וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה דיגיטלית: נפתח מלון הרובוטים הראשון בעולם

מלון "הן נה" בנגאסקי, יפן, מתהדר אמנם ב-5 כוכבים, אבל גם בצוות מיוחד במינו - כמעט כל העובדים במלון הם רובוטים - כך שבקבלה תפגשו דינוזאור מדבר, את המזוודות שלכם יעמיס רובוט מיוחד ואפילו ה"חדרניות" לא אנושיות. והמחיר? החל מ-60 דולר ללילה

וידאו: רויטרס סטילס: Henn na Hotel

הגעתם לבית המלון ובדלפק הקבלה מקבלת את פניכם רובוטית חמודה במיוחד. אחרי שאתם עושים צ'ק אין, רובוט אוסף את המזוודות שלכם והחדרנית שמנקה לכם את החדר גם היא רובוטית.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
טריפאדווייזר חושף: זהו המלון הטוב בעולם, והוא מושלם
טירוף! זהו המלון הגדול בעולם שנבנה במזרח התיכון
הכירו את מלון הלואוקוסט הראשון בישראל


כל זה אולי נשמע כמו תסריט לסרט מדע בדיוני, אבל מדובר במלון אמיתי לחלוטין - ב"הן נה" (Henn-na) - מלון חמישה כוכבים הממוקם בפארק השעשועים "Huis Ten" בנגאסקי, יפן, שבו צוות העובדים הם רובוטים.

בשבוע שעבר פתח בית המלון את שעריו, והאורחים דוברי היפנית זכו לפגוש רובוטים דמויי אדם בדלפק הקבלה, המסוגלים לתקשר בצורה אנושית. באשר לאורחים דוברי האנגלית - את פניהם דווקא קידם דינוזאור רובוטי.

מלבד קבלת פנים חמימה ומשונה, הרובוטים אמורים לסייע בהעלאת מזוודות האורחים ל-72 חדרי המלון הממוקמים בשתי קומות, וכן לשמש כחדרנים וצוות ניקיון. למרבה השמחה, אין צורך לתת להם טיפ.

מלבד הרובוטים, במלון צפויים להיות עוד טכנולוגיות מיוחדות שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם בסט של "מטריקס". כך, למשל, דלתות החדרים ייפתחו באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים; במקום מיזוג אוויר יופעל פאנל קרינה שקולט את חום הגוף ומווסת בהתאם את טמפטורת החדר; ואנרגיה סולארית תאפשר לחסוך בעלויות התפעול ולשמור על איכות הסביבה.

במידה והאורחים יהיו מעוניינים בשירות חדרים, הם יוכלו להעביר בקשה באמצעות טאבלט ולסמן על המסך מה הם מעוניינים לקבל. הטאבלט גם ישמש כטלוויזיה. בנוסף לכך, חיישן תנועה יאפשר לכבות את התאורה באופן אוטומטי כשאיש לא נמצא בחדר, זאת כחלק מהאג'נדה הירוקה של בית המלון.

מלון רובוטיםHenn na  בטוקיו יפן. רויטרס
תכירו את הבל בויס שיעמיסו את המזוודות שלכם לחדר במלון "הן נה"/רויטרס

ב"Henn-na" ישנה רשת אינטרנט אלחוטית חינם ובכל החדרים מחכים לכם מייבש שיער, מסרק, שמפו, סבון גוף, מברשות שיניים, מגבות רחצה, פיג'מות, קומקום חשמלי וספלים, אך טלפון דווקא אין, ואם תרצו לבצע שיחות תצטרכו לעשות זאת באמצעות הטלפון הנייד שלכם.

במלון אין מסעדה, אבל אם תחושו רעב תוכלו לרכוש מזון ב"קיוסק החכם" - מכונה אוטומטית המוכרת חטיפים קלים, לחמים וממתקים. אם תרצו לאחסן את המזון בקירור, לא תוכלו לעשות זאת משום שבחדרים אין מקררים, אך אל דאגה במרחק הליכה מחוץ למלון נמצאות מגוון מסעדות.

"אנחנו מקווים ש-90 אחוז מצוות עובדי המלון יאוכלסו על ידי רובוטים", אמר הידאו סוודה, נשיא בית המלון. "כרגע המלון נמצא בשלב הראשוני ועד שנת 2016 צפויים להיבנות עוד 72 חדרים. בעתיד השאיפה היא להקים עוד אלף בתי מלון כאלה ברחבי העולם".

ומה המחיר של התענוג הזה, אתם שואלים? נכון לכרגע מחיר החדרים משתנה בהתאם לביקוש, בצורה של מכרז. הצעות למחיר מתחילות מ-60 דולרים ללילה לאדם אחד, ומ-153 דולרים לחדר עבור שלושה אנשים. ההצעה הגבוהה ביותר תבטיח למזמין חדר במלון הרובוטים הראשון בעולם. אם אתם מעוניינים, דעו שכבר עכשיו ניתן להזמין חדרים דרך אתר האינטרנט של המלון.

עוד באותו נושא

טישו וסרטים רגשניים: מלון מציע חדר לנשים בכייניות

לכתבה המלאה
מלון רובוטיםHenn na  בטוקיו יפן. רויטרס
ה"בחורצ'יק" הזה ישמור על הכבודה שלכם בחדר האחסון במלון הרובוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully