וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרי את מעופפת לי: זוג התחתן במהלך טיסה

5.11.2014 / 0:11

אהבה באוויר: זוג החליט לקיים את טקס הנישואים בגובה של 32 אלף רגל במהלך טיסה של חברת סאות'ווסט האמריקנית, לעיני עשרות נוסעים זרים שקיבלו מעבר לכרטיס הטיסה, גם הזמנה להשתתף המסיבה האווירית. צפו בחתונה שכולם עפו עליה

זוג התחתן בזמן טיסה של חברת סאות'ווסט. טוויטר, צילום מסך
מצטרפים לריקוד "הרכבת"? דוטי רוקדת במעבר בטיסה/צילום מסך, טוויטר
"אני, דוטי, בוחרת בך קית' להיות בעלי לעיני חברינו, המשפחה ושאר אורחים אקראים, אך מיוחדים מאוד"

הביטוי "Love is in the air" קיבל תוקף אמיתי השבוע, כשקית' סטיוארט ודוטי קובן, בני זוג מהעיר קורידון (Corydon) שבמדינת אינדיאנה בארה"ב, החליט שאין מקום בעולם שבו הם היו מעדיפים להינשא מאשר בטיסה. ואם לא די בכך, טיסה 4058 של חברת סאות'ווסט האמריקנית, שהמריאה משדה התעופה של נשוויל, בירת טנסי, נחתה בשדה התעופה "לאב" (Love) שבמדינת דאלאס.


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
מפחיד ומרגש כאחד: צפו במטוס השקוף של העתיד
נמצא הפיתרון לשמירת מרווח הרגליים שלכם בטיסה
מה הדבר שהכי מפריע לנוסעים בטיסה?


דוטי וסטיוארט, ששניהם טסים לא מעט עקב עבודתם, הכירו לפני שנתיים והחליטו שזה אך טבעי להתחתן באוויר. הזוג המיר נקודות זכות שצבר במהלך הטיסות הרבות ל-30 כרטיסי טיסה עבור משפחה וחברים, ובגובה של 32 אלף רגל, בערך מעל מדינת ארקנסו, לעיני עשרות נוסעים זרים נערכה החתונה.

חברת התעופה מפנקת: ירח דבש בפורטו ריקו במתנה

הכל התחיל כשקית' שלח מכתב בקשה לסאות'ווסט, ואילו זו מצידה הסכימה לארח את טקס הנישואים המיוחד בטיסה. להקת מוזיקה ובלונים ליוו את הזוג בשרוול המוביל לטיסה, כשכל הנוסעים קיבלו בנוסף לכרטיס הטיסה בשער העלייה למטוס, כרטיס נוסף שמזמין אותם להשתתף במסיבת החתונה. "נערת פרחים" עברה במעבר במטוס עם סלסילה, כשהיא מחלקת בוטנים לפני תחילת הטקס.

במהלך החלפת הנדרים, אמרו בני הזוג דברי אהבה זה לזו. "אני, דוטי, בוחרת בך קית' להיות בעלי לעיני חברינו, המשפחה ושאר אורחים אקראים, אך מיוחדים מאוד", אמרה הכלה בטקס. ומנהל הטקס אף הוסיף: "אם יש מישהו שחושב שאסור לזוג הזה להינשא, שילחץ על כפתור הקריאה לדיילים, או שישמור על שתיקתו לאורך כל הטיסה".

לאחר החתונה הזוג המאושר עשה את דרכו אל היעד הבא שלו - ירח דבש בפורטו ריקו - מתנת חברת התעופה. עכשיו מצופה מהזוג ללדת את צאצאם הראשון. מעניין מה יקרה אם זה יהיה במטוס?!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זוג התחתן בזמן טיסה של חברת סאות'ווסט. טוויטר, צילום מסך
הרי את מעופפת לי. טקס החלפת הנדרים/צילום מסך, טוויטר
זוג התחתן בזמן טיסה של חברת סאות'ווסט. טוויטר, צילום מסך
אתה רשאי לנשק את הכלה. קית' נאחז באוויר/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully