וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אי בפינלנד יהפוך לכפר נופש לישראלים בלבד

18.6.2015 / 9:45

קבוצת נדל"ן ישראלית רכשה אי בפינלנד ומייעדת אותו לבניית כפר נופש אקולוגי, תרצו או לא - לישראלים בלבד. בכפר יהיו 42 בקתות, מסעדה קטנה, גן משחקים אקולוגי, אפשרות לדיג, שיט באגם ועוד. היזם: "לישראלים מגיע שקט בחיים". אז כמה יעלה לכם התענוג?

אקולנד כפר נופש אקולוגי לישראלים באי בפינלנד. צילום: איתמר אותם, מערכת וואלה! NEWS
נופש אקולוגי בתוכניות שלכם? בקתה פינית/מערכת וואלה! NEWS, צילום: איתמר אותם

אנשים שרוכשים בקתת נופש פרטית זה לא דבר חדש, אבל כשעושים זאת באי שמיועד כולו לישראלים - זה כבר משהו אחר.

קבוצת הנדל"ן אקולנד הישראלית, המתמחה בשיווק קרקעות טבע נדירות, רכשה את האי Petajasaari בפינלנד ומייעדת אותו לבניית כפר נופש אקולוגי, תרצו או לא - לישראלים בלבד. האי, Petajasaari, נמצא בסמוך לעיר kaavi וגודלו 164 דונם. הצפי לבנייה הוא ל-40 יחידות דיור אקולוגיות, בשלושה טווחי מחירים שונים, כשהעלות הממוצעת (קרקע + בקתה) תעמוד על כ-100 אלף אירו. 12 יחידות דיור כבר נמכרו מתוך ה-40, כשבכל בקתה יהיו שני חדרים עם עיצוב מושקע, אולם, כאמור, למי שהמחיר יקר יהיו גם בקתות זולות יותר, בעלות של 70 אלף אירו לצרכן. הצפי לפתיחת כפר הנופש: סוף 2016.

בשטח יבנו בתי עץ בלבד, בגודל של 60-40 מ"ר, בתחומי הקרקע ובכפוף לחוקי היער. מלבד הקרקעות לבנייה, בחלק מהשטח הנוסף באי, ייבנה מועדון לשירות התושבים ומתוכנן בה מסעדה קטנה שתפעל בחודשי הקיץ, חנות לציוד בסיסי ומקום המהווה מפגש של כל הקהילה. כמו כן, יהיו מתקני יער משותפים, כגון גן משחקים אקולוגי ופארק עם ספסלים לטיול ולמנוחה, אפשרות של דיג ושיט באגם ועוד. בעיר הסמוכה, kaavi, ניתן ליהנות ממסעדות, מופעים, אתר סקי, פעילויות תרבות ובידור ושירותי תיירות רבים.

ההשקעה האמיתית, לתפיסת היזמים אביעד שייביצ, אמיר ווייל ומוטי שמטובי, היא באפשרות להגיע לבקתת נופש פרטית בפינלנד, השקעה בשקט ובשלווה, בחופשה מרגיעה, ללא קרינה סלולארית וללא הטכנולוגיה שלא מרפה. בעונה הקרה, כשהבתים אינם מאוכלסים, פקח מטעם אקולנד ישמור על בתי המיזם ועל היער הסמוך. לדברי היזמים, שיקול מהותי, מלבד היופי בכחול-ירוק, הוא אחוז הפשיעה בפינלנד ואוכלוסייה הידועה כשומרת חוק.

"כרגע אנו משווקים את הכפר רק לישראלים, כי אנחנו חושבים שלישראלים מגיע הכי הרבה שקט בחיים שלהם", אמר לוואלה! אביעד שייביצ. לדבריו, הישראלים לחוצים באורח חייהם, לא מכירים מה זה שקט אמיתי ו"אנו מרגישים שהם צריכים את השקט שלהם", הוסיף.

אקולנד כפר נופש אקולוגי לישראלים באי בפינלנד. צילום: איתמר אותם, מערכת וואלה! NEWS
רוצים לתת לכם שקט. היזמים בשטח האי הפיני/מערכת וואלה! NEWS, צילום: איתמר אותם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכך ייראה האי האקולוגי עם עשרות בקתות של ישראלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אי
  • פינלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully