וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקו הראשון של ריינאייר בישראל: קפריסין-תל אביב

20.4.2015 / 6:28

חברת הלואו-קוסט הגדולה בעולם תיכנס לשוק הישראלי כבר בחורף הבא, כפי שפורסם לראשונה בוואלה!, ותפעיל טיסות בין לרנקה ותל אביב במקומה של סייפרוס איירווייס, שהפסיקה לפעול בתחילת השנה. לטוס בזול אל השכנים

מטוס חברת ריינאייר. AP
תטיס אותנו לאי הנופשונים בשנה הבאה. ריינאייר/AP

פרסום ראשון: חברת הלואוקוסט הגדולה באירופה, ריינאייר, שממשיכה להצהיר על רצונה לטוס לישראל, כפי שפורסם לראשונה בוואלה!, תטוס ארצה הרבה לפני שבקשתה תאושר.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
חברת תעופה מציעה: מאירופה לארה"ב ב-15 דולר
טיסה רגילה או לואוקוסט: מה באמת יותר עדיף?
נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015


לאתר Monitour נודע כי ריינאייר, שרשומה כמוביל נקוב בקפריסין ומטיסה מנמלי התעופה של לרנקה ופאפוס מעל 600 אלף נוסעים מדי שנה, תטוס כבר בחורף הבא בקו לרנקה-תל אביב במקומה של סייפרוס איירווייס, שהפסיקה לפעול בתחילת השנה, לאחר שהאיחוד האירופי קבע כי עליה להשיב לממשלת קפריסין 65 מיליון אירו שניתנו לה כסיוע לא חוקי.

ריינאייר סימנה את ישראל כשוק פוטנציאלי לאחר פתיחת השמיים לתחרות ובעיקר אחרי הצלחתה של איזי-ג'ט ומצהירה לא פעם כי תביא ארצה מיליון תיירים בשנה, אם רק יוזילו לה את אגרות התפעול בנתב"ג. ואולם, רשויות התעופה מתקשות להיענות לדרישותיה הכוללות קיצור זמן המתנת המטוס על הקרקע ל-22 דקות והנחה משמעותית באגרות הנחיתה בנתב"ג ובתמנע, כדי לא ליצור תקדים מול חברות תעופה אחרות.

חוף בקפריסין. ShutterStock
ריינאייר תפתח את הקו הראשון שלה מישראל לכאן. חוף בקפריסין/ShutterStock

המטרה: חדירה ליעדים אסטרטגיים במזרח-התיכון

פתיחת הקו לקפריסין עשויה להיות עבור ריינאייר יריית הפתיחה בכניסה לפעילות בארץ, שכן היא תממש את זכויות הטיס של קפריסין ותהיה החברה היחידה שמפעילה טיסות ישירות ומוזלות לנתב"ג.

עם קריסתה של סייפרוס איירווייס, מיהרו חברות התעופה ארקיע ואגיאן היוונית למלא את החלל, לצדה של אל על, שהעלתה את תדירות טיסותיה ללרנקה.

יצוין כי אשתקד ניהלה ממשלת קפריסין משא ומתן עם ריינאייר למכירת אחזקותיה בסייפרוס איירווייס. לפי תוכניותיה של החברה האירית, החדירה ליעדים אסטרטגיים במזרח-התיכון, טורקיה וישראל בראשם, יביאו כ-2.5 מיליון נוסעים נוספים מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully