וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

49 ליש"ט ואתם בלונדון: מונרך איירליינס תטוס לישראל

11.8.2015 / 12:00

פרסום ראשון: חברת תעופה חדשה מצטרפת לאיזיג'ט במאבק על הקו בין ישראל לבריטניה, כשהפעם זו חברת הלואוקוסט "מונרך איירליינס", שתתחיל מדצמבר הקרוב לטוס לנתב"ג ועובדה ב-49 ליש"ט בלבד לכיוון

צילום: אתר ה-bbc

איזיג'ט מאחורייך: חברת לואוקוסט נוספת תתחיל בקרוב להפעיל טיסות מלונדון לתל אביב - הכירו את מונרך איירליינס (Monarch Airlines), שמחודש דצמבר תטוס לנתב"ג שלוש פעמים בשבוע ועוד פעם בשבוע לשדה התעופה עובדה, שליד אילת. הטיסות מישראל ינחתו בשדה התעופה לוטון המרוחק כ-50 ק"מ ממרכז לונדון.


עוד על חברות לואוקוסט בוואלה! תיירות:
האם מסוכן יותר לטוס דווקא בחברות לואוקוסט?
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט
כך תזמין טיסה בזול: מדריך הלואוקוסט לישראלים


הטיסות לתל אביב תתבצענה בימי ראשון, שני וחמישי, וטיסה שבועית אחת לעובדה תהיה גם היא ביום חמישי. מחיר טיסה מלונדון לישראל יעמוד על החל מ-89 ליש"ט לכיוון, ואילו מישראל ללונדון על 49 ליש"ט (כ-290 שקלים) בלבד לכיוון.

מונרך, שהוקמה לפני 47 שנים, מפעילה טיסות מחמישה שדות תעופה בבריטניה, ביניהם גטוויק-לונדון, מנצ'סטר, בירמינגהאם, לידס, ברדפורד וכאמור לוטון, שם נמצא המטה שלה.

כזכור, לפני כחודש הודיעה חברת הלואוקוסט הגדולה באירופה, ריינאייר, על פתיחת שלושה קווי טיסה לישראל ממזרח אירופה אל שדה התעופה בעובדה, במחיר של החל מ-29.99 אירו לכיוון. הטיסות יתבצעו מקובנה, בודפשט וקרקוב כבר מחודש נובמבר הקרוב.

מונרק איירליינס. ShutterStock
החל מ-49 ליש"ט לבריטניה מישראל. מונרך איירליינס/ShutterStock

שר התיירות: "זו תמיכה בישראל"

יו"ר מונרך איירליינס, אנדרו סוופילד (Andrew Swaffield), אמר: "שני הקווים החדשים האלה שייפתחו הם חלק מהעבודה הקשה שאנחנו עושים כדי לפתח את תוכנית החורף שלנו, שמציעה כמה יעדים שמשיים כמו גם יעדי סקי". לדבריו, תל אביב ועובדה הם שני שדות תעופה שצוברים פופולריות בקרב תיירים, שמחפשים חופשות קצרות בחורף. "אנחנו גם מצפים לקבל בחום תיירים מישראל שיטוסו לבריטניה", הוסיף.

לאחרונה ליווה משרד התיירות את מונרך בבחינת פתיחת הקווים לישראל' ואף אישר לחברה מענק בסך 45 פאונד עבור כל תייר שינחת באילת בחורף הקרוב, כדי לעודד את התיירות מאירופה לאילת. כמו כן יסייע משרד התיירות בשיווק הקו לישראל.

שר התיירות, יריב לוין, אמר: "אני מאושר שמונרך איירליינס משיקה קווים חדשים לישראל בדצמבר הקרוב. זו אינדיקציה נהדרת שלישראל יש את תמיכתן של חברות תעופה רציניות, כמו מונרך,מה שיעניק אפשרויות נוספות לתיירים בינלאומיים להגיע לכאן". השר הוסיף, כי בחתימה על הסכם "שמיים פתוחים" ב-2013, סללנו את הדרך לשותפות הזו עם מונרך.

עוד באותו נושא

חדש: ריינאייר תטוס מאירופה לישראל החל מ-29.99 אירו

לכתבה המלאה
חברות תעופה ריינאייר איזיג'ט. ShutterStock
מונרך מצטרפת לעוד חברות לואוקוסט שטסות לארץ. איזיג'ט וריינאייר/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully