וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני: צפו במזוודה שהופכת לארון בגדים עם מדפים

29.6.2015 / 13:44

נמאס לכם לארוז לחופשה, לפרוק במלון ושוב לארוז הכל לטיסה הביתה? קבלו את הפיתרון המושלם: שלף-פק (ShelfPack), המזוודה שהופכת לארון קטן עם מדפים, מבלי שצריך לפרוק, למיין או לסדר. פתאום לארוז זה כל כך קל

מזוודה עם מדפים/צילום: ShelfPack

בטח כבר תכננתם לאן אתם נוסעים הקיץ, או בחגים שיבואו, אבל אז מתחיל הקטע העצבן הזה של לארוז ולהתחיל לפרוק במלון ושוב לארוז לפני שחוזרים הביתה. אז הנה הפיתרון האידיאלי לבגדים שבתוך המזוודה שלכם: הכירו את שלף-פק (ShelfPack), המזוודה שהופכת לארון קטן עם מדפים.


עוד על מזוודות והחופשה שלכם:
סקר המזוודות הגדול: עם מה הכי משתלם לטוס?
איך לארוז לחופשה של שבוע במזוודת טרולי קטנה
8 צעדים להגנה על המזוודות בפני אובדן בטיסה


שלף-פק, כשמה כן היא, היא מזוודה שמכילה בתוכה ארבעה מדפים מתקפלים, שעליהם ניתן לסדר את הבגדים מקופלים ולהכניס למזוודה. ברגע שמגיעים ליעד פשוט פותחים את המזוודה ושולפים את המדפים, שיושבים על שתי תומכות בצדדים. בנוסף, בצד החיצוני של המזוודה ישנם שלושה כיסים גדולים, שנועדו לאחסון פריטים קטנים יותר, כמו גרביים, תחתונים, חזיות וכדומה.

גודלה של המזוודה הנפלאה הזו, שמיוצרת על ידי חברת McKaba Luggage מקליפורניה, ארה"ב, הוא 71X47X35 ס"מ וניתן להגדיל את גובה ל-1.6 מטר. בסך הכל ניתן לארוז בה כל מה שתרצו בשטח של 1.78 מ"ר.

מחיר המזוודה, שמשווקת מחודש אפריל האחרון בעולם הוא 349 דולרים או 1,320 שקלים, בהחלט לא זול, אבל אם אתם מתעצלים לארוז, לפרוק ושוב לארוז - ייתכן וזה הפיתרון בשבילכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully