וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורגיות או איפוק מיני: מה קורה בכנס הטנטריקס בישראל?

24.8.2015 / 11:22

חילופי זוגות, מין קבוצתי או אולי בכלל איפוק לחיי מין טובים יותר? הזמנו לאולפן וואלה!NEWS את רפיק ידידיה, מומחה טנטרה, כדי שייפזר את הערפל מעל כנס הטנטריקס השלישי, שיתקיים בחודש הבא בישראל ויסביר: מה זה בדיוק "מסיבת כירבולים"?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת וואלה!

"להיות אומני אהבה" - זו ההבטחה של כנס הטנטריקס השלישי שמזמין זוגות וסינגלים, מתקדמים ומתחילים לשלושה ימים של לימוד בשלל טכניקות להעשרת חיי האהבה בהרצאות, סדנאות חוויתיות ושיעורים.


עוד בוואלה! תיירות:
נאחזים באוויר: הכירו את הטיסה הישירה הארוכה בעולם
התיירים יציפו את אילת בחורף; אנחנו נשלם את המחיר
עקבה מול אילת: מה משתלם יותר לחגים?


הטנטרה היא אולי העסיסית מבין כל השיטות הרוחניות, וכצפוי הכנס עשיר במסיבות וחגיגות, שיעורי ריקוד, חיבוק, תנועה, סדנאות עיסוי, חיבוק. הטנטרה היא עסיסית אבל גם רצינית: במתחם ההרצאות נדון האספקטים התרגוליים של הטנטרה. איך מטמיעים אותה לתוך שגרת החיים.

כנס הטנטרה השנה משלב תכנים רכים למתחילים, שעושים צעדים ראשונים בחקירת חיי האהבה שלהם, תכנים לסינגלים שרוצים לחגוג את הלבדות שלהם, וכמובן לזוגות שרוצים לקבל עוד כלים לתשמישי המיטה שלהם.

רפיק ידידיה, שמפיק את הכנס הטנטרה משנת 2003, מבקש להדגיש: "אנשים חוששים, באופן הגיוני, כי מיניות היא אזור מאד מסקרן, אבל גם מאד פגיע ולכן הדגש העיקרי שלנו הוא על יצירת מרחב מוגן. אין חילופי זוגות, אין עירום - אלא במתחם העיסויים - ולכן אין הפתעות. הכל מוגש בבהירות תוכנית מקסימלית".

רותי פריש, בת זוגו של רפיק ואחראית תכנים, סיפרה: "ביקשנו מהמנחים תכנים חדשים, שלא הוצגו לפני כן באף פסטיבל ואני יודעת שלוח הסדנאות שלנו הוא מקורי לחלוטין".

הכנס השנה (5-3 בספטמבר) יתקיים במרכז נופש ימי קיסריה והלינה בחדרים זוגיים או בחדרים משותפים.

מחירים:
כרטיס ללא לינה - 495 שקלים.
לינת יחיד בחדר (כולל ארוחות חצי פנסיון) - 795 שקלים.
לינת זוג בחדר זוגי (כולל ארוחות חצי פנסיון) - 1,995 שקלים.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully