וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בת 17 גלשה על מעקה בקרוז והתהפכה לאחור

אנני שוונקר וחברתה בסך הכל רצו לעשות קצת כיף בספינת התענוגות, והחליקו על מעקה המדרגות העולות לסיפון. התוצאה, שתועדה בווידאו, היתה הרבה פחות מענגת, אבל בהחלט מבדחת. צפו

יוטיוב

שיט בספינת תענוגות, כשמו כן הוא - אמור להיות אחת הדרכים המענגות לראות עולם. אבל עבור אנני שוונקר (Annie Schwenker), תיירת בת 17 מארה"ב, חוויית השיט לא תישכח עוד הרבה זמן ויהיה לה גם תיעוד וידאו שיזכיר לה זאת.


עוד על קרוזים בוואלה! תיירות:
הרפתקה על המים: האם שיט תענוגות הוא החופשה האידאלית?
חופשה על המים: הקרוזים החמים לישראלים בעולם
לשוט במטריקס: קרוז בספינה הכי מטורפת בעולם


הצעירה מדרום קרולינה לא צייתה לחוקי הבטיחות של הספינה והחליטה, ביחד עם חברתה, לגלוש על מעקה הבטיחות שלצד המדרגות העולות לסיפון הספינה. ברקע נשמעת חברה נוספת מעודדת את השתיים: "גו, גו, גו", כשהיא אף מוסיפה "אנני אל תיפלי, אל תיפלי", אמר אזהרותיה נשמעו כבר שאנני התהפכה לאחור.

למזלה, יצאה אנני בנזק קל יחסית ואף התבדחה על האירוע בעמוד הטוויטר שלה. סרטון ההתהפכות של אנני עשה את דרכו, כמובן, לרשתות החברתיות, כשהוא הועלה לטוויטר על-ידי חברתה של אנני, מאדי פרנק. אנני ביקשה מחברתה למחוק את הסרטון, אך זו לא עשתה זאת ובסוף פירסמה אותו בטוויטר בהסכמתה של אנני.

האירוע שהתרחש לפני כחודשיים, בזמן שיט בספינה העונה לשם Dazzles, במהלך חופשת האביב (ספרינג ברייק). אנני, שכאמור ספגה נפילה קשה, יצאה בנזק קל יחסית - עם צלע שבורה וחתך בשפה. אבל תודה לאל, היא מצליחה לצחוק על הנפילה, למרות הכאבים בשפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully