וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינת האהבה: 80% מהתיירים בקרוזים עושים סקס

סקר שכלל 200 אלף תיירי קרוזים בעולם, מצא שכולם מחפשים "לעשות את זה" בים. עוד נמצא: שאחד מכל חמישה נוסעים בוגד בבן-הזוג שלו בשיט ושהדבר שהכי חסר על הספינה הוא דווקא קונדומים

ט"ו באב חופשה רומנטית רחצה בריכה. ShutterStock
אני אהיה עוד רב חובל כשאהיה גדול!/ShutterStock

"ספינת האהבה" אכן מצדיקה את שמה, לפי סקר בריטי שנערך לגבי הרגלי המין של תיירים בקרוז. לפי המשאל של חברת הקרוזים Cruise.co.uk, שכלל 200 אלף משיבים, הדבר שנמצא ברשימת הפריטים הנחוצים ביותר בשיט הוא קונדומים.

המחקר נערך בעקבות המלצה שניתנה בסוף השנה שעברה לתיירים בגיל השלישי, להצטייד בקונדומים בזמן שהם בקרוזים ובנוסף העיתוי של יציאת הסרט "50 גוונים של אפור" בתי קולנוע בעולם.

לפי המחקר, שיט בספינות תענוגות הפך לגן עדן עבור אלו המחפשים פעילות מינית, כש-80 אחוזים מהנוסעים הודו שהם פעילים מינית כשהם על הסיפון. עם זאת, לפי ניתוח הממצאים בסקר, שמצא שסקס בשיט נמצא בעלייה, דווקא מוצרי נלווים, כמו קונדומים, כאמור, וגלולות של היום שאחרי חסרים ברוב הספינות עם 70 ו-80 אחוזים בהתאמה.

אבל ישנן כמה חברות שיט שכן מציעות את העזרים הנדרשים ל"שיט תענוגות" שכזה, למשל חברת רויאל קריביאן ו-MSC, שמאפשרות לנוסעים לרכוש קונדומים, ערכות לבדיקת היריון ותכשירי סיכה. חברות כמו P&O, קונארד ופרינסס אף מציעות את הגלולה של היום שאחרי.

ממצא מעניין אחר שעלה בסקר, הוא שאחד מכל חמישה נוסעים בגד בבן או בבת הזוג שלו בזמן שהיה בקרוז. אך מה שמפתיע עוד יותר הוא, ש-80 אחוזים דיווחו שהפרטנר שלהם היה נוכח בשיט בזמן הבגידה. אבל החגיגה על הסיפון אינה נחלתם של צעירים בלבד. לפי הסקר, יותר מ-30 אחוזים מהנשאלים היו בני 65 ויותר.

שליש מהנופשים בקרוז גם הודו שהם מביאים עמם לשיט צעצועי מין, כש-12 אחוזים טענו שהם אינם יוצאים אל הים ללא אביזר שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully