וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תייר צילם את נחיתת המטוס המפחידה ביותר

שדה התעופה של חוף מאהו באי סנט מארטן בקריביים שוכן בסמוך מאוד לחוף הטורקיז, וכבר נודע כאחד המקומות המסוכנים לנחיתת מטוסים. אבל תייר על החוף צילם ב'סלואו מושן' את אחת הנחיתות המפחידות והמרהיבות שטרם נראו. צפו

צילום מסך

חוף מאהו באי סנט מארטן (Sint Maarten) שבקריביים, נודע לא רק כאתר נופש פופולרי בעולם, אלא גם כחוף שצמוד מאוד לשדה התעופה באי - כה צמוד עד שמטוסים חולפים ממש מעל ראשי התיירים שמשתזפים בחוף.


עוד על מטוסים בוואלה! תיירות:
צפו: איך זה לטוס במטוס ללא חלונות
מפחיד ומרגש כאחד: צפו במטוס השקוף של העתיד
החלום הופך למציאות: איך זה לטוס ב"מטוס החלומות"?


לא פעם מופיע שדה התעופה של האי בין שדות התעופה המסוכנים ביותר בעולם. אבל הפעם תייר שהיה על החוף תיעד בהילוך איטי נחיתה מדהימה של מטוס נוסעים סילוני מסוג אמבראר 190 (Embraer), כשהוא חולף ממש מעל ראשי המתרחצים.

המטוס, שהיה בדרכו לנחיתה בשדה התעופה הבינלאומי פרינסס ג'וליאנה (Princess Juliana) היה בישורת האחרונה לנחיתה, כשהתיירים הרימו ידיים באוויר ושלפו מצלמות לתעד את האירוע המפחיד והמרהיב כאחד. לאחר שמהטוס עובר מעל החוף, הוא מנמיך מעל לגדר של שדה התעופה, אז פוגשים גלגלי המטוס את מסלול הנחיתה, כאילו לא קרה כלום.

מטוסים נאלצים לנחות כה סמוך לחוף הים, היות ומסלול הנחיתה מתחיל ממש בסמוך לגדר שצמודה לחוף ואורכו עומד על 2,300 מטרים בלבד. עם זאת, הנחיתה המסוכנת כבר גרמה לחובבי מטוסים לבוא ולצפות במטוסים שעוברים מעל החוף, כמו גם למסעדות וברים להתמקם בסמוך ולהקרין את זמני הנחיתות וההמראות, כך שהתיירים יכולים לשתות בירה ולצפות במטוסים ממש מעליהם.

נחיתה בשדה מהאו ביץ' סן מרטין. צילום מסך
מפחיד, אבל גם אטרקציה תיירותית. הנחיתה בשדה פרינסס ג'וליאנה, סן מארטן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully