וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהל הטוב בעולם: מקרר בקיץ, מחמם בחורף ואטום לרעש

לינה בשטח היא אף פעם לא כמו בבית, אבל בחור אירי שסבל מקור בלילה בקמפינג החליט לפתח את האוהל האידיאלי: הוא מחמם כשקר, מקרר כשחם ואטום לרעשים מבחוץ. האוהל המוצלח אף נשלח לסייע לחסרי הבית שנפגעו ברעש האדמה בנפאל. קמפינג 5 כוכבים

שינה באוהל בחיק הטבע אולי נדמית לנו כחוויה רומנטית וכיפית, אבל מי שהתנסה בקמפינג יודע שלא תמיד מדובר בדיוק בעונג צרוף. הרעשים מבחוץ עלולים להפריע לישון, בימי הקיץ החמים האוהל מרגיש כמו סאונה גדולה ובשעות המוקדמות של הבוקר אתם עשויים לרעוד מקור.


עוד על קמפינג בוואלה! תיירות:
וייסעו ויחנו: 9 אתרי קמפינג מומלצים בארץ
קמפינג בפארק תמנע: לקחת את הבית למדבר
גאדג'טים מגניבים שחובה לקחת לקמפינג


אלא שחברת "תרמו טנט" (Thermo Tent) הבריטית המציאה פטנט מהפכני, שמיועד לטפל בבעיות הללו: אוהל המאפשר בידוד מוחלט מהסביבה. החברה פיתחה אוהל תרמי בעל שכבות בידוד מרופדות העמידות למים ואש, בעלות מוליכות תרמית נמוכה וצפיפות גבוהה, כך שהאוהל שומר מבפנים על טמפרטורה חמה כשבחוץ קר, ועל טמפרטורה קרה כשבחוץ חם. הבידוד אף מונע רעש, כך שבטיול הבא בכנרת לא תיאלצו לשמוע ילדים צווחים בקולי קולות.

האוהל כולל שטיח, חלונות המאפשרים לצפות בנוף שמבחוץ, יתדות פלסטיק עמידות לתנאי רוח חזקה והוא מיועד לשלושה עד שישה אנשים. לצד היתרונות של האוהל, ישנו גם חסרון: בשל שכבות הבידוד, אריזת האוהל התרמי גדולה יותר מהאוהלים של המתחרים בשוק.

אוהל תרמו מבודד חום וקור. Thermo Tents Ltd, צילום מסך
אם קר לכם הוא מחמם, אם חם הוא מקרר. התרמו טנט/צילום מסך, Thermo Tents Ltd
אוהל תרמו מבודד חום וקור. Thermo Tents Ltd, צילום מסך
חסין גם לרעשים של השכנים. תרמו טנט ביער/צילום מסך, Thermo Tents Ltd

האוהלים כבר נשלחו לנפאל בעקבות רעידת האדמה

הפטנט הומצא על ידי דרק אוסליבן, בן 38, מהכפר פניט (Fenit) שבאירלנד, לאחר שיצא לטיול קמפינג עם משפחתו. "ישנתי עם אשתי, ג'ולי, באוהל והתעוררתי בלילה מספר פעמים בגלל הקור שהקפיא לי את עצמות", סיפר לדיילי מייל. "החלטתי לשים לזה סוף ולמחרת בבוקר שרטטתי אוהל מהפכני, מבודד תרמית ואקוסטית שהוא הראשון מסוגו בעולם".

החברה מקווה לייצר גרסה לאוהל שניתן יהיה לשלוח לאזורי אסון, ובינתיים תרמה מספר אוהלים לנפאל בעקבות רעידת האדמה האחרונה. "הצלחנו להגיע למוצר איכותי וחדשני", אומר אוסליבן. "פיתחנו רמה חדשה של נוחות בכל הקשור לטיולי קמפינג, ולצד זה האוהלים גם מסייעים להקל על אנשים שנפגעו באסונות. בזמן שהם מחכים לבניית בית חדש עבורם, האוהל מאפשר להם לחיות בתנאים נוחים, במיוחד כשהאקלים באזור קיצוני".

תרמו טנט השיקה את האוהל התרמי באתר קמפיין מימון ההמונים "קיקסטרטר", כשמחירי האוהל נעים סביב 485 אירו לאוהל לשלושה אנשים ועד 1,190 אירו לאוהל המיועד לשישה אנשים.

עוד באותו נושא

קמפינג על גלגלים: צפו ב"אולר השוויצרי" של אם כל הטיולים

לכתבה המלאה
אוהל תרמו מבודד חום וקור. Thermo Tents Ltd, צילום מסך
485 אירו לאוהל לשלושה אנשים, והוא שלכם/צילום מסך, Thermo Tents Ltd
אוהל תרמו מבודד חום וקור. Thermo Tents Ltd, צילום מסך
החסרון: אריזת האוהל גדולה מאלו של המתחרים בשוק/צילום מסך, Thermo Tents Ltd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully