וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרחק אוזן המן מתל אביב: כך חוגגים את פורים בבני ברק

4.3.2015 / 8:47

מחלוקת משלוחי מנות לעוברים ושבים, דרך תלמידי ישיבות מחופשים שרוקדים ושרים ברחובות ועד סעודת פורים הקדושה - קבלו הצצה לאיך חוגגים את חג המסכות בבני ברק - העיר שחופשה לה יחדיו ומבקשת להפוך למרכז תיירותי חרדי ראשון מסוגו בישראל

צלמים זמניים מורשים

בימים אלו מתמלאים מדורי הפנים בעיתונים וברשת בהמלצות לבילוי משפחתי בחג הפורים. עדלאידע, מוזיאונים, פארקים ואתרים לאומיים הם רק חלק מהמנעד הקבוע והצפוי. אבל הנה הצעה קוסמית, שנמצאת במרחק אוזן המן מתל אביב. מה דעתכם על בני ברק? כן, שמעתם נכון. העיר החרדית הצפופה בישראל היא ללא ספק הרעיון המרתק ביותר שתוכלו לחשוב עליו לבילוי פורים.

רחוב רבי עקיבא הוא האטרקציה התיירותית הגדולה ביותר בעיר הדתית ושם גם יתקיים הקרנבל הגדול בפורים עצמו. זה יתחיל משעות הבוקר, אז יצאו לרחובות תלמידי ישיבות מחופשים, ישירו, ירקדו, יחלקו משלוחי מנות ואז בצהריים יעלמו לסעודת פורים הקדושה.

בינתיים, שאר האטרקציות ממתינות כשתסתיים הארוחה כדי לפתוח את שעריהן ולקבל את עשרות אלפי המבקרים (תתפלאו, יש גם כאלה שמגיעים מחו"ל). כל אלה ימתינו בסבלנות לתוכנית האב, שהציעה עיריית בני ברק להפוך את העיר למרכז תיירותי חרדי ראשון מסוגו בישראל. אז למה שלא תנסו לחגוג קצת אחרת - בבני ברק - העיר שחופשה לה יחדיו.

פורים בבני ברק. שלומית רוטנברג, מערכת וואלה! NEWS
לקחו פסק זמן לחגוג. תלמידי ישיבה בפורים/מערכת וואלה! NEWS, שלומית רוטנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully