וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: עם מי הכי זול לטוס לארה"ב בתקופה הקרובה?

19.4.2015 / 7:08

נגמרו הימים שהיינו משלמים אלף דולרים על טיסה לארה"ב. התחרות בין חברות התעופה וירידה במספר התיירים לישראל מארה"ב, הותירה מושבים ריקים ומחירים אטרקטיביים. אז עם מי הכי כדאי לכם לטוס בחודשים הקרובים ואיפה תשלמו 570 דולרים לניו יורק? בדקנו

קו האופק של ניו יורק. ShutterStock
כולם רוצים להגיע אליה, אך עם מי הכי זול כרגע? ניו יורק/ShutterStock

תאמינו או לא, אבל רק לפני כמה שנים זה היה כמעט בלתי אפשרי למצוא כרטיס טיסה מישראל לארה"ב בפחות מאלף דולרים. קו התעופה, שהיה במשך שנים רבות הבוננזה של חברת התעופה אל על ומתחרותיה האמריקניות, יונייטד ודלתא איירליינס, מאבד את כוחו.


עוד על היעדים החדשים ל-2015:
TripAdvisor הכריז: זהו היעד הטוב בעולם ל-2015
תכינו בגד ים: הוכרזו החופים הטובים בעולם ל-2015
הלונלי פלנט בחר: 10 הערים הכי טובות ל-2015


מחירי הטיסות לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ירדו משמעותית בשנתיים האחרונות, והרצון למלא את המטוסים הוביל לשורת מבצעים אטרקטיביים, אם רק תטוסו בזמן ובקונקשיין הנכון.

לא, זה לא שניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ושאר מוקדי התיירות, הנמצאים בשטחה של המדינה המתויירת בעולם הפכו להיות פחות אטרקטיביים עבור הישראלים, אלא ההיפך הוא הנכון - מספר התיירים שמגיעים ארצה מארה"ב נמצא בירידה מגמתית - וזה אומר יותר מושבים פנויים על המטוס.

אם תוסיפו לזה את ההתנפלות חסרת המעצורים של חברות התעופה האירופיות, שמציעות לשוק הישראלי עשרות טיסות יומיות לארה"ב דרך ערי אירופה, תקבלו סיבה מצוינת להתחיל לארוז כבר עכשיו.

אז מתי הכי כדאי לטוס לארה"ב וכמה תשלמו בחברות התעופה השונות? אתר Monitour בדק.

ניו יורק: 570 דולרים וביקור בירדן

העיר שלעולם אינה נרדמת היא שער הכניסה הגדול ביותר לארה"ב למרבית חברות התעופה, והיעד המבוקש ביותר מישראל. אם אתם אנשי עסקים, לבטח תעצרו בנמל התעופה JFK או Newark Liberty בדרככם לוושינגטון או שיקגו, אבל אם אתם תיירים עם זמן פנוי, כדאי שתדעו שתוכלו, למשל, לטוס לניו יורק עם אליטליה דרך רומא במחיר של 699 דולרים עד 1 ביוני, עם בריסל איירליינס דרך בריסל ב-713 דולרים עד 30 ביוני ואם ממש תמהרו, עם רויאל ג'ורדניאן דרך עמאן במחיר שובר שוק של 570 דולרים בלבד. אם פספסתם את המבצע הקיים תוכלו לטוס עם הירדנים במחיר של 655 דולר, לא הפרש גבוה במיוחד.

בטורקיש איירליינס יציעו לכם מחיר של 693 דולרים אם תשתמשו בטיסות הבוקר של החברה מתל אביב לאיסטנבול, תבלו בה ארבע שעות ותמריאו לתפוח הגדול.

במידה וחשקה נפשכם בהגעה לניו יורק בטיסה ישירה, באל על וביונייטד איירליינס תשלמו החל מ-929 דולרים עד 30 ביוני, בדלתא איירליינס תשלמו 1,084 דולרים ובאמריקן איירליינס 1,089 דולרים כולל עצירה קצרה בפילדלפיה.

שופינג הארלד סקוור ניו יורק מנהטן. ShutterStock
היעד המבוקש ביותר מישראל. מנהטן/ShutterStock

לוס אנג'לס: 700 דולר עם עצירה באיטליה

טיסה ישירה לעיר המלאכים היא לא עניין קל. בילוי רצוף של 15 שעות במושב הצפוף של מחלקת תיירים עלול להפוך לחוויה מלחיצה, בעיקר כשטסים עם ילדים. חברת אל על היא היחידה שמציעה להגיע לשם בשיטת "כדור שינה וגמרנו" ומחיר כרטיס הטיסה שלה עד סוף מאי הוא מ-1,099 דולרים.
אצל מתחרותיה האמריקניות, יונייטד ודלתא, תוכלו לעצור להתרעננות בניו יורק ולשלם מחיר של 934 דולרים ו-1,097 דולרים בהתאמה ובאמריקן איירליינס תעצרו בפילדלפיה ותשלמו 1,029 דולרים לאדם.

ואולם, נראה שניו יורק היא לא שער הכניסה הזול ביותר ללוס אנג'לס. אם תטוסו דרך אחת מבירות אירופה או המזרח-התיכון, תשלמו הרבה פחות. בטורקיש איירליינס זה יעלה לכם 775 דולרים בלבד, ברויאל ג'ורדניאן 957 דולרים ובאליטליה 700 דולרים.

הוליווד. ShutterStock
15 שעות רצוף מתל אביב זה לא צחוק. לוס אנג'לס/ShutterStock

בוסטון: קו ישיר מישראל מהקיץ, אבל בכמה?

ב-28 יוני תחל אל על לראשונה את טיסותיה לעיר שנחשבת למעוז הישראלי הרביעי בגודלו בארה"ב אחרי סן פרנסיסקו, שיקגו ומיאמי, עם 180 נוסעים בממוצע ביממה ומחזור הכנסות של 45 מיליון דולרים בשנה. לפי אתר אל על, המחיר יחל מ-1,056 דולרים לטיסה ב-30 ביוני ועד ה-7 ביולי. עד אז, היא משתמשת בשירותיה של חברת ג'ט-בלו איירווייס האמריקנית, שתאסוף את הנוסעים בניו יורק או לוס אנג'לס ותעבירם לבירת מסצ'וסטס במחיר של 1,039 דולרים. בבריטיש איירווייס תשלמו 918 דולרים לאדם.

טורקיש איירליינס תעשה זאת דרך איסטנבול ב-793 דולרים ויונייטד דרך ניו יורק ב-1,039 דולרים.

עוד באותו נושא

תזכורת: אל על פותחת קו חדש לבוסטון

לכתבה המלאה
בוסטון, מסצ'וסטס, ניו אינגלנד, ארצות הברית. ShutterStock
נחשבת למעוז הישראלי הרביעי בגודלו בארה"ב. בוסטון/ShutterStock

סן פרנסיסקו: 907 דולרים עם הירדנים

אחד ממוקדי התיירות המובילים בארה"ב וקליפורניה בפרט, הוא חלום רטוב של ישראלים רבים. גם חברות התעופה מתעניינות בסן פרנסיסקו וכנראה שלא רחוק היום בו אחת מהן תיענה לדרישת תושבי עמק הסיליקון ותפעיל טיסה ישירה מת"א לשער הזהב. בינתיים, טורקיש איירליינס הגיעה הכי קרוב אלינו עם קו ישיר מאיסטנבול שמוצע לישראלים במחיר 928 דולרים. בריטיש תציע מחיר מעט יקר יותר לנוסעים דרך לונדון - 1,048 דולרים.

רויאל ג'ורדניאן מציעה מחיר של 907 דולרים לאדם ואמריקן איירליינס ב-1,274 דולרים כולל עצירה בפילדלפיה.

גשר שער הזהב, סן פרנסיסקו. ShutterStock
הטורקים מפעילים קו ישיר מאיסטנבול. סן פרנסיסקו/ShutterStock

וושינגטון: דברו עם הטורקים

עיר הבירה של ארה"ב היא תמיד יעד מעניין, גם אם ישראלים רבים עדיין לא ביקרו בה. כדי לעמוד בתור לסיור מודרך בבית הלבן תשלמו באל על וג'ט-בלו איירווייס 1,039 דולרים, ביונייטד מחיר זהה, באמריקן איירליינס 1,189 דולרים ובדלתא איירליינס 1,239 דולרים, כולן דרך ניו יורק ופילדלפיה.
בטורקיש איירליינס תשלמו 793 דולרים ובבריסל איירליינס הבלגית 818 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully