וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ תחתונים ושאר אירועים לסופ"ש האחרון של 2014

25.12.2014 / 7:31

סוף השבוע האחרון של 2014 מכיל לא מעט אירועים מיוחדים, כיאה לסופ"ש חגיגי שסוגר שנה, אם זה מירוץ בתחתונים בתל אביב, או אירועי "אהבה חורפית" בגליל המערבי. אנחנו קיבצנו חמישיה בחינם - אז קבלו ח"ח

מרוץ תחתונים. פייסבוק צו מניעה,
לובשים תחתונים מעל הטייץ למען מטרה טובה. מרוץ התחתונים/פייסבוק צו מניעה

1. תזיזו ת'תחת, תל אביב

מרוץ התחתונים של עמותת "צו מניעה" יוצא לדרכו בפעם הרביעית וגם הפעם ילבשו הרצים תחתונים. לא, לא מתחת לטייץ, כי אם מעליו, ומי שיירצה לרוץ בתחתוניו בלבד, מוזמן. הרצים לא השתגעו והם גם לא מחפשים צומי, להפך. הם אצים רצים בתחתונים, במטרה להעלות את המודעות למחלת סרטן מעי הגס, והמרוץ הוא הדרך ההומוריסטית שבה בחרה העמותה, בשיתוף חברת דלתא, לידע אותנו בחשיבות הבדיקות לגילוי מוקדם.

המשתתפים ירוצו או יצעדו, בהתאם ליכולתם, 2 או 5 ק"מ, כשלגופם תחתונים צבעוניים ועליהם כיתוב ותמונה משעשעים בנושא. טל ברודי, שמלווה את העמותה כבר שנים, יזניק את המרוץ.

מתי? שישי, 26 בדצמבר
איפה? פארק גני יהושע, תל אביב
לפרטים: אתר האינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעלים את המודעות למחלת סרטן מעי הגס. מרוץ התחתונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. עת המולד, כפר פסוטה

הסמטאות הציוריות, באר המים העתיקה, בתי האבן, הגדרות שעליהן מוטבעים אבנים וסמלים מהתקופה הביזנטית, מספרים ללא מילים את סיפור הגרעין העתיק של הכפר פסוטה. לכפר הנוצרי, הנחשב למבוסס ועם אחוז גבוה של אקדמאים, כנסיה יפהפייה שבה מתרכזים רוב חיי הדת והתרבות. שמה של הכנסייה עלה לכותרות הודות למתפלל הכי מפורסם שהתפלל בין כתליה - הנשיא אובמה - שהגיע אליה ב-2006, בימים שעוד היה רק סנטור.

הכפר נהדר לטיול בכל ימות השנה, כל שכן בחג המולד, לכבודו יתקשטו הבתים והסמטאות בעצי אשוח ואורות צבעוניים ומנצנצים. ברחובות יפתחו יריד אמנות ודוכני חג ססגוניים וברחבת הכנסיה יתקיימו מופעי מוזיקה, שירה וריקודים בהם מופע הדבקה של אלאסאיל (25.12), השירה של הזמרת רולא והפסנתרן גאדי סמעאן (שישי), הזמרת רוזאן בולוס (בשבת) והמקהלה מוליא (ראשון). בנוסף יתקיימו סיורים מודרכים בגרעין הכפר, יוצבו דוכני אוכל ויתקיימו הצגות והפעלות לילדים.

מתי? חמישי עד ראשון, 28-25 בדצמבר
איפה? בכפר פסוטה
לפרטים: רים פרנסיס - 052-3351933

פסוטה. אריאלה אפללו,
אובמה הגיע, אז אתם לא? פסוטה/אריאלה אפללו

3. אהבה חורפית, גליל מערבי

זמן גליל מערבי היא עמותה המקדמת את התיירות במרחב שבין ההר לים באמצעות שיתופי פעולה מעניינים. במסגרת שיתופי הפעולה יזמו את סופ"ש "אהבה חורפית" - מגוון אירועים ומפגשים עם אנשי מלאכה ואמנות, ייננים, גבנים ומסעדנים, מוזיקאים ומדריכי טיולים שיובילו בעקבות כנסיות ואורות הכריסמס בתרשיחא ובסמטאות כפר יאסיף.

בשם הח"ח נתמקד באירועים החינמיים: טיול עצמאי בדרך האמנות והיין שבין יקב כישור, בישוב כישורית, למתחם מארג בכפר ורדים - שני מיזמים חברתיים הפועלים למען אנשים בעלי צרכים מיוחדים בהם יתקיימו סיורים והסברים על המקום ודרך פעילותו. בבית הקפה של מחלבת אלטו יערכו קבלת שבת עם מוזיקה חיה, גבינות, יין והבירה של מלכה מהמבשלה ביחיעם (הכיבוד בתשלום). עוד מקום מומלץ הוא גלידריית בוזה בתרשיחא שתערוך אירועים חינמיים בהם "קולנוע בוזה" - הקרנת סרט והגשת פופקורן וכדור גלידה ומשחקי שולחן וחברה בליווי פונדו גלידה.

מתי? 25-27 בדצמבר
לפרטים: עמותת זמן גליל מערבי

עוד באותו נושא

אהבה חורפית בגליל המערבי: לסיים שנה כמו שצריך

לכתבה המלאה
חג המולד בכפרים תרשיחא מעיליא הגליל המערבי. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
מוכנים לחג ולתיירים. חנות בתרשיחא/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

4. חורף חם בנגב

קמפיין "דווקא עכשיו - חופשה בדרום" נמשך במלוא המרץ והוא כולל מחירי אירוח מוזלים ושלל אירועים ואטרקציות במחירים סמליים ברחבי הנגב והערבה. השבוע התעצם הקמפיין ולכבודו יפתחו משרד התיירות ורשות הטבע והגנים את שערי הגנים הלאומיים, שמורות הטבע ואתרי התיירות בדרום חינם אין כסף. המטרה היא לחזק את אנשי הדרום בכלל, ואת יזמי התיירות בפרט, שנפגעו בעקבות מבצע צוק איתן ואנחנו נבוא בהמונינו להביע הזדהות.

במסגרת השת"פ התיירותי יתקיימו סיורים מודרכים (אף הם ללא תשלום) בגנים הלאומיים באשקלון, בתל ערד, במצדה ובבית גוברין-מרשה, בשמורת עין גדי ובשמורת החי-בר ביוטבתה, בפארק אשכול בחבל הבשור, במרכז גו' אלון ביער להב, בצריף בן גוריון בשדה בוקר ובמרכז המבקרים מכתש רמון וחי רמון במצפה רמון.

מתי? שישי-שבת, עד ה-17 בינואר
לפרטים: רשות הטבע והגנים *3639

נחל דוד עין גדי. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
אתרים וגנים לאומיים בחינם בדרום. גן לאומי עין גדי/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

5. פריחה בכרמל

דרך נוף כרמל יפה כל השנה, אך החורף מיטיב עמה במיוחד. על דרך הנוף נטוע יער עופר, המשתרע על 10,000 דונם במורדות המערביים של הכרמל ומראשו פנורמה של 360 מעלות, המשקיפה על אזור הכרמל הגולש לים. הדרך עבירה לכל הרכבים ומיקומו המרכזי של היער, הנופים, אתרי הנופש, המצפורים, החניונים המוסדרים, מתקני השעשועים, מסלולי הטיול והאופניים, ובעיקר הנגישות הקלה אליו, הופכים אותם ליעד אטרקטיבי לבילוי. הוסיפו לאלו את הפריחות הראשונות של הכלניות האדמדמות, הסביונים הצהובים ומקבצי הנרקיסים הריחניים שנמצאים בשיא פריחתם - וקיבלתם יעד נפלא לפיקניק של סופ"ש, ובכלל.

על תוואי הדרך תוכלו למצוא מצפורים וחניונים מומלצים לעצירה בהם אתאטורק, הממוקם בכניסה לדרך הנוף, חניון מגדל עופר שלמרגלות מגדל היערן, חניון הצומת, חניון השלוחה, חניון הסוסים וחניון שבילי רון.

איפה? דרך נוף יער חוף כרמל
לפרטים: קק"ל - 1-800-350-550
הגעה: הכניסה לדרך הנוף מכביש 4, מול הכניסה לישוב צרופה.

נחל כלח הר הכרמל. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
יעד נפלא לפיקניק של סופ"ש. הכרמל/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully