וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לט איט בי: ערב מחווה לביטלס בתל אפק-אנטיפטריס

27.8.2014 / 16:50

עם הפסקת האש, אפשר לנצל סוף-סוף את מה שנשאר מהחופש ולהעביר ערב מוזיקה משובח. הפעם במסגרת מופעי "מול האגם: מוסיקה בשקיעה" בתל אפק-אנטיפטריס - ערב מחווה לביטלס. ליוורפול בתל אביב

מופע מחווה לביטלס גן לאומי ירקון תל אפק אנטיפטרוס. רשות הטבע והגנים
מופע מחווה לביטלס גן לאומי ירקון תל אפק אנטיפטרוס/רשות הטבע והגנים

עכשיו עם תום הפסקת האש (האמיתית הפעם, אנחנו מקווים) תתקיים בערבי שישי של סוף אוגוסט וחודש ספטמבר סדרת מופעים מוזיקליים במתחם תל אפק-אנטיפטריס. הקהל הרחב מוזמן ליהנות ממוזיקה משובחת, כשהאגם הנהדר ממול והמצודה נישאת מאחור.

ביום שישי הקרוב תופיע להקת Beatles for Sale במופע מחווה לביטלס. ההרכב "ביטלס פור סייל" ממשיך להפיץ ולשמר את בשורת ארבעת המופלאים מליברפול, ששינו את פני היסטוריית המוזיקה לנצח. הופעה סוחפת עם מגוון עשיר משירי הביטלס בביצועים מרגשים ומהימנים. גילי ליבוביץ'- תופים ושירה, שי ליבוביץ ' - גיטרה חשמלית ושירה, שלומי מנצו ר- בס ושירה, גיא מזיג - גיטרה חשמלית ושירה.
היכן: גן לאומי ירקון-מתחם תל אפק (אנטיפטריס).


מתי: יום שישי, 29 באוגוסט בשעה 19:00.
מחיר: ללא תשלום נוסף לדמי הכניסה לאתר, חינם למנויים (10% הנחה ברכישת מנוי ו-15% הנחה בחידוש)
לפרטים נוספים כנסו לאתר רשות הטבע והגנים.

מופע מחווה לביטלס גן לאומי ירקון תל אפק אנטיפטרוס. רשות הטבע והגנים
לפתוח בכיף את סוף השבוע. מופע בתל אפק-אנטיפטריס/רשות הטבע והגנים

האגם בתל אפק

האגם באפק הוא למעשה מקור הירקון היום. הירקון במצבו הנוכחי היום לא זורם בצורה טבעית ורשות הטבע והגנים מזרימה מים כחלק מזכות הטבע למים חזרה לטבע. הנקודה המזרחית ביותר שמקבלת את המים ולמעשה מתחילה את הירקון נמצאת בבריכות השכשוך ובאגם אפק, משם הירקון ממשיך לבריכת הנופרים ולמקורות הירקון.

חלק זה של הירקון הוא החלק הנקי של הירקון ומתוך עובדה זו החיים באזור זה עשירים ביותר. עשרות מינים נהנים מאיכות מים ובית הגידול סביב הנחל מהווה בית גידול לעשרות מינים שתלויים בו.

מתוך מחשבה זו נבחר תל אפק כמקום שבו יתקיימו ההופעות בשעת השקיעה וכחצי שעה לתוך החושך בלבד, בניגוד להופעות בארץ שנמשכות עד 23:00 בלילה וזאת כדי לאפשר לאותם עשרות מינים ייחודיים ליהנות מהלילה בביתם , ללא הפרעת בני האדם.

לסיכום, בזמן שאתם תרקדו לצלילי הדלתות יש לזכור שחצי שעה אחרי שתיכנסו לרכב ותיסעו הביתה, ימלאו את הגן הלאומי, דורבנים, שועלים, גיריות תנים ומאות עופות לילה ומים שזקוקים לגן הלאומי כמו שאתם זקוקים לתרבות מסוג זה ואף יותר.

בילוי נעים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully