וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג בארה"ב? המדריך המלא ל"יום שישי השחור"

26.11.2014 / 7:23

במשך סופשבוע שלם, לקראת חג המולד, אלפי חנויות יוצאות בהנחות מטורפות המגיעות לעד 70 אחוזי הנחה! אז הכנו עבורכם את המדריך השלם לשופינג הכי מוזל שיש ב"Black Friday" - קראו את הכתבה, שלפו את האשראי והסתערו על החנויות. אתם עוד פה?

קונים בכניסה לחנות מייסי'ס ב"יום שישי השחור". AP
הטירוף או-טו-טו מתחיל. קונים במייסי'ס ב"יום שישי השחור"/AP

ממש כמו שאוהדי כדורגל מחכים בשקיקה למונדיאל, כך חובבי הקניות סופרים את הימים ל"Black Friday". "יום שישי השחור" (שנקרא כך בשל הסימון השחור בספרי חשבונות שסימל רווחים), הוא חגיגה ענקית עבור הצרכנים בארצות הברית.


לפני שיוצאים לדרך: מדריך שופינג לתייר הישראלי בניו יורק
הגאדג'טים שאסור לכם לפספס ב"בלק פריידיי"


במשך סופשבוע שלם, לאחר חג ההודיה ולקראת חג המולד, אלפי חנויות יוצאות בהנחות מטורפות המגיעות לעד 70 אחוזי הנחה. אירוע השופינג ההיסטרי הזה מתקיים השנה בין ה-28-30 בנובמבר, ואם התמזל מזלכם לשהות בארצות הברית בימים אלו, אסור לכם לפספס את המבצעים הגדולים והסיילים האטרקטיביים. לפניכם המדריך המלא ליום שישי השחור - קראו את הכתבה, שלפו את האשראי והסתערו על החנויות.

שעות פתיחה

לפני שאתם מכתתים רגליכם לעבר הקניונים, חשוב לבדוק מהן שעות הפתיחה של החנויות. ב"Black Friday" שעות הפתיחה הרגילות עשויות להשתנות, אם כי לרוב לטובת הצרכנים. בעלי העסקים יודעים כי זהו "המאני טיים" לכן הם פותחים מוקדם מהרגיל את הדלתות. האתר הרשמי של יום שישי השחור יציג בפניכם את שעות הפתיחה של מגוון חנויות- https://blackfriday.com/black-friday-store-hours כך שתוכלו לעמוד ראשונים בתור.

תקציב

אז נכון שההנחות הגדולות, אבל אם תתפתו לרכוש כל מוצר ומוצר אתם תחזרו לישראל עם מינוס בבנק שיהיה בגובה החוב הלאומי של ארה"ב. החליטו מראש מהו התקציב שלכם ואל תזוזו ממנו בדולר אחד. אתם תודו לנו על זה.

רשימת קניות

המגוון האינסופי של המוצרים הרבים עלול לבלבל אתכם, ואתם עשויים למצוא את עצמכם רוכשים פריטים שאתם בכלל לא זקוקים להם. לכן, מומלץ להכין מראש רשימת קניות לכל חנות וחנות, ולהיצמד אליה. מרבית הרשתות מפרסמות באתרי האינטרנט שלהן את המוצרים עליהם יש הנחות, וכך תוכלו לבחור את סל הקניות שלכם.

עוד באותו נושא

סמנו לעצמכם: מה כדאי לקנות ב"בלאק פריידיי" הקרוב?

לכתבה המלאה

השוואה און ליין

גם כשאתם בתוך החנות עצמה כדאי לבצע השוואת מחירים. גלשו בסמארטפון שלכם באתרי האינטרנט של רשתות מתחרות כדי לדעת האם מחיר המוצר שאתם מעוניינים בו הוא המשתלם ביותר. "יום שישי השחור" מעמיד את הרשתות בתחרות גדולה ולכם יש את האפשרות לבחור בעסקה הטובה ביותר עבורכם.

יום שישי השחור בארה"ב, שופינג. GettyImages, GettyImages
מומלץ להכין מראש רשימת קניות מראש. אחד מבתי הכלבו הגדולים בניו יורק/GettyImages, GettyImages

התאמת מחירים

רשתות רבות פועלות לפי נוהל התאמת מחירים- אם אתם מציגים למוכרים עלון או אתר אינטרנט שמציג את אותו מוצר במחיר זול יותר בחנות אחרת, המוכרים יציעו לכם במזומן או באשראי את ההבדל הכספי. שווה!

מה כדאי לקנות

ב"Black Friday" מומלץ בעיקר לרכוש מוצרי טכנולוגיה וגאדג'טים, עליהם יש הנחות משמעותיות. טאבלטים, סמארטפונים, מחשבים ניידיים ומוצרי חשמל- אלה הפריטים שהכי כדאי לכם לרכוש בסוף השבוע הזה.

מה לא כדאי לקנות

יש מוצרים שכדאי לכם להשאיר בחנויות ב"יום שישי השחור"- פריטים שיש עליהם הנחה של פחות מ-50 אחוזים לא ממש שווים את הזמן שלכם. צעצועים כדאי לקנות במועד קרוב יותר לחג המולד, כשהמחירים יורדים אף יותר. אם אתם מעוניינים לרכוש תכשיטים כדאי לחכות כמה שבועות אחרי חג המולד, כשהביקוש אליהם יורד והמחירים יורדים גם הם. ציוד כושר נמכר אף הוא במחיר זול יותר כמה שבועות לאחר יום שישי השחור. ומה לגבי בגדים? הרשתות הגדולות יציעו לכם מחירים זולים משמעותית, אבל חנויות אופנת העילית לא נסחפות אחר השגעון הזה.

כללי זהירות

תושבי ניו יורק לא ישכחו את "יום שישי השחור" של 2008, כשעובד אחד של רשת "וולמארט" נהרג בניו יורק ועוד ארבעה נפצעו לאחר שנרמסו על ידי המוני לקוחות שהסתערו על החנות. זכרו שאף אייפון לא שווה שתגיעו בגללו לבית חולים, ואם אתם מזהים תנועה עמוסה מידי בחנויות, כדאי לעשות אחורה פנה. חוץ מזה, מומלץ להצטייד בבקבוק מים. מחכות לכם שעות ארוכות של המתנה בקופות אז חשוב שלא תתייבשו. אחרי שתסיימו עם הקניות, עדיף שתחזרו לבית המלון בטקסי. יהיו לכם שקיות רבות ורגליים כואבות, ולכן הדבר האחרון שתרצו זה לצעוד ברגל או להידחס ברכבת התחתית.

קניות און ליין

גם אם אתם נאלצים להישאר בארץ, עדיין תוכלו ליהנות מההנחות של יום שישי השחור- בלחיצת כפתור תוכלו לרכוש מוצרים באתרי אינטרנט אמריקאיים, זאת באמצעות שירות ייבוא אישי כמו השירות שמציע האתר BUY2USA האתר מספק לכם כתובת בארצות הברית אליה מגיעות הקניות שלכם, ומשם הן נשלחות לישראל. בעת הרכישה באתרי האינטרנט בדקו האם מוצעים קופונים או קודים שניתן להזין במעמד הרכישה, שיוכלו להזיל עוד יותר את הקנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully