וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איירבוס מציגה: מושב החלון במטוס כפי שטרם ראיתם

30.3.2015 / 9:25

חלונות חכמים שיותקנו במטוסים החדשים של יצרנית המטוסים האירופית, ייאפשרו לנוסעים לצפות בהדמיות ומצגות אינטראקטיביות באמצעות מגע בלבד. כך, למשל, נוסעים שיטוסו מעל פסל החירות, יוכלו לצפות בסרטון אינטראקטיבי המתאר את בנייתו בנגיעה פשוטה על החלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל המידע על החלון שלכם. החלון החכם במטוס איירבוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מושבי החלון בטיסה עושה לכם את זה? בשנים הקרובות כנראה שתצטרכו להזמינם זמן רב מראש, שכן הביקושים אליהם צפויים לזנק והתורים יהיו ארוכים-ארוכים...

את מכתבי התודה אתם צריכים לשלוח ליצרנית המטוסים האירופית איירבוס, שהשלימה בימים האחרונים את רישום הפטנט החדש שלה: חלונות חכמים שיותקנו במטוסים החדשים ויאפשרו לנוסעים לצפות בהדמיות ומצגות אינטראקטיביות באמצעות מגע בלבד.

יצרניות המטוסים בעולם מחפשות כבר שנים דרכים לרתום את חלון המטוס לטובת שיפור חוויית הטיסה, לאחר שהבינו שהנוסעים משתעממים מלהביט בעננים נעים, אוקיינוסים אינסופיים ובפסגות מושלגות.

באיירבוס, כמו גם ביצרניות אחרות, שואפים לנטרל את תחושת הבידוד של הנוסעים בתוך המטוס ולהחדיר לקבינה את המראות, האורות והתחושות מבחוץ. כך, למשל, עיצבה אשתקד חברת Technicon Design מטוס עתידני ללא חלונות ועם מסכי תצוגה באיכות גבוהה בקירות ותקרתו, שיציגו את סביבתו החיצונית של המטוס ב-360 מעלות.
מערכת התצוגה תסתייע במצלמות בהפרדה גבוהה, כמו גם בחיישנים שונים, אשר ימוקמו מחוץ למטוס בפריסה מלאה. וכך יוכלו להציג את כל מה שקורה מסביב למטוס להנאת הנוסעים.

הפטנט החדש של איירבוס הלך רחוק יותר: נוסעים ששוהים בטיסה מעל פסל החירות יוכלו לצפות בסרטון אינטראקטיבי המתאר את בנייתו וסיפור ההיסטוריה שלו, כל זאת בנגיעה פשוטה על החלון.

מי יהיו בני המזל שיישבו ליד החלון, כמה יישלמו עליו ובעיקר מה תהיינה זכויותיו של מי שיושב במושב "המעבר" - לשאלות הללו איירבוס עדיין לא נדרשה. אבל דבר אחד כן בטוח: גוגל, חנויות הדיוטי פרי ושאר בעלי העניין בארנק שלנו, ימריאו גם הם איתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully