וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה לבנה: מורה נבוכים למשפחה המורחבת

מאת: מערכת וואלה! בשיתוף קלאב מד

26.11.2014 / 7:11

הסטיגמה שדבקה בחופשות סקי שהן "חופשות יקרות", הולכת ונשחקת ככל שהיצע החבילות גדל. כיום אפשר למצוא חופשות סקי המתאימות לכל כיס, יכולת וסגנון. הנה כל מה שצריך לדעת על חופשת סקי משפחתית, שתוריד את העלות ותעלה את החוויה המשותפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אטרקציית חורף שתוכלו להשוויץ בה. סקי באחד הקלאבים בצרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממש לפני שהחורף צובע את אירופה בלבן ולקראת החופשים שעוד יגיעו אלינו בפורים ובפסח, מגיע הטיימינג המושלם להתחיל לתכנן את חופשת הסקי המשפחתית. חופשה חווייתית, מלאת אדרנלין וריגושים. בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה בה ישראלים בוחרים בחופשות הסקי דווקא כחופשה משפחתית ונוהרים אל המדרונות הבוהקים, ההרים המושלגים והנופים הלבנים והחלומיים שחסרים כל כך בארצנו.


היעדים החמים ומחירים: הכל על סקי לעונה הקרובה


בעונה הקרובה צפויים לצאת כ-40 אלף ישראלים לחופשות סקי כשהמספרים רק הולכים וגדלים מדי שנה. הסטיגמה שדבקה בחופשות סקי שהן "חופשות יקרות" הולכת ונשחקת ככל שהיצע החבילות גדל. כיום אפשר למצוא חופשות סקי המתאימות לכל כיס, יכולת וסגנון.

אז מה בעצם הופך את חופשות הסקי לחלום הישראלי החדש? דמיינו שאתם מול אח בוערת, משקה חם ומהביל בידכם ואתם משקיפים אל הנוף הציורי העוטה שלג רך, לבן וצחור. עכשיו דמיינו את הילדים שלכם קופצים על השלג, מניפים את הידיים מעלה ומטה ויוצרים טביעה של "מלאך" על גבי השלג הרך והאוורירי.

חוויה כזו אפשרית וקרובה מתמיד: חופשה משפחתית בקלאב המתאים מבטיחה לכם אטרקציית חורף שתוכלו להשוויץ בה עד החורף הבא. עם תכנון נכון תוכלו לפנות לכם זמן גם לבלות עם הילדים וגם ליהנות מרומנטיקה וזוגיות. זכרו, בחופשה משפחתית נכונה כל "חבר" בתא המשפחתי יכול למצוא את הפינה השקטה שלו. גם הילדים שלכם.

סקי קלאב מד. קלאב מד,
מלאכים בשלג וזיכרונות ילדות מתוקים/קלאב מד

הכל מתחיל בתכנון

להבדיל מחופשת סקי עם חברים או פרטנר, כשיוצאים לחופשה כזו עם המשפחה חשוב מאד לתכנן מראש את כל הפרטים הקטנים ולהקטין את הסיכויים לתקלות. כל שינוי או תוספת בחבילה שלנו עלולה לגרור בחובה עלויות נוספות, אם נתכנן מראש נוכל לשלוט בהוצאה הסופית וגם לחסוך כסף. להבדיל מחופשות הקיץ בחופשות הסקי ככל שמקדימים להזמין חוסכים יותר.

כך, למשל, ישנן חברות המציעות חבילת סקי משפחתית בפורמט הידוע "הכול כלול". מעבר לערכים הצרכניים, אתם יכולים לנסוע לחופש בראש שקט ולדעת שכל צרכיכם מטופלים ומכוסים. חופשה מוצלחת היא חופשה שבה הילדים מועסקים מסביב לשעון ונהנים משפע של פעילויות, מה שמאפשר להורים שקט נפשי. כל הורה יעיד ויאשר, שקט נפשי זה העיקר.

דוגמא מושלמת לאתרי נופש בהם ניתן ליהנות מחופשה משפחתית בסגנון "הכל כלול" ברמת פרמיום הם מועדוני הסקי של Club Med, המציעים חבילות מפנקות במיוחד ברמות מחיר שונות. מועדוני הסקי כוללים במחיר את כלל ההוצאות המשפחתיות שלכם כמו טיסות והעברות, פנסיון מלא, סקי פס חופשי, אוכל ושתייה המותאמים לילדים (ללא הגבלה), שיעורי סקי והדרכות לפי גיל. אנו מזכירים שבכל הקשור לחופשות סקי, אתם יכולים ליהנות ממבצעים והנחות הניתנים למזמינים טרם פתיחת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סקי קלאב מד. קלאב מד,
חופשת "הכל כלול" מאפשרת לכם לנסוע בראש שקט/קלאב מד

ילדים זה שמחה. אם תנהלו אותם נכון

הורות מטבעה יוצרת שינויים בחיים ובמערכת השיקולים היומיומיים. משפחות רבות נמנעו בעבר מחופשת סקי, ולו בשל העדר פתרונות העסקה ובייביסיטר לילדים. חברות הסקי הבינו את הצורך האמיתי של ההורים ולכן רובם ככולם מציעים פתרונות יצירתיים להעסקת הזאטוטים החל בבייביסיטר (בתשלום*), ערכה להורים צעירים (הכוללת משטח החתלה, מיטת תינוק וכו'), משחקייה, הפעלות, אוכל המותאם לתינוקות וילדים ניתנים לשימוש בכל קלאב שמכבד את עצמו ואת קהל לקוחותיו.

בני/ות הנוער, עמוסי האדרנלין והורמונים, יכולים למצוא שלל אטרקציות והפעלות המתאימות עבורם כמועדון נוער בו הם יכירו חברים חדשים מכל העולם, שיעורי סקי וסנובורד, משחקי מחשב ושלל אטרקציות נוספות המתאימות לגילם. במידה ואתם נוסעים עם ילדים העושים את צעדיהם הראשונים בעולמות הגלישה, לנוחיותכם, קלאבים רבים מציעים מלווה הדרכת סקי דובר השפה העברית (בד"כ השירות מוצע במהלך חופשות החגים). וודאו כי בחבילה שבחרתם, השירות נכלל.

סקי קלאב מד. קלאב מד,
זמן איכות עם הילדים אינו חייב להיות על חשבון הזמן הזוגי שלכם/קלאב מד

ביזנס, פלז'ר ומה שביניהם

חופשות בחו"ל מהוות הזדמנות להכיר אנשים חדשים ולייצר אינטראקציות עסקיות. חופשות סקי הן כר פורה ואידיאלי להיכרות עם אנשים מרחבי העולם, במיוחד אם יצאתם למועדון יוקרתי שמרבית מלקוחותיו ככל הנראה אנשי עסקים או עובדים ברמות ניהול בכירות.

לראשונה, בעונת הסקי הקרובה, מוצע שירות חדש שיאפשר לכם לשלב את חופשת הסקי המשפחתית עם כנסי נטוורקינג הכוללים פגישות והרצאות בתחום העסקי בניצוחו של פסקל זמיר, יועץ עסקי בכיר.

לכנסים הללו באים עם מטרה אחת - יצירת אינטראקציה עסקית עם אנשי עסקים/מנהלים בכירים מרחבי העולם, והכל בתוך סביבת הקלאב ובשילוב חופשת הסקי. כך שבחופשה הבאה שלכם תוכלו ליהנות מכל פעילויות הסקי והשלג בבוקר, ואחה"צ תעסקו בקידום העסק שלכם במינגלינג נעים ופורה עם אנשים כמותכם.

אנשי עסקים קלאב מד. צילום: קלאב מד,
הזדמנויות עסקיות במקום הכי לא צפוי/צילום: קלאב מד

תאריכים מומלצים לחופשה הבאה שלכם

לסיכום, ההבדל בין חופשה משפחתית נחמדה וחופשה משפחתית מושלמת תלוי רק בכם ובבחירות שתעשו. עכשיו כשאתם יודעים מה ההיצע והשירותים המוענקים לכם כמשפחה, תוכלו לבנות את החופשה הבאה שלכם ככפפה ליד. אחרי הכול, מתי בפעם האחרונה יצאתם לחופשה משפחתית כשהכל כבר ידוע וטופל מראש?

כמו בכל עונה תיירותית צריך לדעת אילו תאריכים מציעים לנו היצע חבילות במחירים נוחים יותר. בדרך כלל אנחנו נותנים לחופשות בתי הספר להכתיב לנו את מועד החופשה המשפחתית. לגמישים ביניכם, אנו ממליצים לא להתקבע על מועדי החופשים. בתמורה תגלו שלל אופציות לחופשה משפחתית במחירים אטרקטיביים במיוחד, לדוגמא:

Valmorel
מועדון משפחתי יוקרתי באלפים הצרפתיים. מתחם הגלישה Grand Domaine בגובה 1,250-2,550 מ' מציע 150 ק"מ של מסלולי גלישה. החל מ -2,100 אירו ליציאה במהלך ינואר

Pragelato vialattea
מועדון משפחתי בחבל פיימונטה שבאיטליה, בנוי מבקתות שלה. מתחם הגלישה Vialattea בגובה 1,350-2,823 מ', מציע 440 ק"מ של מסלולי גלישה. החל מ-1,920 אירו ליציאה במהלך ינואר.

עשינו לכם חשק? יופי. הזמינו חופשת סקי וחסכו עד 450 אירו למשפחה. למימוש ההטבה לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully