וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על לבוסטון ב-950 ד'. וכמה בטורקיש?

17.11.2014 / 13:52

חברת התעופה הודיעה היום רשמית על פתיחת הקו לבוסטון, כפי שפורסם בוואלה!, כשמחיר הטיסה ינוע בין 950 ל-1,250 דולרים בממוצע. ובכמה כסף תגיעו לשם עם הטורקים?

אל על.
בסביבות אלף דולרים בממוצע ואתם בבוסטון. אל על

חברת אל על הודיעה הבוקר (ב') באופן רשמי על פתיחת קו התעופה הישיר בין נתב"ג לנמל התעופה "לוגאן" שבבוסטון ברית מסצ'וסטס, החל מחודש יוני 2015. כפי שכבר פורסם בוואלה!, הטיסות החדשות תמראנה מתל אביב בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעות 00:30 אחר חצות ונתחתנה כעבור כ-13 שעות בבוסטון.


עוד על תעופה בוואלה! תיירות:
האם יישבר המונופול של אל על בקו לסין?
חברות התעופה שחייבים לראות בישראל
החלום הופך למציאות: איך זה לטוס ב"מטוס החלומות"?


הקו יהיה רווחי, אומרים באל על, המחיר יהיה תחרותי וזהה פחות או יותר לזה שאנו מציעים בטיסות לניו יורק, קרי ינוע בין 1,250-950 דולרים בממוצע, לפני הנחות ומבצעים, זאת כדי לעודד משפחות ונוסעי פנאי לבקר באזור, שנחשב פופולארי לטיולים. בחברת התעופה זיהו פרופיל שונה של נוסעים בקו לבוסטון, לעומת זה הפוקד את ניו יורק ולוס אנג'לס.

לדברי, דוד מימון, מנכ"ל אל על, החברה רואה ערך אסטרטגי בחיזוק הפעילות בצפון אמריקה. "בוסטון היא יעד פופולרי מאוד לתנועה העסקית וכעת עם פתיחת הקו אנו מאמינים כי יהפוך גם ליעד נופש פופולרי של משפחות ישראליות", אמר.

על מנת להיות אטרקטיבית, תצטרך אל על להתחרות מול חברות התעופה האמריקניות שמפעילות טיסות לישראל וכמובן, מול טורקיש איירליינס המצליחה, שבוסטון היא אחת הערים המובילות ברשת היעדים שלה. בדיקה שערכנו היום מצאה שטורקיש מציעה טיסה מתל אביב לבוסטון בחודש יוני 2015 עם עצירה של שעה וחצי באיסטנבול במחיר של 944 דולרים לאדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחברה הישראלית מצפה תחרות קשה על הקו. טורקיש איירליינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לומדים מהכישלון בקו לסאו-פאולו

שלוש הטיסות השבועיות לבוסטון, שיצטרפו ל-30 טיסות שבועיות שכבר מבוצעות לצפון אמריקה, יופעלו באמצעות מטוסים מדגם 767, שנחשבים למיושנים לעומת סדרות הייצור החדשות שהוציאו בשנים האחרונות איירבוס ובואינג, אבל מסתבר שאל על לא מתכוונת להישאר מאחור והמסקנות מכישלון הקו לסאו-פאולו נלמדו היטב.

העובדה שבבוסטון פועלות מעל 200 חברות עסקיות שמנהלות קשרים עם ישראל הובילה לכך שמטוסי ה-767 שיפעלו בקו יצוידו במחלקת עסקים משודרגת שתכלול מיטות שטוחות לחלוטין, חיבור לאינטרנט אלחוטי, מחלקת ביניים ושירותים נוספים לנוסעים עסקיים.

שלא כמו בברזיל בה הקו לסאו-פאולו היה יעד מטרה, באל על מקווים לנצל את הסכם שיתוף הפעולה החדש שנחתם עם ג'ט בלו איירווייס ולמלא את הטיסות בנוסעים שמעוניינים לעשות שימוש בנמל התעופה של בוסטון לטיסות המשך. ג'ט בלו לבדה משתמשת בלוגאן כבסיס ממנה פועלות כ-130 טיסות ביממה ליעדים בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully