וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס הכל כלול: הכירו את ריזורט הפאר של עזה

162 חדרים בסגנון כפרי בין עצי דקל, המשקיפים על הים התיכון ומחיר של 160-100 דולרים ללילה - עזה מתחדשת במלון פאר משלה בשם "Blue Beach Resort", שכבר דורג ברמה של 4.7 מתוך 5 כוכבים. לכו לעזה!

מלון בלו ביץ' ריזורט בעזה. רויטרס
מנסים לצאת משגרת המלחמה. ילדים במלון בלו ביץ' ריזורט בעזה/רויטרס

אתר תיירות חדש ומפואר נפתח אצל השכנים שלנו, ולא - לא מדובר על ירדן, מצרים או אפילו יוון. תכירו את ה-Blue Beach Resort שנמצא ברצועת עזה, שעדיין נאבקת להתאושש מהמלחמה בשנה שעברה.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
טריפאדווייזר חושף: זהו המלון הטוב בעולם, והוא מושלם
היוש: נפתחה רשת מלונות המריחואנה הראשונה בעולם
2 מלונות מישראל בין 10 המלונות הטובים במזה"ת


אתר הנופש שכולל מדשאות מטופחות, בריכה גדולה וחוף פרטי, מכיל 162 חדרים בסגנון כפרי שממוקמים בין עצי דקל ומשקיפים על הים התיכון, מקווה להפוך ל"אטרקציה התיירותית המשמעותית בעזה", כפי שנכתב באתר המלון.

בנייתו של המלון, שנבנה על ידי חברת השקעות פלסטינית, הייתה אמורה להסתיים כבר בשנה שעברה, אך היא התעכבה בשל המצב הבטחוני. כעת, אומנם רק 76 חדרים מוכנים לקבל אורחים, אך יש כאלה שכבר מוכנים לשלם בין 100 ל-160 דולרים ללילה. ואם כבר מדברים על לילה, בניגוד להפסקות החשמל שמהן סובלות משפחות רבות, האורות של אתר הנופש לא מפסיקים לדלוק סביב הבריכה, המרפסת ועד לחוף הפרטי שאורכו כחצי קילומטר.

דף הפייסבוק של המלון כבר קיבל 19 אלף לייקים, ו-230 הביקורות שנכתבו בו דירגו אותו ברמה של 4.7 מתוך 5 כוכבים. אתר התיירות הגדול בעולם, Trip Advisor, קצת פחות התלהב, והוסיף כי מדובר על מיקום בעייתי עם בעיות בטיחות ואבטחה.

מלון בלו ביץ' ריזורט בעזה. רויטרס
162 חדרים במלון הפאר של עזה/רויטרס
מלון בלו ביץ' ריזורט בעזה. רויטרס
הבריכה נמצאת ממש על חוף הים של עזה/רויטרס
מלון בלו ביץ' ריזורט בעזה. רויטרס
העזתים מצטננים בבריכת המלון, אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם/רויטרס

פינוק שרק מעטים מאוד בעזה יכולים להרשות לעצמם

נווה המדבר העזתי ממוקם באחת הערים הסוערות בעולם מבחינה כלכלית, עם שיעור אבטלה של 45 אחוזים ויותר מ-12 אלף בתים שנהרסו במלחמות האחרונות ועשרות אלפי אנשים שנותרו ללא קורת גג.

עכשיו, גם לאנשי הבריכות והקניונים של עזה יש ממה לפחד

אבל גם בין ההרס, בקרב מי שיכול להרשות לעצמו, יש רצון לחוות הנאות יומיומיות במידת האפשר. בנוסף למלון, ברצועת החוף שבה שוכן המלון, יש מספר מסעדות ומלונות נוספים בצפון עזה, שם נמצאים בקרבת מקום מחנה פליטים ושכונות שהופגזו קשות במלחמה.

תושבי המקום אמנם יודעים כי מדובר בפינוק שרק מעטים מאוד בעזה יכולים להרשות לעצמם, אבל עבור רבים רק בנייתו מסמלת תחושה של חופש ונורמליות. "מכיוון שאנחנו לא יכולים לקחת את המשפחות שלנו לנופש מחוץ לעזה, אנחנו מביאים אותם לכאן", אמר אחמד חאלד, בן 45, אב לחמש לחדשות ABC. "זה מקום שבו אתה רואה רק יופי, ואתה יכול ליהנות ממשקה או ארוחת צהריים על חוף הים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully