וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי ואיפה נתנשק? ההצעות הכי מיוחדות לסילבסטר בארץ

29.12.2014 / 6:11

2015 נוקשת חזק בדלת ואנו מתחילים לתכנן היכן נבלה ונתנשק. נשיקת החצות שלנו ראוי לה שתעשה בלוקיישן מנצח, כזה שילווה אותנו כזיכרון מתוק לשנה הבאה עלינו לטובה. אז אספנו עבורכם את כל ההצעות המיוחדות בארץ לפתוח איתן שנה. Happy New Year!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז איפה אתם תרימו לחיים לכבוד 2015?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעמונים שמצלצלים חצות הם האות והסימן שזה הרגע לנשק לאהובינו. נשיקה אופטימית לשנה טובה יותר, מוצלחת יותר אוהבת הרבה יותר. ואנחנו, רומנטיים שכמותנו, לא מסתפקים בסתם עוד מקום להתנשק בו. נשיקת החצות שלנו ראוי לה שתעשה בלוקיישן מנצח, כזה שילווה אותנו כזיכרון מתוק לשנה הבאה עלינו לטובה.

אז נכון שכבר חגנו את השנה החדשה אי שם בתשרי, ונכון שהסילבסטר הוא לא בדיוק החג שלנו, אבל אנחנו, רק תנו לנו סיבות למסיבות והעלאת המורל וכבר אנחנו יוצאים לרקוד בראש חוצות, כאילו היה זה עוד חג מן המניין. אספנו עבורכם את ההצעות הכי מיוחדות לפתוח איתן את השנה החדשה. שיהיה Happy New Year!

מעל פני הים
בשנה הזו כדאי שתכוונו גבוה. כמה גבוה? 1,000 מטר לפחות, בין העננים המרחפים על פסגת בנטל, לוקיישן מנצח לנשיקות והשקת כוסות לחיי השנה החדשה. הלוקיישן הגבוה ממוקם במרום גולן שם מציעים לנו לחגוג באווירת חורף אירופאית הכוללת מסיבת לילה עולזת, שמפניה בחצות, ארוחת בוקר מאוחרת ועוד שלל פינוקים. את האפטר-פרטי תוכלו לבלות באתרי התיירות באזור שיעניקו לכם הנחות לכבוד השנה האזרחית החדשה. ואם לא מצאתם בייביסיטר והגעתם עם הילדים, אל דאגה, הם כבר יועסקו בפעילות בזמן שאתם תשלימו שעות שינה ותחלמו על שנה טובה יותר.

עוד במתחם התיירותי: בית קפה בין העננים הצופה על עמק קונטרה ומרחבי הגולן, מסעדת בוקרים צמודה למאנז', טיולי סוסים, ג'יפים, טרקטורונים, רנג'רים וטומקארים, סדנאות אמנים ועוד.
מתי? 30 בדצמבר עד 1 בינואר, 31 בדצמבר עד 2 בינואר
כמה? 1,590-1,390 שקלים לזוג לשני לילות, 360-310 שקלים לילד, 170-80 שקלים לארוחת סילבסטר
איפה? כפר הנופש מרום גולן
לפרטים: תיירות מרום גולן - 04-6960267

כמו בחו"ל
אם ירד שלג הרי שכפר הנופש בנווה אטי"ב יהפוך לרגע לכפר מושלג במורדות האלפים, הכי תמונה של סילבסטר בניחוח חו"ל. ואם לא ירד עדיין יחגגו שם את חילופי השנה בלוח הגרגוריאני בחבילת חג הכוללת אירוח בבקתת עץ, ארוחת ערב חגיגית בליווי יין, קוקטייל בלובי, נשיקת חצות ומסיבת ריקודים עםDJ שינגן מוזיקה בסגנון רוסי. החגיגות ימשיכו גם בליל שישי עם שמחת הקריוקי. את הילדים שבחבורה יפתיעו עם סנטה קלאוס שיחלק להם מתנות והקרנת סרטים בליווי פופקורן. עוד בכפר: בריכה מקורה ומחוממת המשקיפה לנוף הצפוני, סאונה פינית וג'קוזי מבעבע.
מתי? 30 בדצמבר - 3 בינואר
כמה? 2,200- 2,900 שקל לזוג ל-3-2 לילות, 680 - 550 שקל לילד, 180 שקל לעיסוי
איפה? כפר הנופש רימונים, נוה אטי"ב
לפרטים: רשת מלונות רימונים - 6333*

כל ההתחלות
חובבי הפינוקים והעינוגים מוזמנים להתענג על פיורינה - מתחם הספא החדש שבו סאונה, חמאם טורקי ובריכה מקורה ומחוממת. בליל הסילבסטר הם מציעים בילוי רומנטי בשניים בו תוכלו לבחור בין חבילת אהבה הכוללת אירוח VIP בחדר בוטיק, ארוחת ערב, כניסה חופשית לטרקלין האורחים ומתחם הספא, ושני עיסויים בעוד שחבילת ההתרגעות כוללת בילוי חופשי במתקני הספא ושני עיסויים. ואם תרצו, החבר'ה בגושרים מותחים את חגיגיות הסילבסטר על פני סופשבוע שלם והתוכנית לשנה החדשה כוללת הרצאה על חשיבה חיובית והתחדשות ב-2015, מסע טלפתי-אינטראקטיבי של אמן החושים שימי אטיאס, טיול בעקבות המושבות הראשונות בגליל, סיור פסלים, סיור בעמק הנהר הנעלם וקבלת שבת.
מתי? 3-1 בינואר
כמה? 1,615 שקלים לזוג ללילה לחבילת אהבה, 465 שקלים לזוג
איפה? הגושרים מלון בטבע, קיבוץ הגושרים
לפרטים: 04-6816001

שלג בכפר נופש רימונים, נווה אטי"ב. בן פרידמן,
אם יהיה מושלג זה יהיה כמו באלפים. כפר הנופש בנווה אטי"ב/בן פרידמן

באה עלינו לטובה
עינת ואביגדור סיימו את המסיק ועכשיו הם מתפנים לארגן את האירוח והארוחה של הסילבסטר, שבו ישיקו את שמן זיתי הפיקואל הטרי, טרי שמסקו במטע הפרטי. במתחם האירוח והצימרים הם עורכים ארוחות סביב שולחן אבירים עליו יעלו מנות מיבול הגינה והמטע שלהם. בהזמנה לליל הזלילה הם כתבו: "בלילה האחרון של 2014 נשמח לארח 4 זוגות תאבי חגיגות ומלאי שמחת חיים. נאכל כמנהגנו, נשתה מיינות האזור המצוינים ובדיוק ב-12 בלילה נפתח בקבוק שמפניה משובחת ואז נדע ששנה חדשה באה עלינו לטובה".
מתי? 31 בדצמבר
כמה? בתשלום
איפה? פאוזה, מושב שאר ישוב
לפרטים: 054-6904434

זיקוקים בעילבון
אווירת חג המולד של הכפר הגלילי תגלוש גם לליל הסילבסטר. אתם מוזמנים לפתוח את הערב בטיול רומנטי ברחובות המקושטים בעצי אשוח ואורות מנצנצים, ולקראת חצות להתמקם למרגלות הכנסיות ולהאזין לפעמונים המצלצלים שנותנים את האות לפצוח בנשיקות. בדיוק בחצות יתקיים גם מופע זיקוקים המציין את כניסת ראש השנה האזרחי.
מתי? 31 בדצמבר
איפה? כפר עילבון בגליל התחתון
לפרטים: רים זריק - 052-6463503

אווירה רומנטית
מסעדת אדמה ממוקמת בבקת אבן מראשית ההתיישבות בגבעת זמארין (זכרון יעקב). למסעדה קונספט תיירותי המציע סיור ברחבי מושבת הברון בהנחייתי של דגנית אזולאי, תושבת זכרון והבעלים של המסעדה, אותו מסיימים בארוחה בבקתה הקולינארית. את פתיחת השנה החדשה הם מציעה לפתוח בארוחה באווירה רומנטית בה תגיש מרק ערמונים מוקרם, סלט ארטישוק א-לה רומנה, טריו אנדיב עם סלק, פטה כבד וצ'אטני אפרסמון, קדרת עגל, קדרת פירות ים, שוק אווז פונדו ועוד. לפינלה תגיש לכם קינוחי ספיישל מפנקים.
מתי? 31 בדצמבר
כמה? 250 שקלים לאדם
איפה? מסעדת אדמה, זכרון יעקב

ראש השנה האזרחית סילבסטר 2015. ShutterStock
בעילבון תמצאו זיקוקים לכבוד ראש השנה האזרחית/ShutterStock

משכשכים ומשחררים
מתחם חמי געש עבר לאחרונה מקצה שיפוצים וחידושים טכנולוגיים, ובאולם המרחצאות אפשר לשכשך בארבע בריכות גדולות ומקורות מלאות במי מעיינות תרמו-מינרליים, שנובעים בעומק האדמה ועשירים במלחים ומינרליים. המים בבריכות בטמפרטורה 40-37 מעלות ובתוכם עשרות ג'טים שמעסים ומשחררים את כל מכאובי השנה החולפת. עוד חידוש במקום היא מקלחת מי הגופרית, שמזרימה סילוני מים חזקים שיעסו לכם את הגוף. את השנה החדשה יפתחו במרחצאות במסיבת טברנה יוונית-בלקנית עם זמרת אנדלה ניר, טיפולי ספא וארוחת בשרים בליווי יין. עוד במתחם: סאונה רטובה ויבשה, ספא וחדרי אירוח כפריים.
מתי? 31 בדצמבר
כמה? 265 שקלים לזוג לכניסה + ארוחה, 269 שקל לאדם לכניסה + עיסוי + ויין
איפה? חמי געש, קיבוץ געש
לפרטים: 09-9529404

קציפת מלפפונים
מלון אמריקן קולוני הוא מלון היסטורי שקיים כבר מעל 120 שנה. המלון המיוחד, שבעברו תפקד כארמונו המפואר של הפאשה בירושלים, מציע לנעול את השנה החולפת בסעודת גורמה מהודרת במהלכה יוגשו סרטנים, צדפות ואצות ואקאמה עם קציפת מלפפון, מרק שומר ובייקון, ברווז בתפוזים, ערמונים וכוכבי אניס ופילה בקר ממולא בכבד אווז, פירה ערמונים ופטריות יער וכמהין. אם תרצו להמשיך את החגיגה אתם מוזמנים לסור גם למסעדת המלון "ואל בראסרי" ואל בר "המרתף" המפורסם שם יגישו לכם תפריטים חורפיים ובשבת ישיקו את תפריט ארוחת הבראנץ' המפורסמת שלהם.
מתי? 31 בדצמבר
כמה? 800-400 שקל לארוחה לסועד
איפה? מלון אמריקן קולוני, ירושלים
לפרטים: 02-6279777

טובים השניים
דוד ביטון, שף מסעדת La Regence, מארח את ערן שוורצברד, מבכירי הקונדיטורים בארץ, בערב של חוויה קולינארית לכבוד כניסתה של השנה החדשה. שיתוף הפעולה בין השניים יתבטא בתפריט של 4 מנות פתיחה, 6 מנות עיקריות, 2 קינוחים ויין מבעבע בחצות. בתפריט מגוון מנות מפתיעות בהן חלמון שליו כבוש בסוכר ופחם ירקות, בקר קריספי עם מח עצם ושורשים לבנים, לוקוס מעמקים, קנלוני שום שחור שוקולד במלוא הדרו.
מתי? 31 בדצמבר, מ- 19:00
כמה? 590 שקלים לאדם
איפה? מסעדת La Regence, מלון המלך דוד, ירושלים
לפרטים: 02-6208795

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים לכם מסיבת טברנה יוונית-בלקנית לשנה החדשה? חמי געש/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגה על הקרח
היכל הקרח החולוני הוקם במטרה לעלות אותנו על מפת ספורט החורף הבינלאומית. ביומיום משמש ההיכל כמרכז האימונים של קבוצות הוקי ישראליות, של מחליקים אומנותיים ושל מחליקים חובבים ואלה שעושים צעדים ראשונים על המשטח הקפוא. בסילבסטר ההיכל יהיה פתוח עד חצות אך הם מציעים לחגוג אפטר פרטי שיצנן את הנגאובר ויציין את פתיחתה 2015. על המשטח יחכה לכם הפינגווין המחליק וברקע תנעים מוזיקה שמחה.
מתי? 1 בינואר, 11:00-18:30
כמה? 65 שקלים למחליקים
איפה? Ice Peaks - היכל הקרח, פארק פרס, חולון
לפרטים: 03-5323008

עינוגים ותותים
Indigo הוא מלון בוטיק אלגנטי, הנושק לנתיבי איילון וצופה לנוף האורבני של תל אביב ורמת גן. למלון בריכת אינפינטי על הגג, קומת ספא ומסעדת ביסטרו, שאף הם מצטרפים לחגיגית ליל השנה החדשה. בתפריט המלונאי אירוח ולינה בחדר קלאסי בו יחכו לכם בקבוק יין, פרלינים ושני טיפולים ב-Clarity Spa. בערב יארחו לארוחה חגיגית הכוללת, בין השאר, קוקטייל הסילבסטר ומנות טרטר פילה בקר עם ביצה עלומה, כנאפה בשר טלה ופריים ריב בתערובת תבלינים. בחלק המתוק יככבו תותים מסוכרים עם קרם וניל ושוקולד חם, חבושים מקורמלים וגלידת וניל.
מתי? 31 בדצמבר
כמה? מ-1,390 שקלים לזוג, 270-350 שקלים לאדם לארוחה
איפה? מלון Indigo Tel Aviv, רמת גן
לפרטים: 03-9300033

סילבסטר מהסרטים
מתחם היס פלאנט חוגג סילבסטר מהסרטים. הבילוי יתחיל בארוחת שף חלבית בטרקלין ה-VIP בה יוגשו לכם טאפסים, מתאבנים, מרק ערמונים, בר פסטות, בורגר פורטבלו וקינוחים, ימשיך בצפייה בסרט לבחירכם ("אקסודוס", "ההוביט", "התיאוריה של הכל" ו"איך להיפטר מהבוס 2") ויסתיים בהשקת כוסות שמפניה בחצות. ואם תשארו רעבים, במהלך הסרט תוכלו לזלול חופש-חופשי פופקורן, נאצ'וס, גלידות ושתייה.
מתי? 31 בדצמבר, מ- 20:45
כמה? 199 שקלים
איפה? יס פלאנט, מערב ראשון לציון

קרנבל סילבסטר
מלון "סי הוטל" האילתי ממוקם בלבה של עיר הנופש, במרחק הליכה מחוף הים, מהטיילת, ממרכזי הקניות ומהאטרקציות המובילות. עיר החגיגות משתלבת טוב עם חגיגת הסילבסטר הנוצצת, שעורך המלון לכבודה יקשטו אותו באווירת חג. בתוכנית: ארוחת ערב משובחת, מופע של הרכב מוזיקאלי, שמפניה בחצות ומסיבת ריקודים אל תוך הלילה.
מתי? 31 בדצמבר - 2 בינואר
כמה? 1,199 שקלים לזוג לשלושה לילות בחצי פנסיון
איפה? מלון C HOTEL, אילת
לפרטים: 08-6366720

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully