וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין יקר: מחירי הכניסה לחרמון יוזל ב-20%

22.12.2014 / 8:00

השבוע ייחתם חוזה בין רשות מקרקעי ישראל וחברת "הר חרמון" שבבעלות מושב נווה אטי"ב, שתשלם למדינה תמלוגים בגין השימוש באתר. בתוך כך, יוזל מחיר הכניסה לאתר ויעמוד על 40 שקלים, אבל דווקא על סקי-פס תמשיכו לשלם מאות שקלים. אז כמה יעלה לכם בילוי בחרמון? בדקנו

אתר החרמון נפתח למבקרים. דצמבר 2013. יותם אסרף, ג'יליס
מחיר הכניסה יוזל, אך מה עם הסקי-פס? החרמון/ג'יליס, יותם אסרף

בשורה לגולשים בכחול-לבן: רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות סיכמו על הפחתה של 20% בעלות הכניסה לאתר החרמון. השבוע ייחתם חוזה ארוך טווח בין רשות מקרקעי ישראל וחברת "הר חרמון" שבבעלות מושב נווה אטי"ב, שתשלם למדינה תמלוגים בגין השימוש באתר.

על פי ההסכם, מחירי הכניסה לאתר ורמת השירותים הניתנים בו יהיו בפיקוח משרד התיירות ומחירי הכניסה אליו שמסתכמים כיום ב-49 שקלים למבוגר ו-42 שקלים לילד, יירדו לכ-40 שקלים למבוגר ו-33.5 שקלים לילד. עם זאת, ממשרד התיירות לא נמסר האם מחירי הגלישה בחרמון יוזלו אף הם. אלה עשויים להגיע למאות שקלים עבור סקי פס והחכרת ציוד סקי.

אתר החרמון הוחכר על ידי רשות מקרקעי ישראל לחברת "הר חרמון" לתקופה של 49 שנה רטרואקטיבית משנת 1996. לפי ההסכם, הר חרמון תשלם לרשות מקרקעי ישראל תמלוג שנתי בסך 5% מהכנסות החברה ואגודת נווה אטי"ב, מכל פעילות המתבצעת באתר. כמו כן אישרה המועצה, כי חוזה החכירה יכלול תנאי לפיו המדינה רשאית לפקח על מחירי הכניסה לאתר, זאת בתיאום עם משרד התיירות.

לדברי שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו, "אתר החרמון הוא אתר ייחודי בישראל והוזלת המחירים מסייעת להנגישו לתיירים רבים יותר, כחול לבן, ולחזק את התיירות לאזור הצפון כולו".

גולשים באתר החרמון, 12 בינואר 2013. משה אסרף, ג'יליס
עדיין ייאלצו להיפרד ממאות שקלים כדי לגלוש. ישראלים בחרמון/ג'יליס, משה אסרף

אז כמה יעלה לכם סקי-פס, ציוד ומגלשה?

ניכר שהסכום הרציני שתשלמו באתר הסקי הלאומי יהיה על סקי-פס, זאת בהנחה ששאלתם מגלשיים או סנובורד ושאר ציוד מחברים. מחיר סקי-פס יומי לגולש עומד על 250 שקלים, כך לפי אתר האינטרנט של החרמון. מחירו של סקי-פס דו-יומי עומד על 470 שקלים; תלת יומי - 695 שקלים; ועבור סקי-פס 4 ימים תשלמו 870 שקלים לגולש בודד.

בכל הנוגע להשכרת ציוד סקי (כולל מגלש, נעליים), מבוגר יישלם 140 שקלים ליום ואילו מחיר השכרת ציוד סקי לילד/חייל/סטודנט (עד גיל 12) כולל קסדה, יעמוד על 120 שקלים ליום. מי שירצה לקחת שיעור גלישה פרטי (60 דקות עד 3 אנשים) יישלם 200 שקלים לאדם, ושיעור סקי קבוצתי (90 דקות) יעלה 110 שקלים לאדם.

אם תרצו לשכור ביגוד סקי, תאלצו לשלם 80 שקלים לנעליים לסנובורד או למגלשי סקי והשכרת ביגוד סקי מלא יעלה 120 שקלים לאדם. ציוד סנובורד יעלה לכם 140 שקל וגם עבור הילדים תהיה הוצאה לא קטנה, כשמחיר מזחלת פלסטיק לילדים (שעתיים) יעמוד על 25 שקלים. מי שיזדקק לציוד סקי בלבד יישלם 260 שקלים ליומיים (ילד 220), 360 לשלושה ימים (ילד 300) ו-44 שקלים לארבעה ימים (ילד 360).

* על-פי מחירי אתר החרמון באינטרנט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

ומה אתם חושבים על מחירי הגלישה בחרמון? טקבקו לנו!

  • עוד באותו נושא:
  • חרמון
  • סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully