וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את מלון הלואוקוסט הראשון בישראל

12.10.2014 / 15:33

בימים שבהם הישראלים עסוקים במחירו של מילקי בברלין, גם לינה במלון הופכת מותרות. לשם כך הוקם "בלו סי מרבל" בתל אביב - מלון הבאדג'ט הישראלי הראשון, שמציע לילה החל מ-109 ד'. הבעלים מבטיח: "לא נעלה את המחיר כי המוצר לא מצדיק זאת". הצצה ופרסום ראשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
129 דולרים לזוג ללילה. מלון בלו סי מרבל בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה התחתונה, זה עולה 129 דולרים לזוג ללילה. חוף ירושלים התל אביבי נשקף עדיין מהחלון בקומה השנייה ואפילו מהמרפסת בקומת הלובי. המילה "עדיין" שובצה כי בעוד מספר שנים ישתלט מלון קמפינסקי המפלצתי על קו הרקיע ויחסום את המבט הנוגה אל הגלים.

סוכות מבלי לשלם: עשרות אירועי חינם לחול המועד

החדרים נקיים אך לא גדולים כמו ברויאל ביץ' הסמוך, אבל לבקש (ולקבל) מכונת אספרסו צמודה בהחלט ניתן. הלובי לא רחב ידיים ואיש לא ימתין לעזור לכם עם המזוודות. גם האיש בקבלה לא לובש ווסט מהודר ואלמלא הלוגו על חולצת הפולו הספורטיבית שלו, לא הייתם מנחשים שהוא עובד במלון, או אפילו מנהל אותו.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
דו”ח: ישראל במקום ה-4 ביוקר מחירי המלונות בעולם
מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל
למה כל כך יקר לנפוש במלונות בארץ?


אם תעיפו מבט קצר שמאלה, תתקלו בכמה שולחנות פזורים במרחב. בזמן שאתם ממתינים לתורכם בצ'ק-אין תוכלו לשבת ולהכין לעצמכם קפה (חינם), מבלי לדעת שאתם נמצאים בלב ליבו של חדר האוכל. חביתות ופנקייק בארוחת הבוקר תוכלו למצוא במסעדת יטבתה הקרובה. כאן תגישו לעצמכם רק קרואוסון קטן, צנימים עם גבינה צהובה ועוגיות מלוחות. מיץ תפוזים טרי דווקא יש וגם האינטרנט חינם לגמרי.

כדי להגיע לחדרכם שבקומה העליונה תצטרכו לטפס במדרגות (אם אינכם מסוגלים ישכנו אתכם בקומת הקרקע) ועל שירות חדרים אין בכלל מה לדבר. ועדיין, באירופה ובארה"ב קיבלנו זאת בהבנה ואפילו המלצנו לחברים. הבשורה החשובה היא שעכשיו גם לנו יש: טרנד מלונות הבאדג'ט הגיע ארצה ומיקם עצמו היישר ברצועת החוף היקרה בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על שירות חדרים אין בכלל מה לדבר. המלון ברחוב הירקון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר חולם להפוך לרשת. מלון בלו-סי מרבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פער ציפיות אצל הישראלים

ספק אם רשתות המלונות הגדולות בישראל מרגישות מאוימות, אבל להכיר את המתחרה הקטן והסורר שהצטרף זה עתה, הן חייבות. מלון "בלו-סי מרבל" שנפתח לפני מספר חודשים ברחוב הירקון 58 בתל באביב על חורבותיו של מלון אילת המיושן, כבר חולם להפוך לרשת. בחודש יוני האחרון למשל, הוא מוקם יחד עם שרתון תל אביב, דיוויד אינטרקונטיננטל והילטון תל אביב, ברשימת 15 המלונות שרשמו את ההכנסות הגבוהות יותר שהפיקה חברת אקספדיה.


עוד בוואלה! תיירות:
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
חברת נסיעות ישראלית: "ערסים, אל תטוסו איתנו"


למי שתהה, מדובר במגמה עולמית. רשת איביס של אקור היא מחלוצות התחום ובאחרונה נפתח גם "מוקסי", מלון נמוך עלויות שנמצא בבעלות רשת מאריוט ותאגיד איקאה השוודי. הסוד הגדול טמון לא רק במחיר אלא גם במיקום, שלרוב נמצא בלב אזור תיירותי או נמל תעופה מרכזי. מאפיין נוסף הוא קרבתו של המלון המוזל למלונות הפנאי הגדולים, שלרוב מאפשרים לאורחיהם לזלוג לכיוונו, לעתים גם על חשבונם.

כך קרה שבמהלך 'צוק איתן' התנועה לבלו-סי מרבל היתה דלילה, אך בעוד שאר המלונות שברשימה עדיין מתקשים להתאושש, בסוף השבוע האחרון, מספר בעל המלון אדם רואימי, בנו של יזם הנדל"ן אבי רואימי, לא היה ניתן למצוא אצלו חדר אחד פנוי. זהו המלון הראשון של משפחת רואימי, ששמה נקשר בהשקעות נדל"ן בין השאר, בירושלים ובלוס אנג'לס.

מיותר לציין שלרואימי הבן, אין שום ניסיון מלונאי ואת מודל הפעילות של המלון הגה רק כדי לא להיתקל באורחים, שטוענים ששילמו יותר מאשר ציפו לקבל. "אני בהחלט מאמין שהמלונות האחרים בתל אביב נשארים עם מרווח גבוה יותר, אך אני מאוד שלם עם מה שאני מקבל, כי אני מרגיש שהמחיר שלנו משקף את המוצר. עלויות התפעול שלנו הגיוניות ומעניקות לנו את האפשרות לספק לאורחים מוצר איכותי בעלות לא גבוהה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבלות לילה בתל אביב ולא ב-247 ד'. המרפסת במלון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ללקוחות ישראלים שמתקשרים אנו עושים תיאום ציפיות". אדם רואימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להבין עם אילו כלים מתחרה רואימי בענקים שמסביבו: 28 חדרים בלבד, שבעה עובדים, מערכת הזמנות אחת, מנהלת תשואה אחת (המלונאית הותיקה עדי אוחיון), ללא אמצעי פרסום, ללא הסכמים מסחריים, ללא פרה-בוקינג וללא דירוג מוסמך לרמת האירוח. עם ארסנל בסיסי שכזה, אין פלא שרבים מלקוחותיו הם תיירים עוברי אורח שנקלעו לרחוב הירקון ומחפשים מקום נקי וזול לשים את הראש.

ובכל זאת. בין לקוחותיו נמנים לא מעט ישראלים. אלה מגיעים בעיקר בסופי שבוע אך מנעד הציפיות שלהם שונה לחלוטין. "ללקוחות ישראלים שמתקשרים אנו עושים תיאום ציפיות", מספר רואימי לאתר monitour, "רובם דורשים לדעת אם יש במלון בריכה או ג'קוזי. קשה להם לקבל את העובדה שאין כאן יותר מדי 'פסיליטיז'. העובדים כאן כבר מכירים את הנוהל ויודעים להתמודד עם הבקשות שלהם לפני שיגיעו ויפיצו את אכזבתם".

בלו-סי מרבל מציע שלושה סוגי חדרים: סטודיו לאורח בודד שמחירו 109 דולרים ללילה, חדר 'סי-וויו' לזוג שמחירו 129 דולרים וחדר 'קומפורט', שמעט מרווח מקודמו במחיר 139 דולרים ללילה. רק לשם השוואה, מחירו הממוצע של חדר בתל אביב לפי אתר hotel.com, מסתכם ב-247 דולר ללילה. רואימי מצדו, מבטיח שהמחירים לא יעלו מעבר למוצע כיום. "לא נעלה את המחירים כי המוצר לא מצדיק את זה. אנו עובדים לטווח ארוך ולא נחרוג ממה שקבענו לעצמנו כדי לגרוף קופה חד פעמית".

בשורה התחתונה זה עולה 129 דולרים ללילה. בימים בהם הישראלים עסוקים במחירו של גביע מילקי בברלין, לינה ברצועת החוף של תל אביב היא גם סוג של קצפת. הטוקבקים כרגיל, יזעמו. בכל זאת, לילה במלון בברלין ניתן למצוא ב-70 אירו, אבל אם בלו-סי מרבל ימשיך לשמור על רמת אירוח סבירה, הוא צפוי למשוך אחריו מלונות אחרים שיעבדו באותו מודל. כך נראה, פחות או יותר, החלום של רואימי. למרות שמשפחתו מנהלת פרויקטים חובקי עולם, מלון נוסף בתל אביב ועוד אחד בירושלים, נראים קרובים יותר באופק.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully