וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אושו: האיש שהביא את הרוחניות למערב

2.8.2015 / 8:18

זה כבר 25 שנה שהגורו הרוחני הגדול של המאה ה-20 לא חי, ועדיין אלפי אנשים חוגגים את פסטיבל אושו בישראל, המשלב סדנאות מודעות, נשימה ומדיטציה ביחד עם מוזיקה ישראלית משובחת. אז מה בדיוק קורה שם ולמי זה מתאים? קבלו הצצה מקרוב

עריכה: ניר חן צילום: דוד קורן

הוא נחשב לגורו הרוחני הגדול בעולם, ספריו נמכרים במיליוני עותקים בכל שנה וב-50 שפות, ולמרות שהוא לא חי כבר 25 שנים, אלפי אנשים חוגגים בכל שנה את הפסטיבל אושו, שהשנה ייערך ב-8-6 באוגוסט.

זוהי הפעם השמינית שפסטיבל אושו ישראל חוזר לסופשבוע של התכנסות חווייתית ומעמיקה, ומציין, כאמור, 25 שנים ללכתו של אושו, אחד המורים הרוחניים הגדולים והמשמעותיים ביותר בעולם המודרני. "לחיים כשלעצמם אין משמעות. החיים הם הזדמנות ליצור משמעות. משמעות אינה דבר שיש לגלותו, היא דבר שיש ליצור אותו. אתה תמצא משמעות רק אם תיצור אותה", כך אמר המורה הרוחני הגדול, שמביא את הרוחניות של המזרח לאדם במערב.

הכנס שבלב האירוע מקבץ אליו את כל המנחים המובילים הפועלים ברוח אושו בישראל ובעולם, ומציע כ-100 סדנאות חווייתיות מרתקות, בנושאים ותחומי עניין משתנים. הפעילות תתפרש על פני 10 אולמות ממוזגים, בהתאם עולמות התוכן בהם אושו עסק.

פסטיבל אושו בישראל. facebook, צילום מסך
למרות שהוא לא חי כבר 25 שנים, אלפים חוגגים. פסטיבל אושו/צילום מסך, facebook

אושו גם לילדים

פסטיבל אושו ישראל, שהחל את דרכו בשנת 2007, הפך למסורת שנתית מצליחה וצמח להיות פסטיבל האושו הגדול מסוגו בעולם. האירוע משלב בצורה ייחודית בין כנס סדנאות עשיר ומעמיק ברוח אושו, לבין הופעות חיות, מוזיקה, בריכה, מסיבות, ריקודים, טבע, שקט, חופש, מרחב, הפנינג צבעוני ומפגש חברים להירגעות בצוותא.

ויהיה גם מתחם הילדים שיפעל לאורך הפסטיבל, ובו סדנאות ופעילויות יצירה מיוחדות ומותאמות לקטנטנים ולכל המשפחה. אם אתם דואגים מהחום של אוגוסט, אז בשטח הפסטיבל תהיה בריכת רחצה גדולה ומרבדי דשא אינסופיים, אזורים שקטים ,אזורי קמפינג מוצלים, חדרי לינה ממוזגים ואוכל צמחוני וטבעוני.

בלילה תוכלו להשתחרר באחת ההופעות המוזיקליות ברחבי הכפר, לצד הופעות אקוסטיות באודיטוריום בצהריי היום, פאנק וגרוב בבמת הבריכה בשקיעה, שיימשכו למסיבות תחת כיפת השמיים עד השעות הקטנות של הלילה. בין המשתתפים השנה: אסף אמדורסקי, ערן צור, גבע אלון, יאמאן בלוז, עלמה זהר, יוגב חרובי, ערן הולנדר, אורקה, שיר סופר ועוד.

פרטים מלאים על הסדנאות והפעילויות תמצאו באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully