וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה מהמזה"ת נבחרה לטובה בעולם ב-2015

אתר סקייטרקס, שמחלק את פרסי "האוסקר" של עולם התעופה, בחר בקטאר איירוויס לחברה הטובה בעולם לשנה זו, וגם לטובה ביותר במזה"ת. מי עוד בעשירייה הראשונה?

מטוס דרימליינר בואינג 787 קטאר איירוויס. ShutterStock
הכי טובים השנה. מטוס דרימליינר של קטאר איירוויס/ShutterStock

חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015 באה מהמזרח התיכון, והיא לא אחרת מאשר קטאר איירוויס, כך קבע אתר דירוג חברות התעופה הבינלאומי, סקייטרקס, שמספק בכל שנה את פרסי "האוסקר" של עולם התעופה.

בשנה שעברה: מי היתה חברת התעופה הטובה של 2014?

ההכרזה על דירוג חברות התעופה, כמו דירוגים אחרים, התקיימה בתערוכת הסלון האווירי בפריז שמקיימת בימים אלו, כשאת חברות התעופה בחרו 18.9 מיליון נוסעים ברחבי העולם מ-110 מדינות. בין התחומים שדורגו ניתן למצוא את איכות הארוחות המוגשות במטוס, נוחות המושבים ואף ידידותיות של צוות הדיילים.

זוהי לא זכייתה הראשונה של קטאר בפרס היוקרתי. בשנים 2011 ו-2012 זכתה החברה הערבית במקום הראשון הנכסף. כמו כן, זכתה החברה השנה גם בפרס "חברת התעופה הטובה ביותר במזרח התיכון", כמו גם בפרס "המושב הטוב ביותר במחלקת העסקים". "זהו תואר כבוד בשמם של עובדי החברה, הם האנשים שראויים לזה, אני רק המנהיג שלהם", אמר אכבר אל-באקר, יו"ר קטאר איירוויס ל-CNN לאחר הטקס.

ומי עוד בעשירייה הראשונה?

2. סינגפור איירליינס (סינגפור)
3. קתאי פסיפיק (הונג קונג)
4. טורקיש איירליינס (טורקיה)
5. אמירייטס (איחוד האמירויות הערביות)
6. אתיחאד איירליינס (איחוד האמירויות הערביות)
7. אול ניפון איירוויס (יפן)
8. גארודה אינדונזיה (אינדונזיה)
9. אווה אייר (טייוואן)
10. קוואנטס איירוויס (אוסטרליה)

בפרס "חברת הלואוקוסט הטובה בעולם" זכתה בפעם השביעית ברציפות אייר אסיה, למרות שלאחרונה אחד ממטוסיה התרסק על 162 נוסעיו. צוות הדיילים של גארודה אינדונזיה נבחר לטוב בעולם, ואייר פראנס היא "החברה המשתפרת ביותר בעולם".

עוד זכיות: אווה אייר של טייוואן היא "חברת התעופה הנקייה ביותר", ואת הארוחות הטובות ביותר תמצאו אצל אסיאנה, אוסטריאן איירליינס ואייר ניו זילנד. מערכת הבידור הטובה ביותר שייכת לאמירייטס מאיחוד האמירויות הערביות.

חברת אל על לא דורגה בין 100 חברות התעופה הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully