וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלונלי פלנט ממליץ: היעדים המשתלמים והזולים ל-2015

9.11.2014 / 8:10

אתם כבר יודעים לאן תטיילו ב-2015? אתר המטיילים הנפוץ ,"לונלי פלנט", דירג את עשרת היעדים האטרקטיביים לשנה הבאה, שיאפשרו למטייל לשמור על תקציב שפוי, ועם זאת להמשיך ליהנות מהמיטב שיש לעולם להציע. הנה הם, רק תכינו דרכונים

דייל אוויר חופשה. ShutterStock
זה הזמן לתכנן את החופשה לשנה הבאה. מהם היעדים המשתלמים?/ShutterStock

ככל שהמצב הכלכלי נהיה קשה יותר, כך עולה הדרישה ליעדי תיירות זולים יותר. אתר התיירות המוכר, "לונלי פלנט", דירג את עשרת היעדים האטרקטיביים, שיאפשרו למטייל לשמור על תקציב שפוי, ועם זאת להמשיך ליהנות מהמיטב שיש לעולם להציע.


עוד טיולים בעולם בוואלה! תיירות:
המקומות הכי יפים בעולם לצפות בזוהר הצפוני
זה רשמי: נבחר האי היפה ביותר בעולם
אמאל'ה: האם זהו הגשר המפחיד בעולם?
חופשה בתאילנד: המקומות שאתם פחות מכירים

1. תוניסיה

אולי עבור ישראלים היא לא נחשבת ליעד מועדף קלאסי, עקב אזהרות מסע ממשרד החוץ ואווירה שבימים סוערים עלולה להיות עוינת, ועדיין, תוניסיה עברה בשנים האחרונות תהליך חיובי בכל הנוגע לקבלת תיירים.

רוב האזהרות של משרדי החוץ ברחבי העולם בוטלו, וכל שנותר זה האטרקציות הייחודיות שיש למדינה הצפון אפריקאית להציע (כולל שרידי האימפריה הרומית). כעת, כשהתיירים חוזרים, אבל עדיין לא בהמוניהם והיעדים התיירותיים עדיין לא גדושים, אפשר גם לנצל את המחירים הנמוכים ואת היחס החיובי למטיילים.

מונסטיר תוניסיה טוניסיה. ShutterStock
לנצל את המחירים הנמוכים. רצועת החוף במונסטיר, תוניסיה/ShutterStock

2. דרום אפריקה

חוסר היציבות במטבע המקומי גורם לכך שטיול בדרום אפריקה הופך לאפשרי יותר ויותר, במה שבעבר היה חוויה די יקרה. עכשיו טיולי הספארי במרחבי הטבע המרהיבים הם במחירים סבירים, התחבורה במדינה (במיוחד הציבורית) היא זולה, המוזיאונים זמינים וזולים.

וכל זאת מבלי להזכיר את קייפטאון המרהיבה ואת הטבע היפהפה שסובב אותה, כולל הכרמים הרבים והנוף המרהיב לאורך החוף. מי שמגיע בין מארס למאי, או בין ספטמבר לאוקטובר, ייהנה משילוב אופטימלי של מזג אוויר נוח ומיעוט יחסי בתיירים.

העיר קייפטאון, כשברקע הר השולחן בדרום אפריקה. ShutterStock
הטבע שסובב אותה פשוט מהמם. הר השולחן בקייפטאון/ShutterStock

3. שנחאי, סין

על אף השינויים הדרמטיים בעיר הסינית המפורסמת, שנחאי היא עדיין אופציה זולה עבור מטיילים בעל תקציב מוגבל. המוצ'ולרים החסכנים במיוחד יכולים למצוא חדרים בפחות מעשרה דולר ללילה, אבל גם השאר יוכלו למצוא מגורים במלונות סבירים בהחלט במחירים נוחים מאוד.

כמובן שגם האוכל המקומי זול מאוד במסעדות הרבות והמצוינות שיש לעיר להציע, או בדוכני האוכל ברחוב, וגם חוויית השופינג היא זולה וקלה בסיור בשווקים וברחובות העיר. האתר smartshanghai.com יעזור לכם עוד יותר להתעדכן באפשרויות שיש לעיר המרהיבה הזאת להציע.

עוד באותו נושא

ללא ישראלים: חופשה במקומות שלא הכרתם בעולם

לכתבה המלאה
חגיגות השנה החדשה בשנגחאי. דצמבר 2013. רויטרס
חוויית השופינג היא זולה וקלה. חגיגות השנה החדשה בשנחאי/רויטרס

4. סמואה

מעט מקומות נותרו אותנטיים כמו סמואה. בעבר אפשר היה להגדיר יעדים רבים כאי טרופי יפהפה, עם חופים לבנים ונוף פראי, עם מזג אוויר נפלא ואוכלוסייה מקומית חמה, שמאפשרת לתייר בעל התקציב המוגבל חופשה מושלמת.


עוד בוואלה! תיירות:
כך מאבדת אילת את מקומה על מפת התיירות
האם אנשים עושים סקס בשדה התעופה? כנראה שכן
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים


במציאות מקומות רבים כבר התקלקלו, בעוד סמואה, אליה נוח להגיע מאוסטרליה וניו זילנד, נותרה עדיין יעד אידיאלי לאלו שמחפשים דילים טובים באזור הפסיפי. השווקים של אפיה, הבירה והעיר גדולה בסמואה, מציעים חיים עירוניים, ובמקאטי-פו אפשר למצוא מזכרות מקומיות ואוכל אותנטי.

אי סוואי סמואה. ShutterStock
עדיין יעד אידיאלי לאלו שמחפשים דילים טובים בפסיפי. סמואה/ShutterStock

5. באלי, אינדונזיה

לא במקרה באלי היא יעד תיירותי פופולרי. מעט מקומות בעולם יכולים להציע בונגלו רחב ממש על קו המים במחיר כל כך זול, כולל אפשרויות צלילה וכמובן אוכל מצוין במחירים זולים מאוד. וזאת מבלי לציין את טיפולי הספא האדירים שבבאלי, שעדיין זולים מכל מקום אחר בעולם.

באלי אינדונזיה. ShutterStock
בונגלו רחב על קו המים? חפשו כאן. באלי, אינדונזיה/ShutterStock

6. אורוגוואי

בזמן שברזיל שמעליה מושכת את רוב התיירים, ובזמן שארגנטינה שמתחתיה מפורסמת בכל העולם, מטיילים רבים מתעלמים משום מה מאורוגוואי, שמציעה גם היא חופים יפים, מסעדות בשר איכותיות ועיר יפה כמו מונטווידאו, או את עיירת נופש פונטה דל אסטה, שעדיין אפשר למצוא בה דילים נוחים למטיילים החסכנים. לא במקרה תושבי אורוגוואי כל כך גאים במדינה שלהם.

מונטווידאו אורוגוואי. ShutterStock
משום מה מטיילים רבים מתעלמים מאורוגוואי. מונטווידאו/ShutterStock

7. פורטוגל

זה כבר מזמן לא סוד. פורטוגל ידועה כיעד זול יחסית למערב אירופה, וכל מי שמבקר בה מופתע מהמחירים הנוחים במדינה שמציעה הכול: העיר ליסבון היא מגניבה ומלאת אטרקציות, החל מקניות, חיי לילה וסצינה רוחשת של צעירים עדכניים. וכשהתחבורה הציבורית זולה, האוכל זול, הלינה זולה, הנופים מרהיבים - מה עוד אפשר לבקש?

הצוקים המפורסמים של דרום פורטוגל. קלאב מד,
צוקים בדרום פורטוגל, בסמוך לאוקיינוס האטלנטי/קלאב מד

8. טייוואן

טייוואן מציעה דיל כולל שקשה להתעלם ממנו: טאיפיי זולה בהרבה מהונג קונג, סאול או טוקיו, אבל מספקת לא פחות בידור והנאה. אומנם הלינה הפכה למעט יקרה יותר עם השנים, אבל עדיין אפשר למצוא חדרים במחירים סבירים, שלא לומר קמפינג בפארקים הרבים במדינה.

הרכבות המודרניות נוחות, הכניסה למוקדי התיירות זולה, וכמובן האטרקציה הכי גדולה שיש לטייואן להציע - האוכל! - הוא זמין לכל כיס ומשאיר טעם של עוד מהמדינה הנעימה הזאת.

טאיפיי טאיוואן טייוואן. ShutterStock
בירת טייוואן זולה בהרבה מהונג קונג, סאול או טוקיו. טאיפיי/ShutterStock

9. רומניה

לא במקרה רומניה מוזכרת שוב ושוב כיעד תיירותי מושלם לתייר החסכן: היא עדיין ברובה מציעה מחירים של העולם הישן, אך במקביל מתקדמת ומתפתחת.

בנוסף, לצד הבירה בוקרשט, נקודת המוצא לטיול על מלונותיה הזולים, אפשר גם לערוך לא מעט טיולי טבע נהדרים לערים שמסביבה, לכפרים הקטנים שלא השתנו כבר מאות שנים ולשוט בדנובה על סירות איטיות וחביבות למסעות מעניינים.

שמורת רטזאט, רומניה. Rechitan Sorin, ShutterStock
מציעה מחירים של העולם הישן והרבה טבע. שמורת רטזאט ברומניה/ShutterStock, Rechitan Sorin

10. בורקינה פאסו

בורקינה פאסו נחשבת ליעד לא מוכר, אבל כל מי שביקר בה יודע שזה רק עניין של זמן עד שהמטיילים בעלי התקציב המוגבל ישתלטו עליה ויתאהבו בה. השווקים הצבעוניים, התושבים החביבים ומארחי הפנים, הטבע המרהיב והעיר וואגדוגו, הבירה עם סצינת האמנות המקומית והייחודית הם אטרקציות נהדרות לחופשה. עם מחירים נוחים ועם אפשרות לטיולי טבע וחיי בר, זו כנראה אחת המדינות הכי טובות לטיול במערב אפריקה.

בורקינה פאסו. ShutterStock
רק עניין של זמן עד שהמטיילים ייגלו אותה. בתים אופיינים לתושבי בורקינה פאסו/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully