וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס ובחינם: מי יהיה בלוגר התיירות של ישראל?

1.4.2015 / 9:08

רוצים לטוס לחו"ל בחינם ולכתוב על זה? כנס בלוגרים בינלאומי בתחום התיירות מחפש את בלוגר התיירות של ישראל, שייסע לקוסטה ברווה בספרד ויתמנגל עם אנשי תיירות מכל העולם. חושבים שאתם מתאימים? כתבו לנו למה ואולי תזכו

קוסטה ברווה בספרד. לשכת התיירות של קוסטה ברווה,
לכתוב ולצלם את החופשה שלכם. בלוגר בקוסטה ברווה/לשכת התיירות של קוסטה ברווה

תמיד חלמתם לכתוב על המסע שלכם בחו"ל ולא לשלם על זה? ייתכן ועכשיו אתם יכולים. כנס TBEX הינו מפגש פסגה של בלוגרים, עיתונאים, אנשי מדיה ושיווק מעולם התיירות (Travel Bloggers), שמתקיים במקומות שונים בעולם והשנה לראשונה יתקיים בקוסטה ברווה שבספרד.

במטרה לחבר את קהילת הבלוגרים בישראל לסצנת הבלוגרים של התיירות בעולם, מקיים הכנס, בשיתוף אתר "למטייל", תחרות בלוגרים בישראל, כשהבלוגר שייבחר יזכה בטיסה לכנס ובלוג טריפ - בפירנאים.

הכנס ושותפיו ביעדים תיירותיים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה מזמינים מדי שנה את מיטב המוחות הקריאטיביים של תעשיית התיירות ללמוד, להתחבר ולעשות עסקים יחד. עד כה אירחו את הכנס אתונה באירופה, קנקון במקסיקו, בנגקוק בתאילנד, טורונטו שבקנדה ודבלין באירלנד. השנה, הכנס יתקיים בקוסטה ברווה שבספרד בין התאריכים 30/4-1/5/2015 ( התחרות היא למהירי החלטה!) .

קוסטה ברווה בספרד. לשכת התיירות של קוסטה ברווה,
מה רע לטוס לכאן ולכתוב? קוסטה ברווה בספרד/לשכת התיירות של קוסטה ברווה

הזדמנות לפתוח בלוג תיירות חדש

בשנים האחרונות חל שינוי תפיסתי בדרך שבה מטיילים ויעדים מתקשרים. למטיילים יש יותר אופציות ויותר מידע, וליעדים יש יותר ערוצים ודרכים לתקשר עם המטיילים יותר מאי פעם. היעדים שמשווקים את עצמם בצורה הטובה ביותר היום הם אלו שהטיבו להפנים את המציאות החדשה, והתאימו את אסטרטגיית התקשורת השיווקית שלהם במהלך השנים האחרונות כדי לשמור על הקצב.

התיירים מצפים מהיעדים השונים, המלונות, וכל נותני שירותי התיירות להקשיב, להבין ולהכיר אותם. באמצעות מתן תשומת לב להתנהגות התיירים, מתן פלטפורמות ומתן ביטוי חברתי, מצליחים יעדים לחזק את המחוות הנחשקות ביותר - נאמנות ותמיכה.

ישראל ידועה בתיירות היוצאת מהגבוהים בעולם. יעדים בעולם המעוניינים לשווק עצמם לקהל הישראלי הבינו גם הם כי הדרך הנכונה להתחבר אל התיירים והמטיילים הישראלים היא בהחלט דרך תוכן אותנטי על היעד, כגון בלוגים או פעילות במדיה החברתית. עוד השכילו להבין, כי התיירים הישראלים הם צרכנים מיוחדים - הם צורכים את רוב התכנים בעברית ומסתמכים בעיקר על המלצות של ישראלים.

הבלוגר המנצח יזכה, כאמור, לטוס לכנס TBEX הקרוב, כשכל ההוצאות מכוסות על-ידי יזמי הכנס: טיסה, אירוח וסיור מפנק בקוסטה ברווה, והזדמנות לפתוח בלוג תיירות חדש.
עבור הבלוגרים זו הזדמנות מצוינת לפתוח דלתות חדשות, להתקשר עם כותבים מרחבי העולם, להיפגש עם נותני חסות פוטנציאלים, לקבל השראות חדשות בכתיבה ולקבל הצעות עבודה מרגשות. עבור אנשי השיווק בחברות תיירות זו הזדמנות מצוינת להכיר בלוגרים, ללמוד טוב יותר את עולם התוכן החדש והבועט, לרכוש כלים וללמוד אסטרטגיות חדשות.

בלוגרים, כתבים, עיתונאים ויוצרים בעולמות תוכן של טיולים, נסיעות, חופשות ותיירות מוזמנים לשלוח מועמדות עד ה10/4. להרשמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully