וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדאי שהתיירים הישראלים יתעוררו ויסתכלו במראה"

2.3.2015 / 18:41

משרד התיירות זימן הבוקר נציגים מהמשטרה ואנשי ביטחון, במטרה לחדד את נהלי הביטחון במקרי אלימות, כמו זה שהיה במלון באילת לאחרונה. "לא ברור עד כמה משרד התיירות יכול למנוע את התופעה, אבל מי שלא יכול לשלוט בעצמו שלא יגיע להתארח", אומר מלונאי בכיר בענף

הישראלי המכוער מכה שנית: אורחים תקפו פקיד בבית מלון. תמונות גולשים
אחד האורחים מכה את עובד המלון באילת, שלשום/תמונות גולשים

משרד התיירות נערך למצוא פתרונות נגד ישראלים ותיירים שיפרו את הסדר במוקדי התיירות ויגלו אלימות כלפי נותני שירותים בתחום. מנכ"ל המשרד, אמיר הלוי, זימן הבוקר (ב') דיון דחוף אליו זומנו נציגי משטרות התיירות הפזורות במוקדי התיירות הגדולים בארץ, מנהלי הביטחון של בתי המלון ומנהלי השירות לתיירים, במטרה לחדד מולם את נהלי הביטחון וההתנהלות במקרים של אלימות.

במשרד התיירות חוששים שפרסום האירועים האחרונים בהם צולמו ישראלים נוהגים באלימות מילולית ופיזית כלפי דיילים ומנהלי קבלה, יוביל לפגיעה תדמיתית במוצר התיירותי של ישראל בעולם.

הכוונה ל"טיסת השוקולד" ולאירוע שקרה אתמול, במהלכו תקפו ישראלים את פקידי הקבלה במלון אילתי, לאחר שחסם את חדריהם בתגובה לסירובם לפנות את רכביהם מחניות נכים.

לדברי מנכ"ל משרד התיירות הלוי, מעבר לעוגמת הנפש שנגרמת לעובדים ולאורחים הנוכחים במקום, מדובר בפגיעה בתיירות הנכנסת ובתדמית ישראל בעולם. "כאשר תייר משקיע אלפי דולרים ומגיע לארץ וחווה התנהגות שפוגעת בחוויה שלו - זו התחושה שתלווה אותו לכל אורך הביקור בישראל וגם לאחריו. הישראלים הנופשים בארץ וגם אלה היוצאים לחו"ל, צריכים להבין שהם השגרירים של ישראל. משרד התיירות משקיע מאות מיליוני שקלים בשיווק בעולם של החוויה התיירותית והתנהגויות מסוג זה גורמות נזק".

גורמים בענף המלונאות מספרים שגם במקרה האחרון, כמו טיסת השוקולד, אין מדובר בפעם הראשונה שבה מפגינים אורחים אלימות כלפי עובדי מלונות וגורמים נזק תדמיתי חמור ולעיתים גם נזק לרכוש.

"כדאי שהישראלים יתעוררו ויסתכלו במראה", אומר אחד המלונאים בים המלח, "לא ברור עד כמה משרד התיירות יכול למנוע את התופעה אבל מי שלא יכול לשלוט בעצמו שלא יגיע להתארח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully