וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תהפוך את סאן-דור לחברת נופש ליעדים אקזוטיים

11.2.2015 / 9:35

חברת הבת של אל על, שכ-70% מפעילותה כיום מוקדש להחכרת מטוסים למארגני תיירות, תשווק טיסות ליעדים מיוחדים, כמו האיים הקנאריים, הקריביים, סרי-לנקה, סיישל והאיים המלדיביים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברת טיסות השכר תתמקד יותר בקרקע. סאן דור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אל על בוחנת אפשרות להפוך את מותג התעופה סאן-דור, שמתמחה בטיסות שכר, לחברת נופש שתתמקד בהפעלה ושיווק טיסות בתקופת החורף ליעדים אקזוטיים באיים הקנאריים, באוקיינוס ההודי ובאיים הקאריביים כמו סרי-לנקה, סיישל, זנזיבר, טנריף והאיים המלדיביים.

ל-Monitour נודע שסאן-דור, שכ-70% מפעילותה כיום מוקדש להחכרת מטוסים למארגני תיירות והשאר להפעלת טיסות סדירות ליעדים עונתיים בתדירות נמוכה כמו ניס, זאגרב, נאפולי, ליסבון, לובליאנה ווילנה, שאינן נכללות בלוח הזמנים הקבוע של אל על, כבר סימנה את היעד הראשון: האי הספרדי איביזה, שאליו תתחיל לטוס כבר בחודש יולי הקרוב עד תום תקופת החגים.

המיצוב המתוכנן של סאן-דור לא חדש בענף התעופה העולמי. תאגידי תיירות גדולים באירופה, כמו תומס קוק וטואי, רכשו בשנים האחרונות חברות תעופה שמטיסות את נוסעיהן בלבד לאתרי נופש באגן הים התיכון וצפון אפריקה.

מנכ"ל סאן-דור, מיקי שטרסבורגר, הסביר שהרעיון הוא לפתח רשת נתיבים של יעדים אקזוטיים, שישווקו באופן עצמאי ובעזרתם של מארגני התיירות ויופעלו באמצעות צי המטוסים רחבי-הגוף של אל על. שטרסבורגר הוסיף, כי לא מדובר בטיסות במודל לואו-קוסט, אלא בשירות מלא שיהיה אטרקטיבי בהשוואה לשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully