהפלאפל והטמפרמנט הלבנטיני, זה כולל גם נסיעה לחופשה בחגי תשרי. מי שבר מזל ימצא את עצמו ביעדים אקזוטים כמו יפן או המלדיביים, ולמי שהתקציב קצת יותר לחוץ, או שפשוט יש לו ילדים, ימצא את עצמו לרוב בסוף שבוע לוהט באילת. בעיקר מבחינת הטמרפטורות שעומדות כרגע על 38 מעלות. מינוס הלחות.

עם ההבנה הזו החליטה רשת מלונות ישרוטל לקיים בפעם הראשונה סוף שבוע של מוזיקה ישראלית, שמתקיים ממש עכשיו (17-19.9) ונקרא איך לא "ישראלי בישרוטל". לשם כך הוקמה במדשאות מלון ישרוטל ספורט קלאב, במה המיועדת ל-2,000 אורחים. מי שמעטר את סוף השבוע היא כמובן נבחרת האולסטר הכה ישראלית שמונה את אברהם טל, מוש בן ארי, קובי אפללו ודודו טסה. הכניסה להופעות כלולה בחבילת סוף שבוע שכוללת גם אירוח במלון, ועבור תושבי העיר הדרומית והסביבה ניתנה הזדמנות לרכוש כרטיסים למופעים על בסיס מקום פנוי ובמחיר של 125 שקלים.

אבל עוד לפני שאנחנו מגיעים למחיר. נחזור לשאלה מה זה בעצם אומר להיות ישראלי בפסטיבל מוזיקה ישראלית, בעיר הנופש הכי (ואולי היחידה) הישראלית. התשובה היא ששום דבר לא מתחיל בזמן. אחרי איחור של חצי שעה שנחשב מזערי במושגים ישראלים, אברהם טל עלה אמש לבמה ופתח את המופע בשיר "הזמן עושה את שלו". מול כאלף אנשים, שכללו לא מעט הורים עם עגלות, וערב רב של גילאים הוא ביצע את כל הרפרטואר המוכר שלו. בהמשך גם עלה קובי אפללו וביחד הם ביצעו שירים משותפים. היום בערב יופיע על אותה במה מוש בן ארי שיארח את דודו טסה.

אברהם טל- ישראלי בישרוטל. צילום: חיים דויד ויניב כהן,
על הדשא עם החברה. אברהם טל בהופעה/צילום: חיים דויד ויניב כהן

אז אולי הזמן עושה את שלו, אבל באילת, כך נדמה, הוא זז קצת יותר לאט. לפעמים זה יכול לשבור אותך (כמו העובדה המרגיזה שאין פה מסעדות טובות, למרות הפוטנציאל הגלום בעיר נמל) ולפעמים, כמו במקרה של אתמול, זה גם יכול לבוא בטוב. המתחם של ההופעה אמש היה מרווח ונגיש - לא משהו שאתם מכירים מהופעות במרכז. יכולתם לעמוד שני מטר מהבמה, לשבת על כסאות פלסטיק שהסידור שלהם הזכיר מסיבת סיום (שוב, מי אמר ישראלי ולא קיבל), להשתרע על הדשא, ולמי שממש מעריץ, אפילו לשבת למרגלות הבמה ולהרגיש איך החום האילתי משפיע על אברהם טל בכבודו ובעצמו. בקיצור – פרייסלס. ואם כבר מדברים על זמן, במסגרת אירועי סוף השבוע האורחים מוזמנים היום אחרי הצהריים גם לקבלת שבת בפאב המנקיס האלמותי. אות וסמל כבר מהתקופה של טיול השכבה לאילת.

ההיענות לפסטיבל, שכאמור זו השנה הראשונה לקיומו, הייתה גבוהה, כך שברשת אמרו לנו היום שהם מתכננים להפוך אותו למסורת. ישרוטל מקיימת כל שנה מספר אירועי תרבות בעיר הדרומית ביניהם ישרוטל פאזה מורגנה, ישרוטל קלאסיקאמרי וקמפ בתנועה.

מחירים לדוגמה: מחיר לזוג, ל-2 לילות, כולל כניסה ל-2 מופעים - החל מ-1,834 שקלים במלון ישרוטל ריביירה קלאב, על בסיס לינה בלבד; והחל מ- 3,256 שקלים במלונות ישרוטל ספורט קלאב וישרוטל לגונה, על בסיס הכל כלול. ניתן להתארח בכל מלונות ישרוטל באילת, על בסיסי אירוח שונים.


הכותבת הייתה אורחת של ישרוטל במלון המלך שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully