וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים צילמו: מאות אלפי גנו חוצים את הנהר בסרנגטי

27.8.2015 / 11:32

מטיילים ישראלים, שהיו בשבוע שעבר בטיול ספארי בטנזניה, נתקלו בעדרי גנו ענקיים שחצו את נהר המארה השורץ תנינים, בחיפושם אחר עשב בדרך לקניה. הפעם קיצרו כחצי מיליון פרטים של גנו את זמן השהייה בקניה, וחזרו לטנזניה. צפו במפגן המרהיב של הטבע

צילום: שלמה כרמל, עולם אחר

קבוצת מטיילים ישראלים ששהו בימים האחרונים בספארי בטנזניה, נקלעו לתופעת טבע נדירה כשעדרים ענקיים של גנו חצו הלוך ושוב את נהר המארה השורץ תנינים, כשהם עוקבים אחר העננים וירידת הגשמים בין טנזניה לקניה.

עדרי הגנו הנאמדים בלמעלה מחצי מיליון פריטים, נוהגים לנדוד באפריקה במסלול אליפסי הנע משמורת הסרנגטי שבטנזניה לשמורת ה"מאסאי מארה" בקניה, בחפשם אחר העשב בהתאמה לעונת הגשמים. אלא שהשנה משהו השתבש במזג האוויר. בעוד שבחודשים יולי-אוגוסט העדרים שוהים מדי שנה בקניה, השנה הם הקדימו לעזוב את המדינה כשהם נעים הלוך ושוב וחוצים את הנהר, השוכן בצפון טנזניה - כ-10 ק"מ מהגבול עם קניה.

שלמה כרמל, הבעלים של חברת הטיולים "עולם אחר", שצילם את החצייה המרהיבה, אמר: "כבר עשרות שנים שאני מטייל באפריקה ואני לא זוכר תופעה ייחודית שכזו. הגנו מריחים את הגשמים יומיים לפני בואם ונעים בעקבותיהם, אלא שהפעם הגשמים מתעתעים והן חצו במספרים עצומים במשך שעות את נהר המארה הלוך ושוב. מראה נדיר של הטבע בעוצמתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully