וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיך נתב"ג? טריפאדווייזר יידרג גם שדות תעופה

6.7.2015 / 0:03

אתר דירוג התיירות העולמי הנודע, שבו אתם נעזרים בדרך כלל למצוא מידע על המלון שלכם ושאר אטרקציות בעולם, יפתח כ-200 עמודים לשדות תעופה בעולם, שבהם יוכלו הגולשים לדרג את השירותים בכל שדה ושדה. העמוד הראשון כבר יצא לדרך

צילום : FansOfChangi

אתם כבר מכירים את אתר דירוג התיירות העולמי, TripAdvisor, בכל הנוגע לדירוג מלונות ואטרקציות ואתם משתמשים בו לא פעם כשאתם מתכננים את החופשה שלכם. עכשיו מתחיל האתר הנודע לדרג גם שדות תעופה בעולם, כשבתכנון ידורגו כ-200 שדות תעופה על-ידי הנוסעים-גולשים ויתנו ציונים וביקורות לכל שדה ושדה.


עוד על שדות תעופה בוואלה! תיירות:
לידיעת הנוסעים: באיזה שדה בעולם יש אינטרנט חינם?
שדה תעופה גובה מס מהנוסעים על מיזוג האוויר
טוסו מהעיניים: הטיפוסים הכי שנואים בשדות תעופה


לכל שדה תעופה ייפתח דף משלו, שבו יוכלו הגולשים לדרג את השירותים שמציע כל שדה ושדה, החל ממסעדות ועד לשאר אטרקציות שיש בשדות בעולם, כמו גן בוטני, סרטי קולנוע ושאר פינוקים שכנראה לא נראה אצלנו בקרוב.

"יותר מ-3.1 מיליארד נוסעים עוברים בשדות תעופה בכל שנה, כשבממוצע כל נוסע נמצא בשדה כ-150 דקות מרגע הגעתו ועד לסגירת דלתות המטוס", אמר ל-CNN אדם מדרוס (Adam Medros) סגן נשיא טריפאדווייזר למוצר בינלאומי. "אנחנו רוצים לעזור לאנשים למצוא מה לעשות כשהם ממתינים לטיסה, או לעזור להם להזמין חדר במלון כשהם צריכים מקום לישון בו", הוסיף.

במסגרת דירוג שדות התעופה, יוכלו הנוסעים לדרג מלונות בשדה התעופה, אטרקציות, מסעדות, טרקלינים של חברות תעופה, חנויות דיוטי-פרי, כמו גם אפשרות למצוא דילים לטיסה הזולה ביותר לשדה התעופה שמדורג. בנוסף, תקבלו רשימה של חמשת המלונות הכי טובים הסמוכים לשדה ועלות הלינה בהם.

שדה תעופה צ'אנגי בסינגפור. EQRoy, ShutterStock
גן קקטוסים, פרפרים ובריכה מחכים לבאים. צ'אנגי, סינגפור/ShutterStock, EQRoy
נתב"ג שדה תעופה. ShutterStock
יהיה ניתן לדרג גם את דוכן הנחת התפילין. נתב"ג/ShutterStock

מסרטים ועד פוט מסאז' חינם

שדה התעופה הראשון שכבר ניתן לדרג באתר הוא צ'אנגי (Changi) שבסינגפור, שנחשב לאחד הטובים בעולם ולא פעם דורג כשדה התעופה הטוב בעולם, כולל בשנה הנוכחית. "יותר מ-54 מיליון נוסעים שעברו בצ'אנגי בשנה החולפת, הופכים אותו למובילים בעולם", אמר מנהל השותפויות בטריפאדווייזר, אהרון האנג (Aaron Hung). "הפוקוס שלהם על שירות הנוסעים הופך אותם לבחירה אידיאלית לפתוח את דירוג השדות", הוסיף.

בצ'אנגי, שנבחר כאמור לשדה התעופה הטוב בעולם השנה על-ידי סקייטרקס - "האוסקר של עולם התעופה" - תמצאו, בין היתר, גן פרפרים, גן קקטוסים, בריכת שחייה, מתחם נמנום לפני הטיסה, תיאטרון שבו סרטים בחינם ואפילו מסאז' רגליים ללא תשלום. אין צורך להזכיר אינטרנט חינם, נכון?

באתר הדירוגים העולמי מתכננים לפתוח כ-200 דפים לשדות תעופה מסביב לעולם, כשעמוד של אחד משדות התעופה של ניו יורק (JFK) ושדה התעופה הגדול של לונדון - הית'רו - יושקו החודש. שירות הדירוג של טריפאדווייזר יתבצע ב-28 שפות שונות ויהיה זמין גם באפליקציה של האתר. שירות שתציע האפליקציה בשם Near Me Now (שירות שקרוב אלי), יעניק לנוסעים אפשרות לדעת איזו מסעדות נמצאות בשדה שלהם, ברים, דיוטי-פרי ושאר שירותים מיוחדים שיש בכל שדה ושדה.

עוד באותו נושא

באיזו עיר בעולם תשלמו הכי הרבה על מונית לשדה התעופה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully