וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה קלה: 9 דברים שאסור לכם ללבוש לטיסה

יום הטיסה הגיע, אתם מתרגשים ומתכוונים ללבוש את מיטב בגדיכם ביום חגכם. אבל כשאתם יושבים בכיסא צר בגובה 30 אלף רגל, בעיקר חשוב שיהיה לכם נוח משתיראו קו?ל עם ז'קט כבד, או נעלי עקב. הנה הפריטים שכדאי להימנע מהם כשאתם עולים למטוס

נוסעים טיסה. ShutterStock
נוסעים טיסה/ShutterStock

יום הטיסה הגיע, אתם מתרגשים לקראת האירוע ומרגישים צורך להתחתך, ללבוש את מיטב בגדיכם לשדה התעופה, להיראות במיטבכם ביום חגכם.


עוד על הטיסה שלכם בוואלה! תיירות:
נמצא הפיתרון לשמירת מרווח הרגליים שלכם בטיסה
אפליקציה תנתח את סיכויי הטיסה שלכם להתרסק
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה


אז זהו, שלא. כשאתם יושבים בכיסא צר בגובה 30 אלף רגל, בעיקר חשוב שיהיה לכם נוח מאשר שתיראו קו?ל עם מעיר עור כבד, או עקבים בגובה עשרה סנטימטר. להלן מספר דברים שכדאי להימנע מהם לפני שאתם עולים למטוס לפי אתר smarter travel.

1. נעליים נוחות

נכון, זה נראה מובן מאליו, אבל תמיד אפשר לראות פה ושם איזו גברת מגונדרת עם נעלי עקב משוגעות או אדון עם מגפי בוקרים כבדים. כדאי שהנעליים יהין גם נוחות, גם כאלו שיאפשרו לכם להתנועע בקלות בדיוטי פרי, ובעיקר כאלו שיאפשרו לכם לרוץ לשער שלך כשאתם מגלים שהטיסה שלכם אוטוטו יוצאת.

2. נעליים פשוטות להורדה

אין כמו לשבת בטיסה ולחלוץ נעליים. זו תחושה משחררת מאין כמותה (כמובן, כל עוד הגרביים שלכם במצב שמאפשר את זה). לכן תמיד כדאי לקחת נעליים שקלות להורדה ונוחות לנעילה מחדש, גם בבדיקות הביטחוניות שמבקשים מכם לחלוץ אותן.

עוד באותו נושא

סקר המזוודות הגדול: עם מה הכי משתלם לטוס?

לכתבה המלאה

3. בדים נושמים

גם ככה אין אוויר במטוס, מה אתם צריכים שגם הבדים לא ינשמו? הימנעו מניילון, עור ומעילי גשם ישנים חסיני מים, אלה עם הבדים המיושנים שיגרמו לכם חוסר נוחות. זה יגרום לך לזיעה מוגברת, ויידכא גם אתכם וגם את זה שבמושב לידכם.

דיילת ושני נוסעים ישובים במטוס נוסעים. צילום אילוסטרציה, ShutterStock
לטיסה עדיף לבוא כמה שיותר נוח/ShutterStock, צילום אילוסטרציה

4. בגדים צמודים

במקרה הזה לא מדובר רק על נוחות (בגדים צמודים מגבילים את התנועה שלך), הפעם מדובר גם על חשש לנזק בריאותי, מאחר שישיבה רצופה עם בגדים לוחצים עלולה לגרום לקרישי דם שיכולים להוביל לתסחיף ריאתי. חברות התעופה בפירוש ממליצות על בגדים רחבים, שלא מגבילות את זרימת הדם בעורקים.

5. בגדים מסובכים

בנות, עכשיו זה לא הזמן לשמלות מתלפפות, לצעיפים ארוכים מגולגלים, או לכל דבר שלהוריד אותו נדרש יותר משלוש שניות. אתן לא בתצוגת אופנה, אלא במטוס קטן וצר, לפעמים אתן צריכות ללכת לשירותים קטנים וצרים עוד יותר, והדבר האחרון שאתן רוצות לעשות שם זה להסתבך עם שמלות ארוכות או רוכסנים מיותרים.

6. עדשות מגע

האוויר שבמטוסים הוא יבש בצורה קיצונית מאוד, בתנאים שמסכנים את בריאותכם. זה ממש לא הזמן להיות עם עדשות מגע - הבא משקפיים להחלפה.

נוסעת מחלקה ראשונה טיסה. ShutterStock
נוסעת מחלקה ראשונה טיסה/ShutterStock

7. בושם

לא בשבילכם, אלא בשביל הנוסעים לידכם. לכו תדע אם הם אוהבים את הריח, או במקרה הרע, אולי אפילו אלרגיים לניחוחות סינתטיים. עדיף לחכות לנחיתה, ממש לא בוער.

8. שיטת השכבות

אם אתם עומדים לנחות במקום קר, לפעמים שיטת השכבות עשויה להיות פתרון מצוין. אומנם תמיד כדאי ללבוש בדים קלים ודקים, אבל לפעמים מיזוג האוויר במטוס הוא מקפיא, וכך המעיל שתורידו מעליכם עשוי לשמש ככרית, ובכלל, ככל שעליכם יהיו יותר שכבות, כך תיאלצו לארוז פחות בגדים במזוודה.

9. לבוש לא הולם

תתפלאו לגלות שלחברות התעופה יש חוקים ברורים בנוגע ללבוש לא הולם בטיסות. בחלקן אסור ללבוש פרטי לבוש עם כיתובים פרובוקטיביים, עם מסרים פוליטיים, או כמובן מחשופים עמוקים מדי או חצאיות קצרצרות מדי. החוק הוא די ברור: אם זה הולם ארוחת ערב עם סבתא, זה בסדר גם לטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully