וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים עונה: שבוע הסקי הכי שמח בשנה

תוכן שיווקי

20.4.2015 / 8:14

שבוע של גלישה, מסיבות והופעות של אמנים ישראלים - והכל בפסטיבל סקי ומוזיקה שמתרחש אחת לשנה באחד מאתרי הסקי הטובים באירופה. לא תיארנו לעצמנו כמה זה יכול להיות שמח, עד שהיינו שם בשבוע האחרון של מרץ ופגשנו גם את נטלי דדון בין שאר הסלבס

אפרה סקי פולי דיוס ואל טורנס. גיא פתאל,
המסיבה רק מתחילה. אפרה-סקי ב"פולי דוס", ואל טורנס/גיא פתאל

ב-21.3 טסנו לבקר בוואל טורנס לכבוד אירוע פסטיבל SkiDealWeek שמארגנת חברת תיירות הסקי SkiDeal. הקונספט של שבוע הדגל של החברה הוא להטיס רשימה ארוכה של אמנים שחלקם גם נותנים הופעות משובחות בעיקר במועדון ה"מלזיה" המפורסם בכל העולם. בשנים האחרונות אירח הפסטיבל שהפך כבר למסורת, אמנים רבים כמו להקת משינה וברי סחרוף.

יריית הפתיחה. קבלת פנים חמה ציפתה לנו במלון הדירות היוקרתי Kashmir. החברה המארגנת דאגה לפנק כל לקוח עם 20 בקבוקי בירה. התחלה טובה לשבוע של מסיבות מסביב לשעון. עוד לפני שהספקנו ללבוש את חליפת הסקי שלנו, מצאנו את עצמנו במסיבת פתיחה יחד עם עוד כ-600 גולשים מישראל.

המסיבות. עם האנגאובר בדרגה 6 מתוך 10, קמנו למחרת ליום גלישה מטורף במרחב שלושת העמקים העצום. בשעות הצהריים גלשנו לאפרה-סקי Folie Douce. מצאנו את עצמנו שותים שוב וקופצים על השלג יחד עם הדוגמניות נטלי דדון ודורון מטלון, מלכות היופי במיל' טיטי איינאו ושני חזן והמתמודדות למלכת היופי של ישראל 2015. לא הספקנו להתאושש מהאפרה-סקי הכי טוב בצרפת, והנה אנחנו שוב במסיבה עם ההרכב הישראלי האלקטרוני Bonafide3000.

נטלי דדון. גיא פאטל יחצנים,
גם נטלי דדון גלשה כל הדרך ל-Folie Douce/גיא פאטל יחצנים
רד בנד. צילום: נטלי פרפליצקי,
נתנו בראש. הופעה של רד בנד בפסטיבל סקידיל/צילום: נטלי פרפליצקי

האנגאובר בדרגת 11 מתוך 10

עם האנגאובר בדרגה 8 מתוך 10 קמנו ליום הרביעי ישר למסיבת שלג מטורפת, עם למעלה מ-2,000 גולשים במועדון האפרה-סקי 360. לקראת סוף שבוע עמוס, החלטנו לנוח קצת בסאונות ובבריכה של מלון הדירות Kashmir.

כוכבים על השלג. אירועי השיא של הפסטיבל התחילו במופע אלקטרוני של מארינה מקסימילאן ודארוויש. אלמלא האנגאובר בדרגת 11 מתוך 10, היינו אומרים שזה היה לילה בלתי נשכח, אבל באמת שאנחנו לא זוכרים הרבה חוץ מזה שהיה מטורף. בכל זאת, אי אפשר לשכוח את כל הסלבס שהתחככנו בהם במסיבה הזו (דידי הררי וטל ברמן, גורי אלפי, רונה-לי שמעון, ליהי קורנובסקי, אורי גוטליב, והזוג קרן פלס ונועם טור).

הופעת נעילה. את השבוע ההיסטרי חתמה הופעה מצוינת של רד בנד שאירחו את גורי אלפי. ההרכב הזה תמיד נשמע טוב, אבל כאן, אחרי 6 ימים של אדרנלין גבוה, הוא היה פשוט מעולה ואת האווירה המחשמלת במועדון ה'מלזיה' באותו ערב, קשה לתאר למי שלא היה. אנחנו לא יודעים מה בדיוק הקסם הזה שבחיבור בין מוזיקה ושלג, אנחנו רק יודעים שהוא עבד עלינו מצוין. נתראה בעונה הבאה.

נועם טור, קרן פלס. גיא פאטל יחצנים,
קרן פלס ונועם טור. הכירו בשבוע המסיבות וכעת באו לחגוג יחד/גיא פאטל יחצנים
מלון קשמיר ואל טורנס. צילום: סקידיל,
מלון קשמיר בוואל טורנס/צילום: סקידיל
  • עוד באותו נושא:
  • סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully